Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Sanomista juuri nyt

Lisää hyvinvointia ja irtiottoja arjesta – Me Naiset ja Gloria uudistuivat

Me Naiset, suomalaisnaisten tavoittavin puheenaihemedia, ja Gloria, Suomen suurin kansainvälisen tason muotilehti, tarjoavat laatuaikaa lukijoilleen.
12.5.2023
Jaa:FacebookXLinkedin

”Lehden uudistuksen tavoitteena on ollut raikastaa Me Naisten visuaalinen ilme uudelle vuosikymmenelle”, Me Naisten päätoimittaja Katja Sipilä kertoo.

Me Naisiin tuotiin uudistuksessa entistä vahvemmin hyvinvoinnin teemoja. Myös perinteiset aiheet kauneus ja muoti ovat osa kokonaisvaltaista hyvinvointia. Itsestä huolehtiminen on megatrendi, ja Me Naisissa aiheesta puhutaan arkea ymmärtäen, sallivasti ja keskeneräisyys hyväksyen.

Uudistuksessa lehteen on lisätty myös ihmisiä, arkea ja vinkkejä. Toimittajat heittäytyvät kokeilemaan trendejä ja ilmiöitä, ja näistä aiheista on jo jonkin aikaa tehty lyhyitä videoita verkkosivulle sekä somekanaviin.

”Me Naisten ydin eli huumori, ajankohtaisuus, avarakatseisuus ja asioiden katsominen yllättävistä näkökulmista pysyi uudistuksessa. Uskomme yhä, että hyväntuulisuus ja ilo ovat arjen voimavaroja. Sen lisäksi haluamme, että juttumme ja kuvamme luovat siteitä erilaisten ihmisten välille: antavat sekä vertaistukea että kurkistuksia erilaisiin maailmoihin. Meille on tärkeää, että lisäämme vapauden ja merkityksellisyyden tunnetta. Toivomme, että jokainen kokisi, että elämä on omissa käsissä”, Sipilä sanoo.

”Haluamme tarjota kovan uutismaailman keskelle ihania irtiottoja arjesta”

Glorian uudistus on otettu lämpimästi ja innostuneesti vastaan.

”Olemme vieneet lehteä ilmeisen oikeaan suuntaan. Glorian vahvuus on se, että se on Suomen johtava muotilehti, edelläkävijä, joka tuo iloa arkeen, tarjoaa kurkistuksen luksuksen maailmaan. Samalla se esittelee fiksuja ihmisiä ja ajatuksia ja tarjoaa kuukausittain kuratoidun kattauksen siitä, mitä kulttuurielämässä on tarjolla”, Glorian päätoimittaja Kristiina Raitala sanoo.

Uudistuksessa muotijuttujen määrää lisättiin ja noin neljä kertaa vuodessa toisen jutun mallina on lehden päähaastateltava. Työelämä ja uratarinat pysyivät uudistuksessa olennaisena osana sisältöä. Arkea ja juhlaa -lifestylejuttu kurkistaa kiinnostavien, hyvin erilaisten ihmisten elämään ja tuttu juttupaikka sai uudistuksessa aukeaman lisää tilaa.

”Rohkeus, elämästä nauttiminen, järki ja estetiikka ovat olleet Glorian keskiössä 36 vuotta, ja ne sopivat yhä lehteemme, vaikka maailma ympärillämme on muuttunut paljon. Esimerkiksi feminismin käsite on nykyisin paljon laajempi: se tarkoittaa kaikkien heikommassa asemassa olevien, ei vain naisten, oikeuksien puolustamista. Olemme lisänneet lehteen myös mielen hyvinvointia käsitteleviä juttuja”, Raitala kertoo.

Me Naiset -brändillä on erittäin vahva jalansija naiskohderyhmämediana printtilehdessä, verkossa ja somessa. Myös sen audioulottuvuuden kehittämistä jatketaan osana Sanoman audiostrategiaa. Me Naiset tavoittaa viikoittain yli 1,34 miljoonaa kaikenikäistä naista.

Suomen upein naistenlehti, suurin muotilehti ja ihanan elämän lifestylebrändi Gloria tavoittaa 96 000 lukijaa. Suurin osa Glorian lukijoista on yli 45-vuotiaita naisia.

Aikakauslehtimainonta innostaa, inspiroi ja saa myös ostamaan. 

Tutustu Sanoman aikakausmediaan

Me Naisten mediakortti

Glorian mediakortti

Tagit

Aikakausmedia

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Uutis- ja aikakausmediamme tavoittaa nyt 90 % suomalaisista – ”Näiden lukujen perusteella olemme onnistuneet tarjoamaan merkityksellistä sisältöä lukijoidemme moninaisiin tarpeisiin”

    Ilta-Sanomat jatkaa Suomen suurimpana uutismediana. Aikakausmedioiden lukijamäärät kasvavat myös printissä ja näköislehtiä luetaan yhä enemmän. Alueidensa tavoittavimmissa medioissa panostetaan paikallisuuteen ja Lasten uutisissa ilahdutaan suosiosta nuoremmassa kohderyhmässä.

    Tagit

    Aikakausmedia Uutismedia
    Julkaistu
    22.9.2025
    Lue lisää
  • Mikä ihmisiä oikeasti kiinnostaa? Näin teet kunnastasi puheenaiheen

    Kuntamarkkinoija, mitä jos sloganien sijaan nostaisit esiin kuntasi persoonan? Natiivimainonnalla kerrot oikeista asioista syvällisesti, yllättävästi ja viihdyttävästi, kirjoittaa Sanoma Content Studion luova tuottaja Tiina Saari.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Natiivimainonta Omakynä Uutismedia
    Julkaistu
    11.8.2025
    Lue lisää
  • Black Friday ja joulu – loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa

    Mustasta viikosta lähtien koko loppuvuosi on monille yrityksille sitä tärkeintä myyntisesonkia – ja markkinoijan näkökulmasta tietysti kampanjoinnin aikaa.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Natiivimainonta TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    14.7.2025
    Lue lisää
  • Mainonnan mediamix: kolme syytä monimedialliseen mainontaan

    Mediamainonnan perussääntö on, että monikanavaisuus ratkaisee tuloksellisuuden: mainostajan mediamix, eli kampanjassa käytettävät mainonnan kanavat, on olennainen osa kampanjan onnistumista.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    2.6.2025
    Lue lisää
  • Napakat ja toimivat mainostekstit – Vinkit tekstien terävöittämiseen

    Näillä vinkeillä onnistut laatimaan napakoita ja toimivia mainostekstejä.

    Tagit

    Aikakausmedia Digiratkaisut Mainostuotanto ja luovat ratkaisut Natiivimainonta Printtiratkaisut Sisältömarkkinointi Uutismedia
    Julkaistu
    3.4.2025
    Lue lisää
  • Ruuan trendit 2025: Mukavuudenhalua ja leikkisyyttä

    Glorian ruoka & viinin päätoimittaja ja HS ruokatoimituksen vetäjä Sanna Maskulin kertoo, mitkä trendit korostuvat ruokailussa.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025
    Julkaistu
    20.1.2025
    Lue lisää
  • Hyvinvoinnin trendit 2025: Mittaamista ja elinvoimaa

    Hyvän terveyden päätoimittaja Päivi Virkkunen kertoo, mitkä trendit korostuvat hyvinvoinnissa.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025
    Julkaistu
    20.1.2025
    Lue lisää
  • Mitä on mainonta – muodot, mediat ja hinnoittelu vuonna 2025

    Tässä artikkelissa käymme läpi mainonnan perusasioita: mainonnan tehtäviä, mainonnan muotoja, mainonnassa käytettäviä medioita ja mainonnan hinnan muodostumista. Teksti on pitkä, mutta toivottavasti sitäkin avaavampi. Tervetuloa mukaan!

    Tagit

    Aikakausmedia Alueellinen mainonta Digiratkaisut TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    9.1.2025
    Lue lisää
    Ryhmä oransseja megafoneja joista yksi sininen on korkein
  • Kauneuden trendit 2025: Luonnollisuutta ja tehokeinoja

    Glorian päätoimittaja Kristiina Raitala ja Me Naisten päätoimittaja Katja Sipilä kertovat, mitkä trendit korostuvat kauneudessa.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025
    Julkaistu
    7.1.2025
    Lue lisää
  • Matkailun trendit 2025: Hyvinvointia ja vastuullisempia vaihtoehtoja

    Matka-lehden päätoimittaja Venla Kujakallio listaa kiinnostavimmat matkailun trendit.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025
    Julkaistu
    7.1.2025
    Lue lisää
  • Sisustuksen trendit 2025: Vastakohtia ja yllättävää maksimalismia

    Glorian Kodin päätoimittaja Venla Kujakallio kertoo, mitkä trendit sisustuksessa ovat nousussa.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025
    Julkaistu
    7.1.2025
    Lue lisää
  • Muodin trendit 2025: Yksinkertaisuudesta ylenpalttisuuteen

    Glorian päätoimittaja Kristiina Raitala ja Me Naisten päätoimittaja Katja Sipilä avaavat muodissa korostuvia trendejä.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025
    Julkaistu
    7.1.2025
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland