Äänen voima
Radio takaa muistijäljen
”Radio tarjoaa mitä mainioimman tavan herättää nälän tunne tien päällä liikkujissa. Tarkkaan mietityllä äänimaailmalla ja sitä tukevilla herkullisilla sanapareilla, kuten tirisevällä pekonilla, pirskahtelevalla majoneesilla ja rapealla sipulirenkaalla, herätetään kuulijassa hampurilaisen kaipuu niin, että ruoan tuoksun voi melkein jo aistia. Radiomainonnallamme pyrimme ohjaamaan liikenteessä olevat ihmiset pikaisillakin päätöksillä juuri meidän ravintoloihimme. Kun mainoksen vielä sopivasti kuulee sekä meno- että paluumatkalla, on muistijälkikin radion kautta taattu.”
Pauliina Fredriksson, markkinointipäällikkö, Hesburger
Radio on mediana monipuolinen
”Radio on kustannustehokas media, jolla saadaan hyvinkin nopeasti kerrytettyä peittoa sekä toistoa. Radiolla tavoitamme hyvin eri segmenttimme, saamme tuotua esille monipuolista tarjontaamme ja nostettua esille kullekin segmentille kiinnostavia asioita ja reason to go -viestejä.
Radio on mediana monipuolinen, ja se toimii meille niin taktisissa kampajoissa kuin brändikampanjoissa. Perinteisten spottikampanjoiden lisäksi olemme kokeneet myös ohjelmayhteistyöt toimiviksi. Ne herättävät selkeästi kuuntelijoiden mielenkiinnon ja aktivoivat kuluttajia. Ohjelmayhteistöillä saadaan myöskin lisää monipuolisuutta mukaan kampanjoihin, kun mukana ovat myös juontajat, jotka toimivat omanlaisinaan vaikuttajina. Radiomainonnan avulla saadaan hyvin kuluttajia ohjattua verkkoon varaamaan matka.”
Annika Merenheimo, markkinointipäällikkö, Viking Line
Ääni on vahva tunteenluoja
”Radio on osa monikanavamarkkinointiamme. Haluamme jäädä kuluttajien mieleen ja radio on hyvä tapa tavoittaa kiireiset kuluttajat muun muassa autossa, kampaajalla tai mökillä. Ääni on vahva tunteenluoja ja tunnistettava äänilogo on tietysti helpoin keino jäädä mieleen, mutta erottuva tarina toimii myös hyvin. Oikotie Työpaikkojen yhteistyö Suomipopin kanssa on ollut menestyksekästä ja sen seurauksena saimme eniten kävijöitä yksittäiselle työpaikkailmoitukselle viime vuonna. Radio on tehokas osa markkinointimixiämme.”
Kati Saarela, markkinointijohtaja, Schibsted
Oikotie Työpaikkojen ja Radio Suomipopin yhteiskampanja Suomipopin kesätähti on ehdolla RadioGaalassa Vuoden luova ratkaisu -palkinnon saajaksi.
Suomipopille haetaan kesätähteä jälleen tänä vuonna.
Katso ilmoitus täältä
Tutustu myös: