Native Advertising Awards -kilpailusta kaksi kultaa ja pronssi Sanomalle
”On mahtava nähdä, että pienemmilläkin budjeteilla voidaan tehdä globaalilla tasolla kultapystin arvoisia töitä! Esimerkiksi LUT-yliopiston ja LAB-ammattikorkeakoulun Aku Ankan -yhteistyö veti voiton Forbesin ja New York Timesin nenän edestä. Kuulin huhun, että toisen budjetti liikkui seitsennumeroisissa luvuissa! Tämä osoittaa, että voitto ei ole pelkästä budjetista kiinni. Pienemmilläkin resursseilla painimme todella kovassa liigassa”, toteaa natiivimainonnan kaupallisista ratkaisuista Sanomalla vastaava Business Manager Ria Vaahto.
Best use of Print -sarjassa kultaa voitti LUT-yliopiston ja LAB-ammattikorkeakoulun Haku-Ankka
”Idea tehdä jotain tavanomaisesta koulutusmarkkinoinnista poikkeavaa on ollut kannattava panostus, joka on huomattu laajalti”, LAB-ammattikorkeakoulun markkinointipäällikkö Aino Pokela kertoo.
Best AFP -sarjassa voiton nappasi Säästöpankin Raharemontti. Ohjelma sai myös pronssia Best Financial Program -sarjassa.
Native Advertising Awards on maailman suurin ja arvostetuin natiivimainonnan kilpailu. Kaikki voittajatyöt löytyvät täältä.