Me Naisten kesä on lukemisen juhlaa!

Me Naiset käy joka vuosi myös tilausmyynnissä kaupaksi keväällä – moni varmistaa kesälukemisensa tilaamalla lehden kesäksi. Tänä keväänä tilausmyyntiä on piristänyt entisestään Me Naisten uudistus, joka on otettu hyvin vastaan.
Me Naisten brändin vahvuus on aito monikanavaisuus. Meillä on valtava lukijamäärä, jonka tavoitamme printin, verkon ja somen avulla – tavoitamme siis suuren osan suomalaisnaisista jossain kanavassa. Meillä on siis tarjottavaa heille, jotka haluavat viettää digivapaan kesän ja uppoutua printin taikamaailmaan, sekä heille, joilla media kulkee koko ajan puhelimessa mukana ja jotka haluavat pysyä ajan tasalla useita kertoja päivässä.
Me Naisten toimituksessa me tietenkin palvelemme aina lukijoita, ja siksi tarjoamme printissä kesäaikaan ekstrasivuja luettavaa. Kesäliitteistä saa tänä kesänä lukea muun muassa suloisista rakkaustarinoista ja Hollywoodin tragedioista. Jo viime kesänä aloimme julkaista Kesäliitteissä erilaisia visoja, joista Me Naiset tunnetaan myös verkon puolella ja jotka ovat olleet supersuosittuja.
Lehden kivijalka ovat kiinnostavat henkilöjutut. Niiden parissa viihdytään pitkään sekä printtijuttuina että verkossa. Haluamme antaa lukijoillemme kurkistuksia erilaisiin tapoihin elää sekä samaistumisen ja vertaistuen kokemuksia. Monesti kerromme haastattelujen avulla myös yhteiskunnallisista ilmiöistä. Näiden juttujen kiinnostavuus näkyy verkossa runsaina lukuminuutteina.
Muodin ja kauneuden mediana olemme Suomen suurin. Olemme panostaneet merkittävästi tyylijuttuihin eli kauneudenhoidosta ja pukeutumisesta, muodista ja trendeistä kertoviin artikkeleihin. Julkaisemme tyyliaiheisin juttuja useita viikossa, ja alle 45-vuotiaat naiset ovat löytäneet nämä sisällöt erittäin hyvin.
Myös raha ja kuluttaminen kiinnostavat. Me Naisilla on uniikki tapa avata julkisuudesta tuttujen henkilöiden, tavallisten ihmisten ja erilaisten ammattiryhmien rahankäyttöä. Nämä jutut ovat erittäin luettuja. Teemme vankalla ammattitaidolla myös tuotetestejä ja -vertailuja, joita lukijamme arvostavat. Panostamme hyötyjuttuihin, jotka auttavat naisia tekemään kulutusvalintoja.
Oma hyvinvointi kiinnostaa myös kesällä. Sekä printissä että verkossa lukijat haluavat oppia lisää itsestään ja pitää huolta itsestään. Me Naisten hyvinvointijutut ovat rentoja, sallivia ja hyväksyviä. Tällaiselle äänelle on tarvetta kesälläkin.
Me Naiset tarjoaa ympäri vuoden viihtymistä, hyvää mieltä ja inspiraatiota. Tälle kaikelle on kysyntää myös kesäaikaan. Menestyksellistä kesää siis kaikille!
Kirjoittaja on Me Naisten päätoimittaja.
Varmista brändisi näkyvyys kesän lehdissä ja verkossa. Monikanavaisella, printtiä ja display-mainontaa yhdistävällä ratkaisulla tavoitat 200 000 Me Naisten lukijaa. Verkossa Me Naiset tavoittaa yli miljoonaa suomalaista viikoittain. Kysy lisää Sanoman yhteyshenkilöltäsi.