Monikanavainen uutismedia
Tehoa ja tuloksellisuutta mainontaan
Kuluttajat ovat kaikissa kanavissa, onhan brändisikin?
Luetut ja luotetut uutismediamme tavoittavat kuluttajat kaikissa niissä kanavissa, joissa he viettävät aikaa. Arvostettu uutismedia niin printti- kuin digiversionakin tarjoaa kaupallisille viesteillesi vaikuttavan mediaympäristön, jossa mainonta koetaan tärkeäksi osaksi muuta sisältöä.
Mikä on monikanavainen ratkaisu?
Monikanavainen mainos näkyy valitsemasi median, esimerkiksi Helsingin Sanomien, kaikissa kanavissa: printtilehdessä, näköislehdessä, uutissivustolla ja -sovelluksessa. Digikanavissa mainos näkyy kaikilla laitteilla eli tietokoneessa, mobiilissa ja tabletilla. Monikanavaisella ratkaisulla tavoitat näin koko mediaa lukevan yleisön siellä, missä he median sisältöjä seuraavat.
Monikanavaisuus lisää tutkitusti mainoksen vaikuttavuutta
Näkymällä monikanavaisesti voit hyödyntää mainonnassasi kunkin kanavan vahvuuksia. Kerro printissä enemmän ja ohjaa digissä nopeasti sisältöjesi pariin ja ostoksille. Mainostamalla monikanavaisesti herätät huomion, maksimoit kontaktit, saat toistoa, jäät mieleen ja aktivoit asiakkaasi.
+24 %
huomioarvo
+19 %
positiivinen vaikutus mielikuvaan
+26 %
kiinnostuksen lisääntyminen
+42 %
ostoaikomus
+93 %
aikomus hakea lisätietoa
+54 %
aikomus asioida liikkeessä
Lähde: Sanoman crossmedia-tutkimukset 2017–2023, Digitalist (1/1-sivut)
"Monikanavainen ratkaisu on ollut meille helppo keino lisätä mainontamme vaikuttavuutta.
Printtimainontamme on saanut rinnalleen säännöllisen diginäkyvyyden, jonka avulla tavoitamme satakuntalaiset entistä laajemmin kaikissa kanavissa.”
Maria Nurmi, Satakunnan Osuuskauppa
Helsingin Sanomat
Tavoita koko Hesaria lukeva yleisö.
HS etusivu tarjoaa vaikuttavan mainospaikan kaupallisille viesteillesi. Hesarin etusivulla synnytät puheenaiheita ja aktivoit lukijat kivijalkaan sekä verkkosivuille. Etusivu tavoittaa lukijoiden lisäksi suuren joukon kuluttajia lehtipisteissä ympäri maan.
Katso miten asiakkaamme menestyivät HS etusivun avulla
HS Lauantai Plus
950 000 kontaktia, kahden päivän tavoittavuus.
Lauantai Plus on monikanavainen HS:n ja HS Viikon pakettituotteistus, joka tarjoaa kahden päivän näkyvyyden perjantaista lauantaihin. Viikonlopun runsas lukupaketti tarjoaa lukijoille nautinnollisen lukukokemuksen ja mainostajille näyttävän mediaympäristön, jonka parissa lukijat viettävät keskittynyttä aikaa.
Sisältö: Elämä, Hyvinvointi, Kulttuuri, Ruoka ja Lasten sivut.
Ilta-Sanomat
Tavoita Ilta-Sanomien koko lukijakunta.
Kun ostat monikanavaisen IS kokosivun, voit kohdentaa veloituksetta IS.fin mainosnäytöt.
Kohdennusvaihtoehdot:
- Ikä (25–44, 45–64, 65–74)
- Sukupuoli (nainen, mies)
- Maakunta (Pirkanmaa, Satakunta, Uusimaa)
- Pääkaupunkiseutu
Aamulehti
Ota Pirkanmaa haltuun monikanavaisella etusivulla
Aamulehden monikanavainen etusivu tarjoaa ohittamattoman mainospaikan kaupallisille uutisillesi. Etusivulla synnytät puheenaiheita ja aktivoit lukijat kivijalkaan sekä verkkosivuille.
Satakunnan Kansa Länsi-Suomi
Satakunnan markkina-alue haltuun monikanavaisella etusivulla
Monikanavainen etusivu tarjoaa ohittamattoman mainospaikan kaupallisille uutisillesi. Etusivulla synnytät puheenaiheita ja aktivoit lukijat kivijalkaan sekä verkkosivuille.
Näin asiakkaamme onnistuivat monikanavaisuuden avulla
Vaikuttavia tuloksia uutismedian etusivulla
Katso, miten asiakkaamme ovat tehneet vaikuttavia tuloksia Hesarin monikanavaisella etusivulla.
Monikanavainen etusivu tuo asiakkaita ja vahvistaa Käyttöauton tunnettuutta
Säännöllinen monikanavainen näkyvyys Satakunnan alueella on Käyttöauton aluejohtaja Jari Hakasen mukaan vahvistanut yrityksen tunnettuutta ja herättänyt kysyntää.
Monikanavainen etusivu vauhditti Halosen Hintahaloo-kampanjan ennätyksellisiin tuloksiin
Halosen Hintahaloo-kampanja on kaksi kertaa vuodessa järjestettävä myyntitempaus, joka on houkutellut asiakkaita ostoksille jo 15 vuoden ajan.