Sisältömarkkinointi

Sisaltomarkkinointi-hero.jpg

Sisältömarkkinointi

Autamme sinua muuttamaan maailmaa sisältöjen avulla.

Haluatko olla oman alasi ajatusjohtaja? Onko sinulla päämäärä, mutta et tiedä, miten sinne päästään? Me teemme puhuttelevaa sisällöllistä markkinointia, joka edistää liiketoimintasi strategisia tavoitteita ja rakentaa brändiä. Tarjoamme strategisen sisältömarkkinoinnin palveluja. Monipuoliset palvelumme ovat aina mitattavia ja räätälöityjä. Tutustu palveluihimme!

Sisältöstrategiat ja -konseptit

sisaltomuotoilu.png

Sisältöstrategiat ja -konseptit

Kenelle sinun tulee puhua ja mistä? Missä kanavissa sinun tulee näkyä? Millaisessa muodossa sisällöt tulee tarjoilla, jotta ne vaikuttavat?

Sisältöstrategiamme rakentuu syvätietoon kohderyhmästä, brändistä ja niiden yhteisistä intresseistä. Konseptoimme juuri sinun brändillesi sopivat vaikuttavat ja tulokselliset sisällöt omiin, ansaittuihin ja ostettuihin kanaviin.

Jatkuva monikanavainen sisällöntuotanto

Jatkuva monikanavainen sisällöntuotanto

Tiimimme tarinankerronnan ammattilaiset tuottavat brändisi sisältöjä jatkuvalla toimintamallilla tuloksellisesti. Vastuutuottajamme tuntevat liiketoimintojesi toimintaympäristön, pitävät sisältöprojektien langat käsissään ja katsovat maailmaa sinun silmälasiesi läpi. He kehittävät sisältöjä ja prosesseja jatkuvasti oppien niin, että elämäsi on mahdollisimman helppoa.

Kokoamme sinulle oman tiimin tarpeidesi mukaan. Yhteyshenkilönä toimivan tuottajan lisäksi siihen voi kuulua esimerkiksi AD tai visuaalisen kerronnan tuottaja.

brandisi-oma-toimitus.png

Tulokselliset sisällöt kaikkiin kanaviin ja formaatteihin

oman-median-sisallot.png

Tulokselliset sisällöt kaikkiin kanaviin ja formaatteihin

Tuotamme vaikuttavia sisältöjä laadukkaasti kaikkiin kanaviin kaikissa formaateissa. Tekijäkaartimme koostuu nimekkäistä kirjoittajista, kuvaajista ja muista sisällöntuottajista.

  • Videot
  • Artikkelit ja kuvat
  • Älyartikkelit ja muu datajournalismi
  • Podcastit ja muut äänisisällöt 
  • Somesisällöt
  • Visuaalisen ilmeen kehittäminen, visuaalinen viestintä, infografiikka ja brändikuvat
  • Uutiskirjeet
  • Verkkosivujen hakukonenäkyvyyden optimointi

Sisältöjen jakelu

Sisältöjen jakelu

Sanoman mediat tavoittavat joka viikko 95 prosenttia suomalaisista. Jos niin haluat, voimme jakaa myös sinun brändisi sisältöjä Sanoman medioiden yleisöille natiivimainontana tai ohjata yleisöjä sisältöjen avulla omille verkkosivuillesi.

lmapareja-sisalloille.png

Kohderyhmäymmärryksen syventäminen

vastuullisuustulkki.png

Kohderyhmäymmärryksen syventäminen

Brändit tuntevat kohderyhmänsä usein hyvin kuluttajina oman liiketoimintansa näkökulmasta. Sanomalla on Suomen syvällisin kohderyhmäymmärrys laajan tavoittavuutensa ja aktiivisen tutkimuksen ansiosta.

Haluaisitko tietää lisää sisältömarkkinoinnista?

Ota yhteyttä

Caset

Caseja, joista tuli sanomista


Case Yhteishyvä – Hittibiisit tehdään yhdessä
 

"Sanoma on kumppani, johon voimme luottaa ja joka tekee laadukasta jälkeä. Median rakentaminen on hittibiisien tekemistä. Kukaan ei synnytä niitä yksin, vaan työhön tarvitaan iso joukko ammattilaisia.”

– Sanna Suokko, Head of Owned Media, SOK Media

Lue lisää


Case Avainapteekit – Rakastettu asiakasmedia syntyy yhteistyöllä
 

"Koen suurta iloa siitä, että aina kun kokoonnumme, pöytä on täynnä ideoita ja meidän tehtävämme on vain valita niistä parhaat. Sisältöjen rakentaminen yhteistyössä Sanoman kanssa on helppoa.”

– Aino Gostowski, toimitusjohtaja, Avainapteekit
Lue lisää

Kirjoituksia sisältömarkkinoinnista

Case Bocuse dOr artikkelikuva

K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen

Tähtikokkien Bocuse d’Or -tv-ohjelma ja siihen liittyvät monipuoliset sisällöt tavoittivat erittäin hyvin ruokasisällöistä kiinnostuneita.
Case
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Näkemyksiä markkinoinnista
Sisältömarkkinointi
TV & video
K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen
Case Laumasuoja artikkelikuva

Case Laumasuoja – Yhteishyvän podcast-sarjassa nuoret saivat äänensä kuuluville

”Jotta syntyy laadukasta sisältöä, tarvitaan laadukkaita tekijöitä” – S-ryhmälle tärkeä vastuullisuusteema, nuorten mielenterveys, herätti keskustelua ja intoa lahjoittaa mielenterveystyöhön.
Audio & radio
Case
Sisältömarkkinointi
Vastuullisuus
Case Laumasuoja – Yhteishyvän podcast-sarjassa nuoret saivat äänensä kuuluville
Petra Saikku artikkelikuva

Petra Saikku vahvistamaan Sanoman sisältömarkkinointipalveluja

Sanoma B2B:n markkinointipalvelut hakee kasvua ja yhä syvempää kumppanuutta asiakkaidensa kanssa. Petra Saikku on aloittanut 11. marraskuuta sisältöpäällikkönä markkinointipalvelut-yksikössä sisältömarkkinoinnin asiantuntijana ja tiimin esihenkilönä.
Näkemyksiä markkinoinnista
Sisältömarkkinointi
Petra Saikku vahvistamaan Sanoman sisältömarkkinointipalveluja

Muut markkinointipalvelumme

kohdennettu-markkinointi-liftup.jpg

Kohdennettu markkinointi

Kohdennetun markkinoinnin palveluilla jakelet ja kohdennat yleisöillesi osuvaa viestintää entistä paremmin.

Kohdennettu markkinointi
Kuluttajaymmärrys-liftup.jpg

Kuluttajaymmärrys

Tutkimme mainontasi vaikuttavuutta ja tarjoamme työkaluja brändisi kehittämiseen.

Kuluttajaymmärrys
Luovat-ratkaisut-liftup.jpg

Luovat ratkaisut

Suunnittelemme ja tuotamme luovat kampanjasi Sanoman kaikkiin medioihin joko avaimet käteen -periaatteella tai yhdessä muiden kumppaniesi kanssa.

Luovat ratkaisut
Analytiikka-ja-optimointi-liftup.jpg

Analytiikka ja optimointi

SAM eli Sanoma Analytics Manager tarjoaa avaimet nopean oppimisen uuteen aikakauteen.

Analytiikka ja optimointi