Luovat ratkaisut hero.jpg

Sanoman luovat ratkaisut

Kerro se luovuudella.

Sanoman luovat ovat huippuammattilaisia, jotka palvelevat markkinoijia.

Me otamme vastaan briefisi, syvennymme kohderyhmään ja tavoitteisiin, jonka jälkeen suunnittelemme ja teemme valmiiksi kokonaisuuden, joka palvelee sinua parhaiten. Olemme nopeita ja tolkun hintaisia. Me emme myy väkisin jotain tiettyä mediaa vaan ratkaisemme haasteitasi.

Sydämemme sykkii haasteille. Intohimomme ja luovuutemme ovat käytettävissäsi. Tutustu luoviin ratkaisuihimme.

Keitä me olemme?

Sanomalla työskentelee yli 30 markkinointiin intohimoisesti suhtautuvaa luovaa suunnittelijaa, jotka toimivat asiakkaidemme luovina asiantuntijoina. He ovat erikoisratkaisujen ja luovien tuotteiden spesialisteja ja tarjoavat kaikista Sanoman medioista uusia näkökulmia asiakkaan tavoitteet ja konseptin huomioiden. Tutustu Joniin, Riaan, Rikuun, Katjaan ja Patrikiin.

 

Kuvassa Joni Kopisto

Lempimainoksesi lapsuudesta?

Lego- ja karkkimainokset. Kuvittelin aina Ihmemiehen, Ritari Ässän ja Katuhaukan mainoskatkoilla, että voitin aina kaikki katkolla mainostettavat tuotteet. 

Joni Kopisto, luova strategi

Kuvassa Ria Vaahto

Mille sydämesi sykkii?

Mun sydän sykkii hyville sisällöille. Huonot sisällöt puolestaan aiheuttavat hengenahdistuksia ja sydämentykytyksiä.

Ria Vaahto, Business Manager, Native Advertising

Kuvassa Riku Talvitie

Parhaiten mieleesi jäänyt mainosviesti?

Rakastan nasevia kiteytyksiä ja iskeviä mainoslauseita. Yksi ehdoton klassikko on Mäkkärin taannoinen ”Syökää kanaa” . Loistava idea ei tarvitse isoa budjettia.

Riku Talvitie, Commercial Creative Manager, Audio

Kuvassa Katja Kuittinen

Miten aamusi alkaa?

Aamu on loistava hetki urheilulle. Kuntonyrkkeily tai jooga on mahtava aamunavaus. Duunimatkalla Radio Rockin Korporaatio saa viimeisetkin unenrippeet karisemaan silmistä.

Katja Kuittinen, luova tuottaja

Kuvassa Patrik Lydman

Mikä innostaa sinua työssäsi?

Mahdollisuus käyttää mielikuvitusta ja luovuutta päivittäin.

Patrik Lydman, Web Designer


Mitä me teemme?

Tutustu Sanoman luoviin ratkaisuihin.

luova tuotanto

Luova tuotanto

Sanoman sisäinen mainos-, sisältö- ja digitoimisto palveluksessasi! Tuotamme asiantuntevasti luovat kampanjat Sanoman kaikkiin medioihin, joko avaimet käteen -periaatteella tai ketterässä yhteistyössä mainostajan kumppaneiden kanssa. Tunnemme Sanoman mediat kuin omat taskumme, ja tiedämme, millaiset sisältökulmat toimivat niissä parhaiten.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!

sisaltomarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Autamme sinua kaikessa yrityksesi oman median kehittämiseen liittyvässä. Teemme sisältöstrategioita, mediakonsepteja ja sisältöjä kaikkiin kanaviin ja formaatteihin. Tiimissämme työskentelevät Suomen parhaat sisältöosaajat tietävät, miten viestisi puhuttelevat kohderyhmää vaikuttavasti. Maailmassa on jo tarpeeksi tylsiä sisältöjä – me tiedämme, mikä on kiinnostavaa!

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!

design

Design

Liittyipä designtarpeesi liikkuvaan kuvaan, web designiin, printtiin tai älykkäisiin digiratkaisuihin olet oikeassa osoitteessa. Huippudesignerimme muotoilevat viestisi siten, että se koskettaa ja vaikuttaa. Erityisosaamistamme ovat vaikuttavan designin trendien tuntemus, Sanoman oman median kokemusasiantuntijuus sekä asiakkaan oman median muotoilu- ja konseptointiosaaminen. Toteutamme vaativatkin konseptit kustannustehokkaasti yhdeltä luukulta.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!

Kiinnostuitko luovista ratkaisuista? Haluaisitko kuulla lisää?

Tutustu luoviin kampanjoihin, joista tuli sanomista

Inspiroidu asiakkaidemme menestystarinoista ja tutustu monipuolisiin luoviin ratkaisuihimme. Alla vain muutamia esimerkkejä siitä, mikä on mahdollista kanssamme. Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!

Case Mutti Hero

Case Mutti – Brändiviihteellä tuloksiin

Erottuvat videoratkaisut ja vahva ohjaus sisällön pariin saivat katsojatavoitteet ylittymään reippaasti.
Mutti
Case Xplora hero

Case Xplora – Natiivikampanja tavoitti kohderyhmän tehokkaasti

Näyttävä erikoisartikkeli lasten kellopuhelimista tavoitti monikymmenkertaisesti lukijoita keskimääräisiin lukuihin verrattuna.
Xplora
Case Bocuse dÓr hero

Case Tähtikokkien Bocuse d’Or – Bocuse d’Oriin liittyvät sisällöt saivat erinomaisen huomioarvon pääkohderyhmässä.

Oman tv-ohjelman ja Bocuse d’Or -kilpailun sponsoroinnin koettiin sopivan hyvin K-ryhmälle.
Tähtikokkien Bocuse d’Or
Case MenoForce hero

Case Menoforce Strong – Natiiviartikkeli kasvatti myyntiä ja liikennettä verkkosivuille

Kiinnostava sisältö houkutteli pariinsa runsaasti lukijoita juuri oikeasta kohderyhmästä.
Menoforce Strong
Case Oikotie Työpaikat kesätähti hero

Case Oikotie Työpaikat – Huomioarvoa kekseliäällä kampanjalla

Oikotiellä haettiin Suomipopille kesätähteä juontajapariksi Juho Keskitalolle. Haku toi Oikotie Työpaikkojen sivustolle enemmän kävijöitä yksittäiselle työpaikkailmoitukselle kuin koskaan aikaisemmin.
Oikotie Työpaikat
Clarins hero

Case Clarins – Myynnillinen ja mielikuvallinen onnistuminen

Monikanavaisessa kampanjassa otettiin kohderyhmä haltuun Me Naiset -kanavien kautta.
Clarins

Näkemyksiä luovista ratkaisuista

Kuukauden kamppis Xplora artikkelikuva

Tammikuun Kuukauden kamppis on Xploran erikoisartikkeli

Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Xploran natiiviartikkeli tarjosi kiinnostavalla tavalla tietoa siitä, että lapsille hankittaville älypuhelimille on olemassa vastuullinen vaihtoehto.
Case
Kuukauden kamppis
Vastuullisuus
Tammikuun Kuukauden kamppis on Xploran erikoisartikkeli
Katri Saarikivi video artikkelikuva

Tunteet tekevät sponsoroinnista vaikuttavaa

Mitä aivoissamme tapahtuu, kun koemme erilaisia tunteita? Aivotutkija Katri Saarikivi kertoo Business Manager Jari Raskin haastattelussa tunteiden vaikutuksesta muistiin ja päätöksentekoon.
Näkemyksiä markkinoinnista
Tunteet tekevät sponsoroinnista vaikuttavaa