Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Sanomista juuri nyt

Lisää hyvinvointia ja irtiottoja arjesta – Me Naiset ja Gloria uudistuivat

Me Naiset, suomalaisnaisten tavoittavin puheenaihemedia, ja Gloria, Suomen suurin kansainvälisen tason muotilehti, tarjoavat laatuaikaa lukijoilleen.
12.5.2023
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

”Lehden uudistuksen tavoitteena on ollut raikastaa Me Naisten visuaalinen ilme uudelle vuosikymmenelle”, Me Naisten päätoimittaja Katja Sipilä kertoo.

Me Naisiin tuotiin uudistuksessa entistä vahvemmin hyvinvoinnin teemoja. Myös perinteiset aiheet kauneus ja muoti ovat osa kokonaisvaltaista hyvinvointia. Itsestä huolehtiminen on megatrendi, ja Me Naisissa aiheesta puhutaan arkea ymmärtäen, sallivasti ja keskeneräisyys hyväksyen.

Uudistuksessa lehteen on lisätty myös ihmisiä, arkea ja vinkkejä. Toimittajat heittäytyvät kokeilemaan trendejä ja ilmiöitä, ja näistä aiheista on jo jonkin aikaa tehty lyhyitä videoita verkkosivulle sekä somekanaviin.

”Me Naisten ydin eli huumori, ajankohtaisuus, avarakatseisuus ja asioiden katsominen yllättävistä näkökulmista pysyi uudistuksessa. Uskomme yhä, että hyväntuulisuus ja ilo ovat arjen voimavaroja. Sen lisäksi haluamme, että juttumme ja kuvamme luovat siteitä erilaisten ihmisten välille: antavat sekä vertaistukea että kurkistuksia erilaisiin maailmoihin. Meille on tärkeää, että lisäämme vapauden ja merkityksellisyyden tunnetta. Toivomme, että jokainen kokisi, että elämä on omissa käsissä”, Sipilä sanoo.

”Haluamme tarjota kovan uutismaailman keskelle ihania irtiottoja arjesta”

Glorian uudistus on otettu lämpimästi ja innostuneesti vastaan.

”Olemme vieneet lehteä ilmeisen oikeaan suuntaan. Glorian vahvuus on se, että se on Suomen johtava muotilehti, edelläkävijä, joka tuo iloa arkeen, tarjoaa kurkistuksen luksuksen maailmaan. Samalla se esittelee fiksuja ihmisiä ja ajatuksia ja tarjoaa kuukausittain kuratoidun kattauksen siitä, mitä kulttuurielämässä on tarjolla”, Glorian päätoimittaja Kristiina Raitala sanoo.

Uudistuksessa muotijuttujen määrää lisättiin ja noin neljä kertaa vuodessa toisen jutun mallina on lehden päähaastateltava. Työelämä ja uratarinat pysyivät uudistuksessa olennaisena osana sisältöä. Arkea ja juhlaa -lifestylejuttu kurkistaa kiinnostavien, hyvin erilaisten ihmisten elämään ja tuttu juttupaikka sai uudistuksessa aukeaman lisää tilaa.

”Rohkeus, elämästä nauttiminen, järki ja estetiikka ovat olleet Glorian keskiössä 36 vuotta, ja ne sopivat yhä lehteemme, vaikka maailma ympärillämme on muuttunut paljon. Esimerkiksi feminismin käsite on nykyisin paljon laajempi: se tarkoittaa kaikkien heikommassa asemassa olevien, ei vain naisten, oikeuksien puolustamista. Olemme lisänneet lehteen myös mielen hyvinvointia käsitteleviä juttuja”, Raitala kertoo.

Me Naiset -brändillä on erittäin vahva jalansija naiskohderyhmämediana printtilehdessä, verkossa ja somessa. Myös sen audioulottuvuuden kehittämistä jatketaan osana Sanoman audiostrategiaa. Me Naiset tavoittaa viikoittain yli 1,34 miljoonaa kaikenikäistä naista.

Suomen upein naistenlehti, suurin muotilehti ja ihanan elämän lifestylebrändi Gloria tavoittaa 96 000 lukijaa. Suurin osa Glorian lukijoista on yli 45-vuotiaita naisia.

Aikakauslehtimainonta innostaa, inspiroi ja saa myös ostamaan. 

Tutustu Sanoman aikakausmediaan

Me Naisten mediakortti

Glorian mediakortti

Tagit

Aikakausmedia

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Mitkä ovat ruokatrendit juuri nyt?

    Glorian ruoka & viinin päätoimittaja ja HS ruokatoimituksen vetäjä Sanna Maskulin kertoo, mitkä ruokatrendit toimituksessa juuri nyt puhuttavat.

    Tagit

    Näkemyksiä Aikakausmedia Omakynä Uutismedia
    Julkaistu
    3.4.2023
    Lue lisää
  • Uutis- ja aikakausmedian kesäedut

    Tavoita asiakkaasi kesälläkin.

    Tagit

    Aikakausmedia Natiivimainonta Tuotetietoa Uutismedia
    Julkaistu
    14.3.2023
    Lue lisää
  • Mediamix mainonnassa: kolme syytä monimedialliseen mainontaan

    Mediamainonnan perussääntö on, että yksi mainonnan kanava ei ole oikotie onneen: mainostajan mediamix, eli kampanjassa käytettävät mainonnan kanavat, ovat olennainen osa kampanjan onnistumista.

    Tagit

    Näkemyksiä Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    20.1.2023
    Lue lisää
    mediamix_ja_monimediallinen_mainonta
  • Mitä on mainonta – muodot, mediat ja hinnoittelu vuonna 2023

    Tässä artikkelissa käymme läpi mainonnan perusasioita: mainonnan tehtäviä, mainonnan muotoja, mainonnassa käytettäviä medioita ja mainonnan hintaa. Teksti on pitkä, mutta toivottavasti sitäkin avaavampi. Tervetuloa mukaan!

    Tagit

    Aikakausmedia Alueellinen mainonta Digiratkaisut TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    9.1.2023
    Lue lisää
  • Vasara ja nauloja – vai kokonainen työkalupakki? Laaja mediavalikoima palvelee mainostajaa

    Monimediallinen mainonta tarjoaa mainostajalle enemmän tarttumapintaa yleisöönsä.

    Tagit

    Näkemyksiä Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Luovat ratkaisut Sisältömarkkinointi TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    3.1.2023
    Lue lisää
    monimediallinen_mainonta
  • Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

    Monikanavaisella markkinoinnilla ja johdonmukaisella mittaamisella on päästy huikeisiin tuloksiin.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Case Digiratkaisut Luovat ratkaisut Natiivimainonta TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    18.11.2022
    Lue lisää
    Case Valopilkku Terhi Salmi ja Tytti Stranding artikkelikuva
  • Miten maailman muutokset heijastuvat koteihimme?

    Glorian kodin päätoimittaja Venla Ruoppila avaa näkymiä vuoden 2023 sisustustrendeihin.

    Tagit

    Aikakausmedia Omakynä
    Julkaistu
    9.11.2022
    Lue lisää
    Venla Ruoppila artikkelikuva
  • Hyödynnä aikakauslehtien talviedut!

    Aikakauslehdet tarjoavat lukijoilleen elämyksiä, auttavat arjessa ja inspiroivat juhlassa. Lehtien sisältöjen pariin keskitytään juuri silloin, kun lukijalle itselleen aika ja paikka on sopivin.

    Tagit

    Aikakausmedia Tuotetietoa
    Julkaistu
    28.10.2022
    Lue lisää
    Aikakauslehdet artikkelikuva
  • Black Friday ja joulu - loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa

    Muistatko vielä ajan, jolloin uuden vuoden jälkeiset tammialet olivat tarjoushaukan vuosittainen kultakausi? Ne ajat ovat takanapäin, sillä loppuvuodesta on tullut kuin varkain vuoden tärkein ostosralli – ja markkinoijan näkökulmasta tietysti myyntisesonki.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Natiivimainonta Tapahtumat TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    25.10.2022
    Lue lisää
    black_friday
  • Lähes kaikkien Sanoman brändien kokonaistavoittavuuksissa kasvua – Ilta-Sanomat tavoittaa 2,95 miljoonaa ja painettu Glorian ruoka & viini lisäsi lukijamääräänsä 13 %

    Kansallisen mediatutkimuksen (KMT 2022) tuoreet luvut kertovat, että Sanoman brändien kokonaistavoittavuuksissa on vahvaa kasvua.

    Tagit

    Aikakausmedia Tutkittua Uutismedia
    Julkaistu
    23.9.2022
    Lue lisää
    Uutismedia digi artikkelikuva
  • Natiivimainonta pysäyttää lukijan keskittymään

    Mitä on natiivimainonta ja missä tilanteessa sitä kannattaa hyödyntää? Hyvä sisältö houkuttelee lukijaa viettämään aikaa aiheen parissa. Natiivimainonnan avulla saat asiasta kiinnostuneet kuulolle.

    Tagit

    Aikakausmedia Digiratkaisut Luovat ratkaisut Natiivimainonta Uutismedia
    Julkaistu
    1.9.2022
    Lue lisää
    natiivimainonta
  • Suomen monikanavaisin mediabrändi rikkoo naiseuteen liittyviä normeja

    Me Naiset on jo 70 vuoden ajan murtanut tabuja, ja siten lisännyt avoimuutta, hyvinvointia ja rohkeutta ihmisten elämässä. ”Lupaamme olla tulevaisuudessakin samalla asialla – viihtymistä ja huumoria unohtamatta!” kirjoittaa Me Naisten päätoimittaja Katja Sipilä.

    Tagit

    Näkemyksiä Aikakausmedia Audio & radio Omakynä Uutismedia
    Julkaistu
    24.8.2022
    Lue lisää
    Katja Sipilä artikkelikuva
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85 *

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400  **
    Arkisin klo 9-15

    * 8,40 snt/min, (sis. alv 24%)
    ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland