Case Bo LKV

Case Bo LKV

Lisää tunnettuutta

Kokeilevalla kampanjalla haluttiin luoda ammatillinen ilmiö mahdollisimman laajalle yleisölle.

Bo LKV:n kiinteistövälittäjä Janne Kieselbachilla oli henkilökohtainen haave. Hän halusi tehdä jotain, mitä muut välittäjät eivät ole tehneet ja kokeilla kuinka ilmiön luominen Hesarin etusivun avulla toimii. Yksi päivä ja mahdollisimman laaja yleisö.

 

Case

Kampanjan tavoite

Tunnettuuden kasvattaminen ja sitä kautta myynnin lisääminen.

 

Näin tavoite saavutetaan

Toteutetaan tehokas kampanja mahdollisimman laajalle yleisölle.

Ratkaisu

Tehdään kokeilumielessä jotain, mitä muut kiinteistövälittäjät eivät ole tehneet ja luodaan ilmiö Hesarin avulla. Hesari on luotettava media ja luo Halo-efektiä mainostajalle, joka on aiemmin tuntemattomampi kasvo.

Toteutus

Toteutetaan kampanja Hesarin etusivua hyödyntäen.  Monikanavaisella Hesarin etusivulla tavoitetaan suuri kohderyhmä yhden päivän aikana. Online on tärkeässä roolissa nuoremman kohderyhmä tavoittamiselle.

Tulokset

Suorien toimeksiantojen määrä oli moninkertainen odotusarvoon verrattuna. Suurimmat tulokset tulivat kuitenkin positiivisen palautevyöryn ja huomioarvon muodossa. Kampanja levisi luontevasti someen.

Hesarin etusivun avulla saatiin luotua ilmiö

Case Bo LKV Toteutus

Kampanja tavoitti suuren kohderyhmän ja samalla toteutui Jannen henkilökohtainen haave. Tunnettuuden lisäämisessä onnistuttiin erinomaisesti. Monikanavaisen Helsingin Sanomien etusivun lisäksi kampanjalla ei ollut muita medioita tukena, joten luontevasti someen levinnyt mainonta, oli yksi kampanjan peruspilareista.

Toteutuksessa monikanavaisuudesta oli paljon tukea, online tavoittavuus oli tärkeässä roolissa nuoremman kohderyhmän tavoittamikseksi. Suurin osa palautetta antaneista lukijoista oli nähnyt mainoksen nimenomaan digikanavassa.

Suorien toimeksiantojen määrä oli moninkertainen odotusarvoon verrattuna. Suurimmat tulokset tulivat kuitenkin positiivisen palautevyöryn ja huomioarvon muodossa. Kampanjan jälkeen tuli paljon yhteydenottoja, yli 2000 palauteviestiä, joista vain 2 negatiivista. Osa uusista toimeksiannoista oli arvoasuntoja, joissa palkkiot ovat suuria.

Case asiakkaan kommentti

"Just se mitä mä hain, näkyvyys tuli esille niinkuin toivoin. Oli uusi juttu jota muut välittäjät eivät ole tehneet."

Janne Kieselbach, Kiinteistönvälittäjä, Bo LKV

 

Case yritys

Bo LKV tarjoaa asunnon myyntiin, ostamiseen ja asumiseen liittyviä palveluita. Bo LKV:n kiinteistövälittäjä Janne Kieselbach on työstään palkittu ammattimainen. Hän arvostaa jokaista asiakastaan ja toteuttaa heidän kotinsa myynnin sitä vaativalla arvokkuudella.