Asiakastarinat
Tutustu markkinointiin, josta tuli sanomista.
Tehtävämme on luoda kanssasi suomalaisia menestystarinoita. Tutustu esimerkkeihin asiakkaidemme onnistumisista ja inspiroidu tuloksellisista mainoskampanjoista ja markkinointikokonaisuuksista!
T-Max ylitti myyntitavoitteensa EM-koriksen ja Radio Rockin voittavalla kokonaisuudella
Urheilun ja rockin liitto toi T-Maxille yli 47 %:n tavoittavuuden kohderyhmässä.
Aurinkotekniikka löysi ketterän tavan kasvattaa näkyvyyttä Sanoma Ad Managerin avulla
Monikanavainen näkyvyys kasvatti verkkosivuliikennettä yli 200 % ja vahvisti brändin tunnettuutta.
Kissoissa on asennetta – PrimaCatin monimediallinen kampanjakokonaisuus aktivoi kissaihmisiä
Festarikumppanuus, radiopromootio sekä digi- ja ulkomainonta yhdistyivät normit haastavaksi konseptiksi.
Kilpailuetua strategisesta kumppanuudesta
Kun tavoitteena on vaikuttava ja kohdennettu markkinointi, Aava & Bang luottaa Sanoman asiantuntemukseen. Yhteistyö tiivistyy entisestään Sanoma Agency Partner -kumppanuuden myötä.
Pirkan monikanavainen kesäkampanjointi kasvatti myyntiä ja brändimittareita
Radiopromootiot, festivaaliyhteistyö ja vaikuttajat toivat hienoa näkyvyyttä Pirkka-brändille.
Juhla Mokka ilahdutti arkeen palaavia – monikanavainen kampanja ylitti odotukset
Suomalaiset palasivat töihin kahvin voimalla. Monikanavainen kampanja kasvatti brändin näkyvyyttä ja tunnettuutta – ja toi hymyn huulille.
Kun somemainonta ei riitä – Soldout Management löysi vaihtoehdon Sanomalta
Kun tavoitteena on saada artistien kiertueet loppuunmyydyiksi, tarvitaan tarkkaa kohdentamista ja nopeaa reagointia. Soldout Management hyödyntää Sanoma Ad Manageria keikkojen ennakkomarkkinoinnissa. “Näyttökertoja tulee paljon, ja kampanjoita on helppo toteuttaa”, kiittää Aku Oikari.
UPM Communication Papers kokosi ympärilleen paperinrakastajien kansainvälisen yhteisön
Paper to Me antaa äänen printtimediaan uskoville kansainvälisille mielipidejohtajille. Sarja on onnistunut yhteisön rakentamisessa ja paperia koskevan puhetavan muuttamisessa.
Helsinkiläiset innostuivat Helenin älykkäästä lämmitysratkaisusta
Kohderyhmädata yllätti Helenin. Sen pohjalta tehty sisältöstrategia siivitti uuden kaukolämpötuotteen menestykseen.
Terveystalo nousi vaihdevuosien ajatusjohtajaksi
Terveystalo halusi vaikuttaa yhteiskunnalliseen epäkohtaan ja tavoitella näkyvyyden ja liiketoimintavaikutusten lisäksi ajatusjohtajuutta.
Kolmen uutuusoluen sarja löysi ostajakuntansa Sanoma kanavien kautta: ”Luvut ovat olleet huimia”
Kuopiolainen pienpanimo Rock Paper Scissors (RPS) Brewing Co hyödynsi Sanoman monikanavaista markkinointia uutuusoluiden lanseeraamiseen.
Hautausalan yrityksestä tehtiin tutumpi natiiviartikkeleiden avulla: ”Pystymme kertomaan laajemmin, mitä teemme”
Oulussa toimivan J. Ala-Ahon Hautaustoimiston markkinointiin haluttiin löytää uusi näkökulma – jotain, mitä muut alan toimijat eivät ole tehneet. Menetelmäksi valikoitui Sanoman natiivimainonta, joka ylitti pienyrittäjän odotukset.