Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Sanomista juuri nyt

Huippuviihteen kevät jatkuu

Valovoimaisimmat tähdet yhdistävät kevään ohjelmauutuuksia.
13.3.2023
Jaa:FacebookXLinkedin

Christoffer Strandberg Show vie arjen yläpuolelle 

Christoffer Strandberg Show on keskiviikkona 22. maaliskuuta starttaava uusi ohjelma, jossa viihteen todellinen supertaituri Christoffer Strandberg kutsuu tunnettuja suomalaisia vieraakseen studioonsa.

Luvassa on hyvän mielen viihdeohjelma, joka tulee viemään katsojan arjen yläpuolelle.

"Tätä ohjelmaa tehdään samalla tavalla kuin järjestän juhlia: teen kaikkeni, jotta vieraat viihtyvät – eikä missään säästellä. Yleensä myöskään yllätyksiltä ei vältytä", Strandberg kertoo.

Kyseessä ei ole talk show, vaan kokonaisvaltainen viihdeohjelma, jossa seikkaillaan niin studiossa kuin sen ulkopuolella.

”Haluan tarjota vierailleni ja katsojille mahtavia kokemuksia. Ennen kaikkea haluan tuoda ihmisille iloa, lämpöä ja huumoria arkeen”, Strandberg lupaa.

Suomi soi kääntää jättihitit uuteen muotoon

Suomi soi on uudenlainen, 5. toukokuuta alkava musiikkiohjelma, jossa sovitetaan kansainvälisiä hittejä suomeksi. Ohjelmassa on mukana viisi kotimaista huippuartistia, jotka ovat valikoineet joukon koko maailman tuntemia kansainvälisiä klassikkokappaleita, joista kuullaan nyt tuoreet versiot suomen kielellä.  
 
Artistit ovat valinneet kunkin jakson teemaan sopivat suosikkikappaleet, jotka ovat jollain tavalla olleet myös tärkeässä roolissa heidän elämässään. Unohtumattomien esitysten ohessa kuullaan artistien omakohtaisia muistoja ajasta ja tapahtumista, joissa kyseinen biisi on heidän elämäänsä koskettanut.

Ohjelmassa taituroivina artisteina nähdään Olavi Uusivirta, Pate Mustajärvi, Jonna Tervomaa, Samuli Putro ja Mira Luoti.

Ohjelman juontaa Heikki Paasonen, joka on ollut myös keskeisessä roolissa täysin uuden Suomi soi! -formaatin kehittämisessä.

Antti Holma isännöi Mestarileipureita

Mestarileipurit on Antti Holman luotsaama makeaan leivontaan keskittyvä, 28. maaliskuuta käynnistyvä uusi kilpailureality, jossa kisataan pareittain. Tässä kilpailussa laatu korvaa määrän, ja leivontaan hurahtaneiden kilpailijoiden luovuudelle annetaan tilaa. Jokaisessa jaksossa parit laitetaan paremmuusjärjestykseen monipuolisten tehtävien perusteella, ja finaaliin pääsevät vain parhaimmat.

Suomen huippuleipureiden tekemiä luomuksia on arvioimassa poikkeuksellinen tuomaristo, kepeällä asenteella liikkeellä oleva mummoraati. Antin ja mummojen muodostama nelikko takaa kilpailijoille kannustavan ja lämpimän ilmapiirin.

Uudistunut Tähdet, tähdet etsii valovoimaisinta tähteä

Uudistuneessa Tähdet, tähdet -ohjelmassa haetaan alkuperäisformaatin “The Ultimate Entertainer” mukaisesti sitä valovoimaisinta, heittäytyvintä ja lavakarismaa huokuvaa tähteä, joka sulattaa yleisön sydämen. Ohjelmassa kilpailevat stand up -koomikko Sami Hedberg, artistilegenda Meiju Suvas, mestari-imitaattori Jarkko Tamminen, laulaja Maria Lund, musiikkiteatterin taituri Lauri Mikkola, laulaja Sara Siipola, Portion Boys -yhtyeestä tuttu Mikael Forsby sekä ohjelmaan paluun tekevä näyttelijä ja Tähdet, tähdet -voittoaan puolustava Konsta Hietanen.

Ohjelmasta nähdään 9. huhtikuuta alkaen seitsemän jakson kausi, jonka tuomareina toimivat Hanoi Rocks -legenda Sami Yaffa, Radio Suomipopilta tuttu Juuso Mäkilähde ja Suomen kansallisoopperan taiteellinen johtaja Lilli Paasikivi. Kauden juontaa ihastuttava Susanna Laine, joka on musiikkiteatterin ammattilainen itsekin.

Näitä neljää ohjelmaa yhdistää se, että niitä juontavat Suomen valovoimaisimmat ja halutuimmat juontajat. Yhdistävinä tekijöinä ovat myös positiivisuus, hyvä mieli ja viihtyminen.

”Kevään huippuviihteeseen ehtii vielä mukaan ohjelmayhteistyökumppanina. Ohjelmiin voi kiinnittyä useasta eri kulmasta, joten ne sopivat hyvin monenlaisille asiakkaille”, kertoo Commercial Creative Manager Liisa Palomäki.

”Arjen yläpuolelle vievä Christoffer Strandberg Show ja uudenlaista lifestylesisältöä tarjoava Mestarileipurit vahvistavat entisestään todella vahvaa arjen prime time -ohjelmistoamme. Tähdet, tähdet ja Suomi soi! tarjoavat puolestaan huikeata musiikkiviihdettä viikonloppuun. Oli tavoitteesi sitten arjen haltuunotto tai viikonlopun ilmiöohjelmiin kiinnittyminen, molemmat onnistuvat”, sanoo Commercial Creative Manager Merita Lantto.

Tähtipölyä brändillesi? Kysy lisää mahdollisuuksista yhteyshenkilöltäsi Sanomalla.

Tätä kaikkea on Sanoman Total TV

Katso myös: 

Tv-kampanjasuunnittelun muistilista

Tagit

TV & video

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Viaplay TV -kanavan mainosmyynti Sanoman kautta – mainostajille pääsy osaksi huippuluokan urheilusisältöjä

    Viaplay Group avaa 6. marraskuuta Suomeen uuden ilmaisen lineaarikanavan, Viaplay TV:n. Kyseessä on urheilukanava, joka tarjoaa katsojille valikoituja urheilun huippuhetkiä jalkapallosta moottoriurheiluun sekä talviurheilusta dartsiin.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    3.11.2025
    Lue lisää
  • Sanoma Total TV:n viikkotavoittavuus on kasvanut nuorten aikuisten parissa

    Ruudun katselu 25–44-vuotiaiden kohderyhmässä on lisääntynyt 25 % viime syksyyn verrattuna.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    3.11.2025
    Lue lisää
  • Vain elämää ja Erikoisjoukot saavuttivat uusia katseluennätyksiä

    Sanoma TV:n syksy on käynnistynyt vauhdikkaasti. Koripallon EM-kisat tavoittivat Nelosella lähes 2,8 miljoonaa katsojaa, ja Vain elämää ja Erikoisjoukot kiinnostavat erityisesti nuoria katsojia.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    24.9.2025
    Lue lisää
  • Susijengin EM-ottelut naulitsevat katsojat ruutujen ääreen

    EM-turnaus on tavoittanut 2,3 miljoonaa katsojaa Nelosella.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    11.9.2025
    Lue lisää
  • Kiinnity iloon – tv-ohjelmayhteistyö tekee brändistäsi osan elämystä

    TV-viihde tavoittaa laajasti eri kohderyhmiä vastaanottavaisessa mielentilassa. Kun kiinnityt tv-viihteeseen, kiinnityt iloon ja stressittömyyteen, Tuomo Sinkkonen kirjoittaa.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä TV & video
    Julkaistu
    2.9.2025
    Lue lisää
  • Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

    Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Mainonnan kohdentaminen järkevästi varmistaa niin kampanjoiden onnistumisen kuin kustannustehokkuuden. Tässä artikkelissa kerromme, miten kohdennettu mainonta toimii, miten määritelet kohderyhmäsi ja mitä mainonnan kohdennusvaihtoehtoja on tarjolla.

    Tagit

    Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu TV & video
    Julkaistu
    2.9.2025
    Lue lisää
    Keltapaitainen mies katsoo puhelintaan.
  • Sanoma TV:n monipuolinen syksy käynnistyy

    Luvassa on kiinnostavia uutuuksia ja rakastettuja suosikkeja. Hyödyntämällä tv:n ja videon koko tarjoamaa varmistat laajan tavoittavuuden kaikissa liikkuvan kuvan eri kulutushetkissä.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    25.8.2025
    Lue lisää
  • Black Friday ja joulu – loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa

    Mustasta viikosta lähtien koko loppuvuosi on monille yrityksille sitä tärkeintä myyntisesonkia – ja markkinoijan näkökulmasta tietysti kampanjoinnin aikaa.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Natiivimainonta TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    14.7.2025
    Lue lisää
  • SkyShowtimelta uusi mainosrahoitteinen palvelu Ruutuun – lisää silmäpareja mainostajille

    SkyShowtime aloittaa Ruudussa uudella mainosrahoitteisella tuotteella, jonka mainosmyynnistä vastaa yksinoikeudella Sanoma. Yhteistyö tarjoaa mainostajille uuden, laadukkaan väylän tavoittaa yleisöjä huippusisältöjen äärellä.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    12.6.2025
    Lue lisää
  • Sanoman instream-videotuotteistus uudistui!

    Tavoita asiakkaasi laadukkaiden tv-ohjelmien, leffojen ja uutismedioiden videosisältöjen parista.

    Tagit

    Digiratkaisut Tuotetietoa TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    6.6.2025
    Lue lisää
  • Mainonnan mediamix: kolme syytä monimedialliseen mainontaan

    Mediamainonnan perussääntö on, että monikanavaisuus ratkaisee tuloksellisuuden: mainostajan mediamix, eli kampanjassa käytettävät mainonnan kanavat, on olennainen osa kampanjan onnistumista.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    2.6.2025
    Lue lisää
  • Sanoma TV:n syksyn 2025 vahva ohjelmisto koostuu tutuista suosikeista ja kiinnostavista uutuuksista

    Ensi syksynä Ruutuun ja Neloselle rantautuu täysin uusi kansainvälinen hittiformaatti. Lisäksi paluun tekee liuta rakastettuja kestosuosikkeja.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    28.5.2025
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland