Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Sanomista juuri nyt

Radion tekijät: Janni Hussi

Sanoman radiot hallitsevat aamumarkkinaa. Yksi aamujen tukipilareista on hauskempien aamujen puolesta operoiva Aamulypsy. Vuoden vaihduttua Lypsyssä alkoi uusi aika, ja onkin syytä tutustua paremmin yhteen tiimin persoonaan.
17.1.2023
Jaa:FacebookXLinkedin

Hän on karkkia rakastava ja vauhdista – endurosta, rallista ja moottoripyöräilystä – pitävä hurjapää, jolle oleellisinta elämässä on saada herätä joka aamu koiran nuuhkutteluun.

Kuka?

Janni Hussi, 31 vuotta

Miksi radio?

Aikoinaan kuuntelin koulumatkoilla Aamupoikia ja mietin, että olisi maailman siistein duuni päästä radioon. Myöhemmin Kultakerho vakuutti minut, että jonain päivänä haluan itsekin tehdä tuota.
Lopulta päädyin radioon tehtyäni podcastia Suplaan.

Ohjelmasi?

Suomipopin Aamulypsy. Tarjolla on hurttia huumoria, suoraa puhetta ja sopivasti kilpailua! Kuuntelu täysin omalla vastuulla.

Työpäiväsi?

Valmistaudun lähetykseen aina samalla kaavalla: neljä kuppia kahvia, puuro ja työmatkalla pauhaa Cascadan parhaat subbari jytisten. 

Itse lähetys kulkee tilanteen mukaan spontaanisti. Lähetysten jälkeen valmistellaan ryhmässä seuraavaa päivää ja puretaan sen päiväistä lähetystä.

Muistoja matkan varrelta?

Käänsin artikkelia frettien kiimasta, mutta suomensin "heat" kuumaksi, enkä kiimaksi. Siinä sai artikkeli vähän uudenlaisen kulman.

Top 3 parhaat asiat juuri nyt?

Koirulit, juuri käynnistymässä oleva WRC-kausi ja tyhjä pyykkikori.

Radio Rockin Kim Sainion sinulle esittämä kysymys kuului: Linttaan astutut moccabuutsit vai keinonahkainen minireppu?

Minireppu. Anyday. En voi sietää huonoja kenkiä!

Kenelle työkavereistasi haluat kirjeen seuraavaksi kiertävän ja miksi?

Elina Otsala, Aito Iskelmä. Koska Ellu on best! Elina toimi meillä Suomipopilla tuottajana, kun aloitin viikonlopuissa 2020. Sain paljon sparrausapua, ja Elina oli muutenkin mun iso tsemppari silloin. Sanoisinko jopa MVP.

Mitä haluat häneltä kysyä?

Tippa leivässä vai Tippa Teessä?

Radio Suomipop

Radio Suomipop hauskuuttaa, koskettaa ja viihdyttää jutuillaan sekä musiikillaan kaikkia suomalaisia joogasaleilta tukkimetsiin.

Suomipop haluaa tuoda kuuntelijoiden jokaiseen päivään lisää merkityksellisiä hetkiä. Siinä onnistumisen takaavat Suomen paras musiikki ja taitavimmat tähdet, jotka tietävät, mistä tänään puhutaan.

Radio Suomipop on vuoden jokaisena päivänä parasta viihdettä, jota Suomessa voi kuulla, nähdä ja kokea. Täydellinen radiomainonnan kumppani siis.

Suomipopin mediatiedot
 

Kuva: Vilma Töyräs

Katso myös: 

Sanoman radio

Radion tekijät: Kim Sainio

Tagit

Audio & radio

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

    Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Mainonnan kohdentaminen järkevästi varmistaa niin kampanjoiden onnistumisen kuin kustannustehokkuuden. Tässä artikkelissa kerromme, miten kohdennettu mainonta toimii, miten määritelet kohderyhmäsi ja mitä mainonnan kohdennusvaihtoehtoja on tarjolla.

    Tagit

    Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu TV & video
    Julkaistu
    2.9.2025
    Lue lisää
    Keltapaitainen mies katsoo puhelintaan.
  • Sanoma tutki: Kolmannes suomalaisista aloittaa jouluvalmistelut jo marraskuussa

    Radio on vahva joulumedia, ja mainonnasta saadaan hyviä vinkkejä jouluhankintoihin.

    Tagit

    Audio & radio Tutkittua
    Julkaistu
    28.8.2025
    Lue lisää
  • Black Friday ja joulu – loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa

    Mustasta viikosta lähtien koko loppuvuosi on monille yrityksille sitä tärkeintä myyntisesonkia – ja markkinoijan näkökulmasta tietysti kampanjoinnin aikaa.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Natiivimainonta TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    14.7.2025
    Lue lisää
  • Mainonnan mediamix: kolme syytä monimedialliseen mainontaan

    Mediamainonnan perussääntö on, että monikanavaisuus ratkaisee tuloksellisuuden: mainostajan mediamix, eli kampanjassa käytettävät mainonnan kanavat, on olennainen osa kampanjan onnistumista.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    2.6.2025
    Lue lisää
  • Brändin kehitys vaatii pitkäjänteisyyttä, mainontaa ja budjettia

    Brändimainontaa vai taktista – tuo mainostajan ikuinen kysymys. Moni mainostaja valitsee taktisen kampanjan konkreettisten tulosten toivossa. Brändin tunnettuus on kuitenkin kaiken perusta ja kasvun edellytys.

    Tagit

    Audio & radio Digiratkaisut Natiivimainonta Sponsorointi Tapahtumat TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    2.4.2025
    Lue lisää
  • Sanoma tutki: Yli puolet suomalaisista käyttää kesäaikaan rahaa spontaanimmin kuin muina vuodenaikoina

    Radio on ylivoimainen kesämedia! Neljännes suomalaisista lisää radion kuuntelua kesällä, Audion kesä 2025 -tutkimus kertoo.

    Tagit

    Asiakasymmärrys ja insight Audio & radio Tutkittua
    Julkaistu
    2.4.2025
    Lue lisää
  • Alueellinen radiomainonta – löytämätön helmi?

    Alueellisilla radioilla on uskollinen kuulijakunta. Huomio on taattu kun napakka viesti ponnahtaa korviin oman suosikkiohjelman keskeltä.

    Tagit

    Alueellinen mainonta Audio & radio
    Julkaistu
    2.4.2025
    Lue lisää
  • Näin rakennat railakkaan radiospotin – mainonnan tuottajan kootut vinkit

    Tässä artikkelissa kokenut mainostuottaja jakaa vinkkejään railakkaan ja toimivan radiospotin luontiin.

    Tagit

    Audio & radio Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
    Julkaistu
    1.4.2025
    Lue lisää
  • Radiokanavien alabrändit tekevät kokonaisuudesta enemmän kuin osiensa summan

    Suplaan on rakennettu kymmenen uutta nettiradiota tuttujen kanavabrändien alle, mikä tuo Sanoman audioverkostolle lisää tavoittavuutta.

    Tagit

    Audio & radio Digiratkaisut
    Julkaistu
    23.1.2025
    Lue lisää
  • Lisää tehoa kampanjointiin Jouluradiosta

    Aidon ja alkuperäisen Jouluradion 21. kausi käynnistyi 1. marraskuuta. Jouluradio on nyt ostavissa mainostajille ensimmäistä kertaa.

    Tagit

    Audio & radio
    Julkaistu
    5.11.2024
    Lue lisää
  • Ainutlaatuinen aamuohjelma aloitti Loopilla, yhdistää radion ja live-podcastin

    Ohjelman juontajina toimii superkaksikko Mia ”Millu” Haataja ja Karoliina Tuominen. Suoran arkiaamun radiolähetyksen jälkeen ohjelma jatkuu Suplassa live-podcastissa.

    Tagit

    Audio & radio
    Julkaistu
    5.9.2024
    Lue lisää
  • Liiga käynnistyy – Classic Hits on mukana!

    Liigakausi starttaa 10.9. ja viime kauden tapaan Classic Hits selostaa kaikki Helsingin IFK:n ja Turun Palloseuran ottelut paikallisilla taajuuksillaan ja tietysti myös Suplassa.

    Tagit

    Audio & radio
    Julkaistu
    5.9.2024
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland