Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu

Liikkuvan kuvan 
uusi aika

Kun ihmistä pyytää muistelemaan hyvää mainontaa, alkaa hän iästä riippumatta luetella tv-mainoksia. Hän muistaa hauskat ja koskettavat spotit vielä vuosienkin jälkeen. Lineaarisen television huippuvuodet voivat olla ohi, mutta liikkuvaa kuvaa ihmiset kuluttavat entistä enemmän. Ei ihme, se on muotona ylivoimainen tunteiden herättämiseen.

Uskomme liikkuvaan kuvaan juuri sen aiheuttaman poikkeuksellisen muistijäljen vuoksi. Kulutustapojen muutoksessa tarvitaan kuitenkin uudenlaista ammattitaitoa ihmisten tavoittamiseen. Pelkkä tv-osaaminen ei riitä.

Tervetuloa Sanoman kumppaniksi, koska liike liikuttaa niin katsojia kuin bisnestä.

Liikkuvaa kuvaa kulutetaan yhä vahvemmin digitaalisesti

Jo tänä vuonna liikkuvan kuvan sisältöjä katsotaan enemmän digitaalisilta alustoilta kuin lineaaritelevisiosta.
 

Lähde: Sanoman omat ennusteet

Tutkitusti Suomen tavoittavin liikkuvan kuvan talo

0/0

    Lataa materiaali

    Laajimmat ja tavoittavimmat liikkuvan kuvan ratkaisut

    TV-mainonta

    Televisiomainonta mahdollistaa tunteisiin vetoavan  tarinankerronnan ja laajan huomioarvon.

    Tutustu

    Videomainonta

    Videomainos on parhaimmillaan elämys, joka vangitsee huomion yltäkylläisessä verkkoympäristössä.

    Tutustu

    Sanoman liikkuvan kuvan brändit

    Liikkuvan kuvan brändeihimme kuuluvat TV-kanavien lisäksi suoratoistopalvelu Ruutu sekä digitaaliset uutismediat.
     

    • Nelonen
    • Helsingin Sanomat
    • Aamulehti
    • Satakunnan Kansa Länsi-Suomi
    0/0

      Sinua saattaisi kiinnostaa myös

      • Kevään 2026 tv-ohjelmisto tarjoaa monipuolisen kattauksen kiinnostavia uutuuksia ja tuttuja suosikkeja

        Koukuttava tv-kevät on täynnä viihdettä, musiikkia, huippurealitya ja lifestylea Sanoman kanavilla. Tutustu upeaan ohjelmistokattaukseen, joka tarjoaa mainostajalle monia mahdollisuuksia.

        Tagit

        TV & video
        Julkaistu
        25.11.2025
        Lue lisää
      • Viaplay TV -kanavan mainosmyynti Sanoman kautta – mainostajille pääsy osaksi huippuluokan urheilusisältöjä

        Viaplay Group avaa 6. marraskuuta Suomeen uuden ilmaisen lineaarikanavan, Viaplay TV:n. Kyseessä on urheilukanava, joka tarjoaa katsojille valikoituja urheilun huippuhetkiä jalkapallosta moottoriurheiluun sekä talviurheilusta dartsiin.

        Tagit

        TV & video
        Julkaistu
        3.11.2025
        Lue lisää
      • Sanoma Total TV:n viikkotavoittavuus on kasvanut nuorten aikuisten parissa

        Ruudun katselu 25–44-vuotiaiden kohderyhmässä on lisääntynyt 25 % viime syksyyn verrattuna.

        Tagit

        TV & video
        Julkaistu
        3.11.2025
        Lue lisää
      • Vain elämää ja Erikoisjoukot saavuttivat uusia katseluennätyksiä

        Sanoma TV:n syksy on käynnistynyt vauhdikkaasti. Koripallon EM-kisat tavoittivat Nelosella lähes 2,8 miljoonaa katsojaa, ja Vain elämää ja Erikoisjoukot kiinnostavat erityisesti nuoria katsojia.

        Tagit

        TV & video
        Julkaistu
        24.9.2025
        Lue lisää
      • Susijengin EM-ottelut naulitsevat katsojat ruutujen ääreen

        EM-turnaus on tavoittanut 2,3 miljoonaa katsojaa Nelosella.

        Tagit

        TV & video
        Julkaistu
        11.9.2025
        Lue lisää
      • Kiinnity iloon – tv-ohjelmayhteistyö tekee brändistäsi osan elämystä

        TV-viihde tavoittaa laajasti eri kohderyhmiä vastaanottavaisessa mielentilassa. Kun kiinnityt tv-viihteeseen, kiinnityt iloon ja stressittömyyteen, Tuomo Sinkkonen kirjoittaa.

        Tagit

        Näkemyksiä Omakynä TV & video
        Julkaistu
        2.9.2025
        Lue lisää
      • Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

        Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Mainonnan kohdentaminen järkevästi varmistaa niin kampanjoiden onnistumisen kuin kustannustehokkuuden. Tässä artikkelissa kerromme, miten kohdennettu mainonta toimii, miten määritelet kohderyhmäsi ja mitä mainonnan kohdennusvaihtoehtoja on tarjolla.

        Tagit

        Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu TV & video
        Julkaistu
        2.9.2025
        Lue lisää
        Keltapaitainen mies katsoo puhelintaan.
      • Sanoma TV:n monipuolinen syksy käynnistyy

        Luvassa on kiinnostavia uutuuksia ja rakastettuja suosikkeja. Hyödyntämällä tv:n ja videon koko tarjoamaa varmistat laajan tavoittavuuden kaikissa liikkuvan kuvan eri kulutushetkissä.

        Tagit

        TV & video
        Julkaistu
        25.8.2025
        Lue lisää
      • SkyShowtimelta uusi mainosrahoitteinen palvelu Ruutuun – lisää silmäpareja mainostajille

        SkyShowtime aloittaa Ruudussa uudella mainosrahoitteisella tuotteella, jonka mainosmyynnistä vastaa yksinoikeudella Sanoma. Yhteistyö tarjoaa mainostajille uuden, laadukkaan väylän tavoittaa yleisöjä huippusisältöjen äärellä.

        Tagit

        TV & video
        Julkaistu
        12.6.2025
        Lue lisää

        Ota yhteyttä

        Jätä yhteydenottopyyntö. Kerromme mielellämme lisää liikkuvan kuvan ratkaisuistamme.
        Sanoma

        Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

        Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

        Closure

        • Etusivu
        • Ajankohtaista
        • Alueellinen mainonta
        • Asiakastarinat
        • Mediat ja palvelut
        • Tietopankki
        • Suunnittelijan työkalut
        • Osta mainontaa
        • Yhteystiedot
        • Ota yhteyttä

        Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
        Arkisin klo 8-16

        yrityspalvelu@sanoma.fi

        010 80 80 85

        Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

        • Facebook
        • Linkedin

        Footer menu

        • Tietosuoja
        • Responsible Disclosure Statement

        ©2025 Sanoma Media Finland