Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Sanomista juuri nyt

Radio Rockin sunnuntait vahvistuvat eturivin rokkareilla – Blind Channelin Joel Hokka yhdistää voimansa Sami Kurosen kanssa, Popedan Olli Hermanille oma ohjelma

Radio Rock vahvistaa sunnuntaipäiviään kahdella kotimaisen rockin supertähdellä.
31.1.2024
Jaa:FacebookXLinkedin

Radio Rockin taajuuksilla kuullaan pian sunnuntaisin kahta kotimaista eturivin artistia omissa ohjelmissaan. Popedan uutena solistina äskettäin aloittanut Olli Herman aloitti oman ohjelman tammikuussa Rockin sunnuntai-iltapäivissä, lisäksi Blind Channel -yhtyeen toisena solistina tunnettu Joel Hokka saa helmikuussa oman ohjelman, jota hän juontaa yhdessä pitkän linjan radio- ja tv-juontaja Sami Kurosen kanssa.

Joel Hokan ja Sami Kurosen yhteinen ohjelma yhdistää kaksi kummallekin rakasta rockin aikakautta: 80-luvun ja 2000-luvun alun, ja kantaakin osuvasti nimeä Kasari vs. Nollari. Ohjelmaa kuullaan Radio Rockilla 18.2. alkaen sunnuntaisin klo 18–20 ja uusintana keskiviikkoisin klo 20–22.

"Oma musiikillinen heräämiseni tapahtui kultaisella 1980-luvulla ja kyseisen vuosikymmenen rock on mun mielestä edelleen maailman parasta musaa. Joel taas tuntee tämän vuosituhannen rymistelyt ja on paras mahdollinen matkaopas itselleni suhteellisen vieraaseen genreen", Sami Kuronen sanoo.

Rockmusiikin erikoisohjelmassa fiilistellään kahden eri aikakauden mestariteoksia. Kaikkien tuntemia, tyylilajiensa suurimpia hittejä, ikonisia artisteja ja albumeita, mutta myös vähemmälle huomiolle jääneitä herkkupaloja. Vaikka ohjelma nojaa vahvasti 1980- ja 2000-lukujen musiikkiin, sekoitetaan keitoksen mausteeksi myös tuoreita, väkevästi noilta vuosikymmeniltä ammentavia biisejä.

"On siistiä laajentaa omaa leikkikenttää alueille, jonne ei olisi välttämättä yksin tullut mentyä. Rakkauteni 2000-luvun alun kulttuuria ja musaa kohtaan on loputon. Kaikki lähti Samin fiilistelystä bändiämme kohtaan. Törmäilimme ensin bäkkäreillä ja pian kysyin miestä tekemään alkujuonnon meidän siihen asti suurimmalle keikalle Helsingin jäähalliin joulukuussa 2022. Kesällä 2023 puhuimme jo muustakin yhteistyöstä, eikä jääty unelmiemme kanssa ihmettelemään", Joel avaa yhteistyön taustoja.

Leppoisat sunnuntaipäivät Olli Hermanin kanssa

Radio Rockin sunnuntaissa klo 12–15  kuullaan  toista kotimaista huippuartistia. Tammikuussa Rockin sunnuntaipäivissä aloitti nykyisin Popedan riveistäkin tuttu Olli Herman. 

"Radioääneksi pääseminen on yhden suuren unelmani täyttymys. Hyvänä bonuksena myös kotiväki tykkää kun en puheliaana tyyppinä ole koko ajan kotona jankuttamassa. Radio Rockin taajuuksilla pääsen luontevasti hyödyntämään myös päähäni taltioitua loputonta hard rock-knoppien ja faktojen varastoa", Olli Herman sanoo.

"Lisäksi olen ottanut haasteekseni perehtyä musiikkijournalismin koukeroihin tekemällä töitä antaumuksella ja syventymällä rakastamaani rock-kulttuuriin entistäkin väkevämmin. Luvassa persoonalleni ja tyylilleni uskollisesti positiivisen leppoisalla asenteella tehtyjä, sopivan energisiä sunnuntai lähetyksiä", Olli lupaa.

 
Olli Herman Radio Rockilla sunnuntaisin klo 12–15.
Sami Kurosen ja Joel Hokan Kasari vs. Nollari Radio Rockilla sunnuntaisin 18.2. alkaen klo 18–20.

Radio Rockin mediatiedot

Radio- ja audiomainonnalla olet äänessä kustannustehokkaasti ja kasvatat brändisi tunnettuutta. Radio on ainutlaatuinen mainosmedia sen inhimillisyyden, persoonavetoisuuden ja kaupallisesti merkittävien kohderyhmien ansiosta.

Tutustu radio- ja audiomainonnan ratkaisuihin

Tagit

Audio & radio

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

    Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Mainonnan kohdentaminen järkevästi varmistaa niin kampanjoiden onnistumisen kuin kustannustehokkuuden. Tässä artikkelissa kerromme, miten kohdennettu mainonta toimii, miten määritelet kohderyhmäsi ja mitä mainonnan kohdennusvaihtoehtoja on tarjolla.

    Tagit

    Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu TV & video
    Julkaistu
    2.9.2025
    Lue lisää
    Keltapaitainen mies katsoo puhelintaan.
  • Sanoma tutki: Kolmannes suomalaisista aloittaa jouluvalmistelut jo marraskuussa

    Radio on vahva joulumedia, ja mainonnasta saadaan hyviä vinkkejä jouluhankintoihin.

    Tagit

    Audio & radio Tutkittua
    Julkaistu
    28.8.2025
    Lue lisää
  • Black Friday ja joulu – loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa

    Mustasta viikosta lähtien koko loppuvuosi on monille yrityksille sitä tärkeintä myyntisesonkia – ja markkinoijan näkökulmasta tietysti kampanjoinnin aikaa.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Natiivimainonta TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    14.7.2025
    Lue lisää
  • Mainonnan mediamix: kolme syytä monimedialliseen mainontaan

    Mediamainonnan perussääntö on, että monikanavaisuus ratkaisee tuloksellisuuden: mainostajan mediamix, eli kampanjassa käytettävät mainonnan kanavat, on olennainen osa kampanjan onnistumista.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    2.6.2025
    Lue lisää
  • Brändin kehitys vaatii pitkäjänteisyyttä, mainontaa ja budjettia

    Brändimainontaa vai taktista – tuo mainostajan ikuinen kysymys. Moni mainostaja valitsee taktisen kampanjan konkreettisten tulosten toivossa. Brändin tunnettuus on kuitenkin kaiken perusta ja kasvun edellytys.

    Tagit

    Audio & radio Digiratkaisut Natiivimainonta Sponsorointi Tapahtumat TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    2.4.2025
    Lue lisää
  • Sanoma tutki: Yli puolet suomalaisista käyttää kesäaikaan rahaa spontaanimmin kuin muina vuodenaikoina

    Radio on ylivoimainen kesämedia! Neljännes suomalaisista lisää radion kuuntelua kesällä, Audion kesä 2025 -tutkimus kertoo.

    Tagit

    Asiakasymmärrys ja insight Audio & radio Tutkittua
    Julkaistu
    2.4.2025
    Lue lisää
  • Alueellinen radiomainonta – löytämätön helmi?

    Alueellisilla radioilla on uskollinen kuulijakunta. Huomio on taattu kun napakka viesti ponnahtaa korviin oman suosikkiohjelman keskeltä.

    Tagit

    Alueellinen mainonta Audio & radio
    Julkaistu
    2.4.2025
    Lue lisää
  • Näin rakennat railakkaan radiospotin – mainonnan tuottajan kootut vinkit

    Tässä artikkelissa kokenut mainostuottaja jakaa vinkkejään railakkaan ja toimivan radiospotin luontiin.

    Tagit

    Audio & radio Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
    Julkaistu
    1.4.2025
    Lue lisää
  • Radiokanavien alabrändit tekevät kokonaisuudesta enemmän kuin osiensa summan

    Suplaan on rakennettu kymmenen uutta nettiradiota tuttujen kanavabrändien alle, mikä tuo Sanoman audioverkostolle lisää tavoittavuutta.

    Tagit

    Audio & radio Digiratkaisut
    Julkaistu
    23.1.2025
    Lue lisää
  • Lisää tehoa kampanjointiin Jouluradiosta

    Aidon ja alkuperäisen Jouluradion 21. kausi käynnistyi 1. marraskuuta. Jouluradio on nyt ostavissa mainostajille ensimmäistä kertaa.

    Tagit

    Audio & radio
    Julkaistu
    5.11.2024
    Lue lisää
  • Ainutlaatuinen aamuohjelma aloitti Loopilla, yhdistää radion ja live-podcastin

    Ohjelman juontajina toimii superkaksikko Mia ”Millu” Haataja ja Karoliina Tuominen. Suoran arkiaamun radiolähetyksen jälkeen ohjelma jatkuu Suplassa live-podcastissa.

    Tagit

    Audio & radio
    Julkaistu
    5.9.2024
    Lue lisää
  • Liiga käynnistyy – Classic Hits on mukana!

    Liigakausi starttaa 10.9. ja viime kauden tapaan Classic Hits selostaa kaikki Helsingin IFK:n ja Turun Palloseuran ottelut paikallisilla taajuuksillaan ja tietysti myös Suplassa.

    Tagit

    Audio & radio
    Julkaistu
    5.9.2024
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland