Lisää tehoa kampanjointiin Jouluradiosta
Sanoma ja Jouluradio ovat solmineet kaksivuotisen kumppanuussopimuksen, ja Jouluradio on tullut osaksi Sanoma radioiden tarjoamaa.
Lisäämällä Jouluradion osaksi Sanoma audiokampanjaa lisäät kampanjan tavoittavuutta. Jouluradio tarjoaa mainostajalle täysin uuden mainosympäristön, sillä Jouluradio on ostettavissa ensimmäistä kertaa. Mainospaikkojen rajoitettu määrä mahdollistaa mainonnalle myös paremman huomioarvon.
Mainosviesti tavoittaa korvaparit vuoden tärkeimmällä sesongilla aina marraskuun Black Fridaysta joulun kiireisimpiin ostoshetkiin.
Jouluradio on suosittu joulutunnelman luoja. 1. marraskuuta kautensa aloittanut joulumusiikkimedia oli viime joulukuussa Suomen 3. tavoittavin kanava ja nuorten keskuudessa (15–24 v.) ykkönen joulukuussa 2023.* Marras-joulukuussa soivan aidon ja alkuperäisen Jouluradion kanavaperheeseen kuuluu kahdeksan erityylistä nettikanavaa, jotka löytyvät tulevalla kaudella Jouluradio.fi-sivuston lisäksi myös Suplasta.
*Lähde: Jouluradio.fi, viikot 48–52.2023
Kiinnostuitko? Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi Sanomalla tai ota yhteyttä.
Tiesitkö?
- Joulukuu on vuoden tärkein myyntikuukausi vähittäiskaupassa, jolloin myynti kasvaa noin viidenneksen verrattuna vuoden kuukausikeskiarvoon. 31 % suomalaisista suunnittelee kuitenkin joululahjahankintoja jo lokakuussa.
- Marraskuun merkitys joulusesongin myynnissä kasvaa vuosi vuodelta, jolloin asioidaan erityisesti verkkokaupoissa Black Friday -tarjousten perässä. 60 % lahjoja ostavista on aloittanut hankintojen suunnittelun marraskuussa.
- Black Friday on siirtänyt erikois- ja käyttötavarakaupan aloilla sesongin myyntiä joulukuulta marraskuulle, mikä näkyy vaate- ja urheilukaupassa sekä kodintekniikassa, jossa marraskuu on jo ohittanut joulukuun myyntikuukautena.
Lähde: Kaupan liitto
Black Friday ja joulu – loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa