Monikanavainen etusivu tuo asiakkaita ja vahvistaa Käyttöauton tunnettuutta

Tavoitteena Käyttöauton tunnettuuden vahvistaminen
Käyttöauto tavoittelee mainonnallaan laajasti auton ostajia Satakunnan alueelta. Laajalla tuotekirjolla pystytään vastaamaan monenlaiseen kysyntään, joten myös mainonnan on tavoitettava laaja yleisö. Ihmisiä houkuttelevat autokaupoille niin Käyttöauton edustamien merkkien, Audin, Seatin ja Volkswagenin uutuusmallit kuin kampanjat sekä liikkeen omat tapahtumat. Mahdollisimman laajan tavoittavuuden takaamiseksi mainontaa tehdään isoilla mainospinnoilla niin printissä kuin digissä.
Ratkaisuna monikanavainen etusivu ja näköislehti
Käyttöautolla on usean vuoden ajalta hyvät kokemukset Satakunnan Kansan painetun lehden etusivun huomioarvosta. Satakunnan Kansan verkkosivujen kävijämäärän kasvaessa voimakkaasti, Käyttöauto lisäsi mainontaan myös Satakunnan Kansan digietusivun ja näköislehden kokosivun.
Painetun lehden etusivu yhdessä digitaalisten kanavien etusivun kanssa mahdollistaa lähes 150 000 kontaktia yhden päivän aikana. Digitaalinen etusivu tavoittaa printin tavoin sivustolle saapuvat aina ensimmäisenä. Näköislehti on luettavissa verkossa ja se on täysin vastaava kuin painettu lehti. Näköislehden kokosivutkin saavat ohittamatonta huomiota digilehden sivujen välissä, kun muuta sisältöä ei ole yhtä aikaa näkyvissä.

Olemme saaneet nostettua Käyttöauton tunnettuutta ennestään ja tehneet toki myös onnistuneita autokauppoja. Etusivun merkittävä huomioarvo on ollut meille tärkeä kriteeri mainospaikan valinnassa. Pyrimme jatkossakin laajaan näkyvyyteen Satakunnan alueella. Digin ja printin yhdistelmä on toiminut hyvin ja suunnittelemme tulevia markkinointipanostuksia ottaen opiksi onnistuneista kampanjoista.
Lähde: TNS Atlas 2018