Positiivisuus, ilo ja elämän riemu – tuo brändisi mukaan Vain elämää -ohjelman uudelle kaudelle

Liisa Palomäki
Luova strategi Liisa Palomäki kertoo monta hyvää syytä siihen, miksi Vain elämää -kumppanuus kannattaa.

Alkavana syksynä Vain elämää -ohjelma palaa tietyllä tapaa juurilleen.

”Ohjelma tarjoaa artistien tarinoita ja kiinnostavia juttuja biisien takaa. Tällä kaudella on mukana paljon pitkän linjan tekijöitä ja artisteja, jotka ovat tehneet useammankin uran ja paljon biisejä toisille. Tänä syksynä tarjolla on tosi mielenkiintoisia tarinoita, joita ei ole välttämättä aiemmin kuultu”, Liisa Palomäki kertoo.

”Kun haluaa viestiä omasta brändistään positiivisuuden, ilon ja elämän riemun kautta, jo se on yksi hyvä syy Vain elämää -kumppanuuteen.”

Kiinnittyminen laadukkaaseen hyvän mielen ohjelmaan antaa imua markkinoijan brändille.

”Käsillämme on tarinoiden syksy, 14 viikon kokonaisuus , joten kumppanuus mahdollistaa pitkäaikaisen vaikuttavuuden ja läsnäolon laajan kohderyhmän keskuudessa. Vain elämää tavoittaa kauden aikana muun muassa  tärkeästä 25−54-vuotiaiden naisten kohderyhmästä yli 75 prosenttia. Siksi Vain elämää on hyvä paikka olla esillä”, Liisa Palomäki summaa.

LähiTapiola toimi kumppanina Vain elämää -ohjelman 10. kaudella. 

”Meille yhteistyö sopi eri näkökulmista tukemaan sitä, miten olemme elämänturvayhtiönä mukana asiakkaittemme elämässä mitä moninaisimmilla kulmilla. Saimme yhteistyön avulla laajaa näkyvyyttä sekä tuotua esille meille tärkeitä teemoja. Eikä ollut hullumpaa, että ohjelmaformaatin nimi "Vain elämää" sopi teemaltaan meille täydellisesti."

- LähiTapiolan markkinointipäällikkö Marjaana Jokiaho

Vain elämää kausi 11

Vain elämää -ohjelman 11. kausi alkaa 2.10. kello 20 Nelosella ja Ruudussa. Satulinnaan saapuvat Ressu Redford, Jannika B, Reino Nordin, Arja Koriseva, STIG, Vesku Jokinen, Mariska ja Herra Ylppö

Kiinnostuitko Vain elämää -yhteistyöstä?
Kysy lisää mahdollisuuksista Sanoman yhteyshenkilöltäsi >