Sanomalla hieno edustus Native Advertising Awards -kilpailussa
”Kyseessä on yksi ainoista puhtaasti natiivimainonnalle omistetuista kansainvälisistä markkinointikilpailuista, joten jo shortille pääsy on huikea suoritus. Vastassa on maailman tunnetuimpia julkaisijoita, kuten Condé Nast ja New York Times, joten olemme hyvässä seurassa”, iloitsee Business Manager Ria Vaahto. Ria toimii Native Advertising Awards -kilpailun tuomaristossa ja vastaa Sanomalla natiivimainonnan kaupallisista ratkaisuista.
Shortlistalle päässeet työt Sanomalta ovat:
Best native advertising program B2C
Kampanja: Elämä on ruokaa -natiiviartikkeli- ja videosarja
Julkaisija ja toimisto: Sanoma Media Finland ja OMD
Brändi: S-Market
Best series of sponsored videos
Kampanja: Elämä on ruokaa -natiiviartikkeli- ja videosarja
Julkaisija ja toimisto: Sanoma Media Finland ja OMD
Brändi: S-Market
Best use of print media
Kampanja: Lohjalle lompsis - Aku Ankka ja Lohjan kaupunki
Julkaisija: Sanoma Media Finland
Asiakas: Lohjan kaupunki
Best use of online media
Kampanja: UPM - Millaisen tulevaisuuden haluat?
Julkaisija ja toimisto: Sanoma Media Finland ja Dentsu
Brändi: UPM
Onnittelut ehdokkaille!
Katso kaikki kilpailun shortlistalle päässeet täältä.