Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Näkemyksiä markkinoinnista

Tänäänkin lähtee – Hitmix on todellinen markkinoijan aarreaitta

Ohjelmapäällikkö Petra Piipari kertoo, miksi yhteistyö kovassa vedossa olevan Hitmixin kanssa kannattaa.
Hitmix artikkelikuva
19.4.2021
Jaa:FacebookXLinkedin

Hitmix uudistui vuodenvaihteessa, miten kanavalla nyt menee?

Hitmixin kanavauudistuksessa muuttui juontajakattaus ja samalla myös ohjelmapäällikkö.

Uudistus toi mukanaan paitsi uusia ihmisiä myös entisille juontajille uutta tapaa tehdä. Avasimme Hitmixin kuoren, vahvaa musiikin energiakenttää rikkomatta, ja lähdimme hienosäätämään sisältöämme ja työtapojamme. Uudistus hioi särmiä, toi sisältöön huolellisuutta ja reippautta, sekä bonuksena aivan uutta energiaa kautta ohjelmakartan. Uusien ihmisten jano tarttui muihinkin, ja hyvin pienessä ajassa koko kanava on sähköistynyt todella mielenkiintoiseksi ja raikkaaksi. Ja se todella näkyy voimakkaasti nousevissa numeroissa!

Mitä Hitmix haluaa tarjota kuulijoilleen?

Hitmix haluaa tarjota kuulijoilleen hymyä ja rytmittää päivän heti kello kuudesta lähtien oikeille urille. Kanava heijastaa sloganiaan Tänäänkin lähtee kaikessa tekemisessään.

Tunnettu hittimusiikki luo hyväntuuliselle tunnelmalle oivat raamit, ja sisältö heijastaa samaa fiilistä kautta ohjelmien, kuuntelet mihin kellonaikaan hyvänsä. Aamun tekijät Alma Hätönen ja Tuomas Rajala eivät kaihda heittäytymistä. Siinä missä aamut voivat olla omassa arjessa aavistuksen jäykkiä, Hitmixillä ne eivät sitä ole. Keskipäivässä Joonas Vuorela ryydittää työpäivään pehmeää virtaa ja houkuttelee ihmisiä osallistumaan lähetyksen tekoon voimakkaasti, ja se toimii. Hitmixin uudessa iltapäivässä upea voimakaksikko Oku Luukkainen ja Sara Forsberg tekevät tyylikästä ja varmaa viihdepakettia paketoimalla kuulijan päivän plusmerkkiseksi.

Vahva perjantai heijastelee viikonloppua aamusta lähtien. Kombinaatio Sami Kurosen Kurosen Grilli klo 14–18 ja Dj Oku Luukkaisen Retroradio klo 18 saa ihmiset pysymään taajuudella koko päivän ja mikä parasta jäämään usein suoraan lauantain puolelle Retroradion kyydissä.

Viimeksi Hitmixin tekijöiden joukkoon liittyi Sami Kuronen, onko uusia yllätysavauksia luvassa lähiaikoina?

Sami Kuronen hyppäsi ansiokkaasti Hitmixin tiimiin huhtikuun alussa, mutta uudistukset eivät jääneet siihen. Saman kuun puolella lanseerattiin myös Hitmixin uusi viikonloppu ja siinä erityisesti lauantai-iltoihin hienosti kanavan musiikkiformaattia tukeva HitMix Mixmasters. Ohjelmaa isännöi dj Tony ja hän nostaa joka viikko suomalaista dj-osaamista framille. Startti oli upea ja resonoi jo hienosti kuulijoillemme.

Miksi markkinoijan kannattaisi tehdä yhteistyötä Hitmixin kanssa?

Hitmix on tällä hetkellä todellinen markkinoijan aarreaitta. Olemme vahvasti nouseva kanava, tekijäkaarti on sähköistynyt, ohjelmamme ovat huolellisesti suunniteltuja ja formaattimme seksikäs. Kanava on myös erittäin monipuolinen ja siksi loistava alusta mainostamiselle. Haluamme osallistua yhteistyön suunnitteluun jo alusta lähtien ja näin taata, että mainostamamme tuotteet saavat parhaan mahdollisen alustan jalkautua kuulijoidemme elämään. Ajat ovat myös täydelliset hyväntuuliselle kevyelle sisällölle. Siinä Hitmix on Suomen paras!

Hitmix aamu: Tuomas Rajala ja Alma Hätönen
Hitmix keskipäivä: Joonas Vuorela
Hitmix iltapäivä: Oku Luukkainen ja Sara Forsberg
Perjantaisin:
Sami Kuronen ja Kurosen Grilli klo 14–18
Oku Luukkainen ja Retroradio klo 18–
Lauantaisin: 
Kuulijakaappaus 16–18
Hitmix All Stars 18–20
Hitmix Mixmasters 20–23

Kuuntele Hitmixiä Suplasta

Tagit

Audio & radio

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

    Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Mainonnan kohdentaminen järkevästi varmistaa niin kampanjoiden onnistumisen kuin kustannustehokkuuden. Tässä artikkelissa kerromme, miten kohdennettu mainonta toimii, miten määritelet kohderyhmäsi ja mitä mainonnan kohdennusvaihtoehtoja on tarjolla.

    Tagit

    Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu TV & video
    Julkaistu
    2.9.2025
    Lue lisää
    Keltapaitainen mies katsoo puhelintaan.
  • Sanoma tutki: Kolmannes suomalaisista aloittaa jouluvalmistelut jo marraskuussa

    Radio on vahva joulumedia, ja mainonnasta saadaan hyviä vinkkejä jouluhankintoihin.

    Tagit

    Audio & radio Tutkittua
    Julkaistu
    28.8.2025
    Lue lisää
  • Black Friday ja joulu – loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa

    Mustasta viikosta lähtien koko loppuvuosi on monille yrityksille sitä tärkeintä myyntisesonkia – ja markkinoijan näkökulmasta tietysti kampanjoinnin aikaa.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Natiivimainonta TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    14.7.2025
    Lue lisää
  • Mainonnan mediamix: kolme syytä monimedialliseen mainontaan

    Mediamainonnan perussääntö on, että monikanavaisuus ratkaisee tuloksellisuuden: mainostajan mediamix, eli kampanjassa käytettävät mainonnan kanavat, on olennainen osa kampanjan onnistumista.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    2.6.2025
    Lue lisää
  • Brändin kehitys vaatii pitkäjänteisyyttä, mainontaa ja budjettia

    Brändimainontaa vai taktista – tuo mainostajan ikuinen kysymys. Moni mainostaja valitsee taktisen kampanjan konkreettisten tulosten toivossa. Brändin tunnettuus on kuitenkin kaiken perusta ja kasvun edellytys.

    Tagit

    Audio & radio Digiratkaisut Natiivimainonta Sponsorointi Tapahtumat TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    2.4.2025
    Lue lisää
  • Sanoma tutki: Yli puolet suomalaisista käyttää kesäaikaan rahaa spontaanimmin kuin muina vuodenaikoina

    Radio on ylivoimainen kesämedia! Neljännes suomalaisista lisää radion kuuntelua kesällä, Audion kesä 2025 -tutkimus kertoo.

    Tagit

    Asiakasymmärrys ja insight Audio & radio Tutkittua
    Julkaistu
    2.4.2025
    Lue lisää
  • Alueellinen radiomainonta – löytämätön helmi?

    Alueellisilla radioilla on uskollinen kuulijakunta. Huomio on taattu kun napakka viesti ponnahtaa korviin oman suosikkiohjelman keskeltä.

    Tagit

    Alueellinen mainonta Audio & radio
    Julkaistu
    2.4.2025
    Lue lisää
  • Näin rakennat railakkaan radiospotin – mainonnan tuottajan kootut vinkit

    Tässä artikkelissa kokenut mainostuottaja jakaa vinkkejään railakkaan ja toimivan radiospotin luontiin.

    Tagit

    Audio & radio Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
    Julkaistu
    1.4.2025
    Lue lisää
  • Radiokanavien alabrändit tekevät kokonaisuudesta enemmän kuin osiensa summan

    Suplaan on rakennettu kymmenen uutta nettiradiota tuttujen kanavabrändien alle, mikä tuo Sanoman audioverkostolle lisää tavoittavuutta.

    Tagit

    Audio & radio Digiratkaisut
    Julkaistu
    23.1.2025
    Lue lisää
  • Lisää tehoa kampanjointiin Jouluradiosta

    Aidon ja alkuperäisen Jouluradion 21. kausi käynnistyi 1. marraskuuta. Jouluradio on nyt ostavissa mainostajille ensimmäistä kertaa.

    Tagit

    Audio & radio
    Julkaistu
    5.11.2024
    Lue lisää
  • Ainutlaatuinen aamuohjelma aloitti Loopilla, yhdistää radion ja live-podcastin

    Ohjelman juontajina toimii superkaksikko Mia ”Millu” Haataja ja Karoliina Tuominen. Suoran arkiaamun radiolähetyksen jälkeen ohjelma jatkuu Suplassa live-podcastissa.

    Tagit

    Audio & radio
    Julkaistu
    5.9.2024
    Lue lisää
  • Liiga käynnistyy – Classic Hits on mukana!

    Liigakausi starttaa 10.9. ja viime kauden tapaan Classic Hits selostaa kaikki Helsingin IFK:n ja Turun Palloseuran ottelut paikallisilla taajuuksillaan ja tietysti myös Suplassa.

    Tagit

    Audio & radio
    Julkaistu
    5.9.2024
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland