Liikkuvan kuvan
uusi aika
Kun ihmistä pyytää muistelemaan hyvää mainontaa, alkaa hän iästä riippumatta luetella tv-mainoksia. Hän muistaa hauskat ja koskettavat spotit vielä vuosienkin jälkeen. Lineaarisen television huippuvuodet voivat olla ohi, mutta liikkuvaa kuvaa ihmiset kuluttavat entistä enemmän. Ei ihme, se on muotona ylivoimainen tunteiden herättämiseen.
Uskomme liikkuvaan kuvaan juuri sen aiheuttaman poikkeuksellisen muistijäljen vuoksi. Kulutustapojen muutoksessa tarvitaan kuitenkin uudenlaista ammattitaitoa ihmisten tavoittamiseen. Pelkkä tv-osaaminen ei riitä.
Tervetuloa Sanoman kumppaniksi, koska liike liikuttaa niin katsojia kuin bisnestä.
Liikkuvaa kuvaa kulutetaan yhä vahvemmin digitaalisesti
Jo tänä vuonna liikkuvan kuvan sisältöjä katsotaan enemmän digitaalisilta alustoilta kuin lineaaritelevisiosta.
Lähde: Sanoman omat ennusteet
Laajimmat ja tavoittavimmat liikkuvan kuvan ratkaisut
Sanoman liikkuvan kuvan brändit
Liikkuvan kuvan brändeihimme kuuluvat TV-kanavien lisäksi suoratoistopalvelu Ruutu sekä digitaaliset uutismediat.








