Sisältömarkkinointi

Sisaltomarkkinointi-hero.jpg

Sisältömarkkinointi

Kosketa oman median sisällöillä.

Autamme sinua rakentamaan, johtamaan ja kehittämään brändisi omaa mediaa.
Tuotamme sisältöjä kaikkiin haluamiisi kanaviin.

Haluaisitko tietää lisää? Ota yhteyttä

Case Yhteishyvä

Case Yhteishyvä – Hittibiisit tehdään yhdessä

Sanoman markkinointipalvelut koostuu yhteen soivista osista, joista voit valita tavoitteisiisi sopivat palvelut. Asiakkaana olet kuin artisti, joka valitsee, soitetaanko akustinen keikka jazz-klubilla vai kasataanko Sanoma-bändi stadionkeikkaa varten.

Head of Owned Media Sanna Suokko johtaa SOK Median oman median kruununjalokiveä, monikanavaista Yhteishyvää. Sisältökumppani Sanoman tehtävä on tuoda Yhteishyvän tekemiseen media- ja sisältöosaamista.

”Meillä on kumppani, johon voimme luottaa ja joka tekee laadukasta jälkeä. Median rakentaminen on hittibiisien tekemistä. Kukaan ei synnytä niitä yksin, vaan työhön tarvitaan iso joukko ammattilaisia”, hän sanoo.

Sisältömuotoilu

sisaltomuotoilu.png

Sisältömuotoilu

Tarvitsetko sisältöstrategian tai mediakonseptin? Haluatko tehdä syväsukelluksen kohderyhmäsi maailmaan tai ottaa ajatusjohtajuuden joltakin alueelta?

Sisältömuotoilumetodiemme avulla konseptoimme juuri sinun brändillesi sopivan vaikuttavan median oli se sitten nettisivu, asiakaslehti, podcast-sarja, uutiskirje tai vaikka bookazine. Lisäksi tuomme käyttöösi uutta tietoa ja näkemystä median tulevaisuudesta, mediabrändien markkinoimisesta, tarinankerronnan keinoista ja mitä ikinä oman median kehittämiseksi tarvitset.

Mediaosaajamme ovat yhtä taitavia kuin Sanoman toimitusten huippuammattilaiset.

Brändisi oma toimitus

Brändisi oma toimitus

Tarinankerronnan ammattilaiset tuottavat sisältöjäsi jatkuvalla toimintamallilla. Brändisi oma toimitus tuntee liiketoimintojesi toimintaympäristön, pitää sisältöprojektien langat käsissään ja herää aamuisin katsomaan maailmaa sinun silmälasiesi läpi. Vakiotiimi kehittää sisältöjä ja prosesseja jatkuvasti oppien niin, että sinun elämäsi on mahdollisimman helppoa.

Kokoamme oman toimituksesi tarpeidesi mukaan. Yhteyshenkilönä toimivan tuottajan lisäksi siihen voi kuulua esimerkiksi AD, videotuottaja tai visuaalisen kerronnan tuottaja.

brandisi-oma-toimitus.png

Oman median sisällöt

oman-median-sisallot.png


Oman median sisällöt

Sanoma on Suomen monimediaisin sisältötalo, ja tuotamme myös kaupallisia sisältöjä laadukkaasti kaikkiin kanaviin. Artikkelit, brändikuvat, videot, ääni- ja somesisällöt, infograafit ja interaktiiviset digisisällöt, kuten älyartikkelit yhdeltä luukulta – hoituu!

Silmäpareja sisällöille


Silmäpareja sisällöille

Mikään ei ole niin harmillista kuin loistava sisältö ilman yleisöjä. Se on hukkaan heitettyä rahaa ja aikaa. Sanoman mediat tavoittavat joka viikko 95 prosenttia suomalaisista, ja jos niin haluat, voimme jakaa myös sinun brändisi sisältöjä Sanoman medioiden yleisöille natiivimainontana tai ohjata yleisöjä sisältöjen avulla omille verkkosivuillesi.

lmapareja-sisalloille.png

Kirjoituksia sisältömarkkinoinnista

Minna Husu artikkelikuva

Luistoa ja pitoa yhteistyöhön

Kumppanuuden rakentaminen ja ylläpito on taitolaji, jossa toimivat samat säännöt kuin ladulla. Ota haltuun Minna Husun luistavan (sisältö)yhteistyön voiteluvinkit.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Sisältömarkkinointi
Luistoa ja pitoa yhteistyöhön
Milla Majander artikkelikuva

Pieni suuri tarina perunasta

Miksi arjen yksityiskohtiin kätkeytyy iso merkitys ja työpöydälläni on peruna, kirjoittaa Milla Majander.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Sisältömarkkinointi
Pieni suuri tarina perunasta
Markkinointipalvelut artikkelikuva

Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla

Sanoma hakee kasvua markkinoinnin palvelutarjonnan kokonaisuudesta, jonka avulla asiakkaat voivat parantaa markkinointi-investointiensa tuottoa ja kasvattaa liiketoimintaansa.
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Sisältömarkkinointi
Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla
Tytti Kontula artikkelikuva

Sisältömarkkinointi alkaa onnistuneilta treffeiltä

Sisältömarkkinoinnin tekeminen on kuin pitkä ihmissuhde. Lue Tytti Kontulan vinkit siihen, miten vaalit suhdettanne.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Sisältömarkkinointi
Sisältömarkkinointi alkaa onnistuneilta treffeiltä
Sisältömarkkinointi artikkelikuva

Mitä (hyvä) sisältömarkkinointi on?

Yksi vastaus on, että sisältömarkkinointi on keino houkutella kohderyhmää nettisivuille tutustumaan yrityksen tuotteisiin tai palveluihin ja tapa luoda niille arvoa.
Näkemyksiä markkinoinnista
Sisältömarkkinointi
Mitä (hyvä) sisältömarkkinointi on?
Sanna Suokko Yhteishyvä artikkelikuva

Case Yhteishyvä – Intohimoista sisällöntuotantoa arvopohjaiselle medialle

Suomen tavoittavimman aikakausmedian Yhteishyvän tekemiseen tarvitaan kunnianhimoa, kaupan toimintaympäristön tuntemusta ja saumatonta yhteispeliä. Tämä kaikki toteutuu SOK Median ja sisältökumppani Sanoman yhteistyössä.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Sisältömarkkinointi
Case
Case Yhteishyvä – Intohimoista sisällöntuotantoa arvopohjaiselle medialle
Olli Ikäheimo artikkelikuva

Kun Stigistä tuli Pasi – Aitous puhuttelee

Aidoille ihmisille ja vähän rouheisenkin arjen näyttämiselle nykyistä enemmän on tilaa myös yritysten markkinointiviestinnässä. Ihmisiä kiinnostavat muut ihmiset, Olli Ikäheimo kirjoittaa.
Luovat ratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Sisältömarkkinointi
TV & video
Kun Stigistä tuli Pasi – Aitous puhuttelee
Niina Leino

Laita data kuumenemaan

Lämmin data kertoo tunteista tarpeiden taustalla ja näyttää, mikä on kohderyhmälle merkityksellistä, kirjoittaa konseptoinnista vastaava Niina Leino Sanoman sisältömarkkinoinnista.
Luovat ratkaisut
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Sisältömarkkinointi
Laita data kuumenemaan

Muut markkinointipalvelumme