Sisältömarkkinointi

Sisaltomarkkinointi-hero.jpg

Sisältömarkkinointi

Kosketa oman median sisällöillä.

Autamme sinua rakentamaan, johtamaan ja kehittämään brändisi omaa mediaa.
Tuotamme sisältöjä kaikkiin haluamiisi kanaviin. Tutustu sisältömarkkinoinnin palveluihimme.

Sisältömuotoilu

sisaltomuotoilu.png

Sisältömuotoilu

Tarvitsetko sisältöstrategian tai mediakonseptin? Haluatko tehdä syväsukelluksen kohderyhmäsi maailmaan tai ottaa ajatusjohtajuuden joltakin alueelta?

Sisältömuotoilumetodiemme avulla konseptoimme juuri sinun brändillesi sopivan vaikuttavan median oli se sitten nettisivu, asiakaslehti, podcast-sarja, uutiskirje tai vaikka bookazine. Lisäksi tuomme käyttöösi uutta tietoa ja näkemystä median tulevaisuudesta, mediabrändien markkinoimisesta, tarinankerronnan keinoista ja mitä ikinä oman median kehittämiseksi tarvitset.

Mediaosaajamme ovat yhtä taitavia kuin Sanoman toimitusten huippuammattilaiset.

Brändisi oma toimitus

Brändisi oma toimitus

Tarinankerronnan ammattilaiset tuottavat sisältöjäsi jatkuvalla toimintamallilla. Brändisi oma toimitus tuntee liiketoimintojesi toimintaympäristön, pitää sisältöprojektien langat käsissään ja herää aamuisin katsomaan maailmaa sinun silmälasiesi läpi. Vakiotiimi kehittää sisältöjä ja prosesseja jatkuvasti oppien niin, että sinun elämäsi on mahdollisimman helppoa.

Kokoamme oman toimituksesi tarpeidesi mukaan. Yhteyshenkilönä toimivan tuottajan lisäksi siihen voi kuulua esimerkiksi AD, videotuottaja tai visuaalisen kerronnan tuottaja.

brandisi-oma-toimitus.png

Oman median sisällöt

oman-median-sisallot.png


Oman median sisällöt

Sanoma on Suomen monimediaisin sisältötalo, ja tuotamme myös kaupallisia sisältöjä laadukkaasti kaikkiin kanaviin. Artikkelit, brändikuvat, videot, ääni- ja somesisällöt, infograafit ja interaktiiviset digisisällöt, kuten älyartikkelit yhdeltä luukulta – hoituu!

Silmäpareja sisällöille


Silmäpareja sisällöille

Mikään ei ole niin harmillista kuin loistava sisältö ilman yleisöjä. Se on hukkaan heitettyä rahaa ja aikaa. Sanoman mediat tavoittavat joka viikko 95 prosenttia suomalaisista, ja jos niin haluat, voimme jakaa myös sinun brändisi sisältöjä Sanoman medioiden yleisöille natiivimainontana tai ohjata yleisöjä sisältöjen avulla omille verkkosivuillesi.

lmapareja-sisalloille.png

Vastuullisuustulkki

vastuullisuustulkki.png

Vastuullisuustulkki kertoo, millaista ääntä kohderyhmäsi kuuntelee

Tunnemme kohderyhmät usein hyvin lukujen valossa: toiset ostavat luomuruokaa vastuullisuutekoina, toiset haluavat tuntea tuotantoketjun läpikotaisin. Tämä on kylmää dataa, joka on sisältöjen tekemiselle hyvä lähtökohta. Tarvitsemme kuitenkin myös lämmintä dataa, joka kertoo, millaisilla sisällöillä kosketat kohderyhmääsi.

Vastuullisuustulkki on uusi palvelumme, joka lämmittää potentiaalisista kohderyhmistäsi tai yrityksesi vastuullisuusteoista herkullisia sisältöideoita, puhutteluehdotuksia tai näkökulmia, jotka pohjautuvat kohderyhmien arvoihin ja motiiveihin.

Haluaisitko tietää lisää sisältömarkkinoinnista?

Ota yhteyttä

Caset

Caseja, joista tuli sanomista


Case Yhteishyvä – Hittibiisit tehdään yhdessä
 

"Sanoma on kumppani, johon voimme luottaa ja joka tekee laadukasta jälkeä. Median rakentaminen on hittibiisien tekemistä. Kukaan ei synnytä niitä yksin, vaan työhön tarvitaan iso joukko ammattilaisia.”

– Sanna Suokko, Head of Owned Media, SOK Media

Lue lisää


Case Avainapteekit – Rakastettu asiakasmedia syntyy yhteistyöllä
 

"Koen suurta iloa siitä, että aina kun kokoonnumme, pöytä on täynnä ideoita ja meidän tehtävämme on vain valita niistä parhaat. Sisältöjen rakentaminen yhteistyössä Sanoman kanssa on helppoa.”

– Aino Gostowski, toimitusjohtaja, Avainapteekit
Lue lisää

Kirjoituksia sisältömarkkinoinnista

Case Posti artikkelikuva

Case Posti – Lifestyle-sisältö toimi printissä ja digissä

Postin sisältömarkkinointikokonaisuus aktivoi suomalaisia rakentamaan joulua hyödyntämällä Postin palveluja. Sanoma tuotti Postille tarkoitusta varten oman lehden.
Case
Sisältömarkkinointi
Case Posti – Lifestyle-sisältö toimi printissä ja digissä
Ruokajuttu-taco-somejako.jpg

Näin syntyvät upeat ruokakuvat

Visuaalisen kilpailun voittaa ruokabrändi, joka tekee sisältöjä laadukkaasti ja huolellisesti. Valokuvaaja Tuomas Kolehmainen Sanoma Lifestylen studiolta kertoo, miten saat brändillesi täydelliset ruokakuvat.
Sisältömarkkinointi
Näin syntyvät upeat ruokakuvat
Minna Husu artikkelikuva

Luistoa ja pitoa yhteistyöhön

Kumppanuuden rakentaminen ja ylläpito on taitolaji, jossa toimivat samat säännöt kuin ladulla. Ota haltuun Minna Husun luistavan (sisältö)yhteistyön voiteluvinkit.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Sisältömarkkinointi
Luistoa ja pitoa yhteistyöhön
Milla Majander artikkelikuva

Pieni suuri tarina perunasta

Miksi arjen yksityiskohtiin kätkeytyy iso merkitys ja työpöydälläni on peruna, kirjoittaa Milla Majander.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Sisältömarkkinointi
Pieni suuri tarina perunasta

Muut markkinointipalvelumme

kohdennettu-markkinointi-liftup.jpg

Kohdennettu markkinointi

Kohdennetun markkinoinnin palveluilla jakelet ja kohdennat yleisöillesi osuvaa viestintää entistä paremmin.

Kohdennettu markkinointi
Kuluttajaymmärrys-liftup.jpg

Kuluttajaymmärrys

Tutkimme mainontasi vaikuttavuutta ja tarjoamme työkaluja brändisi kehittämiseen.

Kuluttajaymmärrys
Luovat-ratkaisut-liftup.jpg

Luovat ratkaisut

Suunnittelemme ja tuotamme luovat kampanjasi Sanoman kaikkiin medioihin joko avaimet käteen -periaatteella tai yhdessä muiden kumppaniesi kanssa.

Luovat ratkaisut
Analytiikka-ja-optimointi-liftup.jpg

Analytiikka ja optimointi

SAM eli Sanoma Analytics Manager tarjoaa avaimet nopean oppimisen uuteen aikakauteen.

Analytiikka ja optimointi