Display-mainonta Sanoman verkostossa hero

Display-mainonta

Sanoman display-ratkaisuilla vastataan monipuolisesti markkinoinnin eri tavoitteisiin, oli kyseessä sitten brändin tunnettuuden kasvattaminen tai liikenteen ohjaaminen verkkosivuille.

Päätelaiteriippumattomilla mainosratkaisuillamme tavoitat asiakkaasi juuri niissä laitteissa, joita he kulloinkin käyttävät. Päätelaiteriippumattomassa mainonnassa näytöt jaetaan suhteessa päätelaitteiden käyttöön, joten sinun ei tarvitse miettiä, miten näytöt jaetaan optimaalisesti eri kanaviin. Tutustu display-ratkaisuihimme alta.

Digikokosivu

Digikokosivu

Digikokosivu on vaikuttava päätelaiteriippumaton mainosratkaisu. Se näkyy kaikissa kyseisen median digitaalisissa kanavissa. Iso pinta-ala ja hyvä huomioarvo toimivat niin brändillisessä kuin taktisemmissakin kampanjoissa. Digikokosivu kasvattaa tutkitusti brändivaikutuksia.

Mainoksen mittasuhde on sama kuin printin kokosivuissa, joten printin kokosivut on sen avulla helppo tuoda myös digitaalisiin kanaviin. Lisäksi digikokosivun mainospaikalla pystyy helposti ajamaan useampi sivuista digitaalista mainosliitettä.

Digikokosivu on saatavilla Ilta-Sanomiin, Vauvaan, MeNaisiin ja Kodin Kuvalehteen. Lisäksi Helsingin Sanomissa digikokosivu on osa monikanavaista printti+digi-paketointia.

Katso digikokosivun aineisto-ohjeet

Paraati

Cross-screen paraati

Paraati on näyttävä päätelaiteriippumaton mainosmuoto, jolla tavoitat kohderyhmän laajasti. Kuluttajat tavoitetaan päivän aikana usean kosketuspinnan kautta ja tämä lisää toistoa ja vaikuttaa myönteisesti tunnettuuteen.

Paraatin aineistona voi käyttää kuvaa, videota tai transformeria, jonka avulla voidaan esitellä useita tuotteita tai veistejä samaan aikaan. Mainos näkyy mobiilissa, tabletissa sekä desktopissa sivuston ylälaidassa.

Mainosratkaisu toimii sekä taktisen kampanjan tai brändisuhdetta rakentavan kampanjan osana. Ratkaisun avulla kasvatetaan sekä tunnettuutta että ostoaietta.

Katso Paraatin aineisto-ohjeet

Paraati + tapetti

Paraati+tapetti



Desktopin näyttävin mainosmuoto, Paraati + tapetti, on oikea valinta, kun haluat desktopissa parhaan mahdollisen huomioarvon.

Mainos näkyy koko desktop-ruudun kokoisena sisällön taustalla ja seuraa mukana myös käyttäjän selatessa sivustoa.

Katso Paraati + tapetti aineisto-ohjeet

Boksi

cross-screen-boksi-laitteessa

Boksi on päätelaiteriippumaton mainosmuoto, joka näkyy sekä mobiilissa että desktopissa.

Tämä mainosmuoto on erityisen toimiva silloin, kun halutaan selvitä monikanavaisesta kampanjasta yhdellä materiaalilla. Sama 300 x 250 px -kokoinen materiaali näkyy desktopissa sponsoriboksipaikalla ja mobiilissa boksipaikalla.

Mainosratkaisua suositellaan erityisesti taktisiin kampanjoihin riittävällä toistolla.

Katso Boksin aineisto-ohjeet

Pystyparaati

Pystyparaati



Pystyparaati näkyy desktopissa lukittuna suurtaulupaikalla ja mobiilissa artikkeleiden välissä.

Pystyparaatin viewability ja huomioarvo ovat erittäin korkeita, koska lukittu mainospaikka liukuu sivuston oikeassa reunassa sitä mukaa kun käyttäjä rullaa sivustoa. Tällöin myös mainostajan viesti tulee selkeästi esiin ja jopa pidempiä taktisia viestejä on mahdollista tuoda pystyparaatiin.

Katso Pystyparaatin aineisto-ohjeet

 

Natiivinosto

Natiivinosto.png

Natiivinosto on päätelaiteriippumaton natiiviartikkeliin ohjaava mainos. Mainos voi sijaita joko median etusivulla uutisvirran keskellä tai artikkelin välissä. Natiivinosto on selkeästi merkitty mainokseksi ja erottuu journalistisesta sisällöstä mutta sulautuu luonnollisesti median yleisilmeeseen.

Natiivinosto on tarkoitettu liikenteen ohjaamiseen mainostajan omaan natiiviartikkeliin. Natiiviartikkeli voi sijaita Sanoman median alla tai mainostajan omalla sivustolla.

Katso Natiivinoston aineisto-ohjeet

Välisivut

Valisivu.png


Kokosivun välisivumainokset näkyvät HS tablet- ja puhelinsovelluksissa ja näköislehdessä selaimella kaikissa päätelaitteissa. Välisivumainontaa voi ostaa myös Aamulehteen ja Satakunnan Kansaan.

Mainokset näkyvät sivujen välissä lehteä selattaessa. Aineistona voi hyödyntää joko staattisia kuvia tai HTML-pohjaisia rich media –toteutuksia. Mainos ostetaan aikapohjaisesti ja se näkyy joka päivä, keskimäärin joka 4. sivu ja maksimissaan 2 kertaa päivässä / laite.

Katso Välisivumainosten aineisto-ohjeet

Muut display-ratkaisut