Kuukauden kamppis

Kuukauden kamppis hero

Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Valitsemme vuoden 2020 aikana joka kuukausi yhden kampanjan, toteutuksen tai konseptin, joka täyttää jonkun näistä kriteereistä.

Kuukauden kamppis saa mainetta, kunniaa sekä hieman medianäkyvyyttä. Valintamme perustuvat puhtaasti mututuntumaan ja fiilikseen. Niin kuin monet kuluttajien ostopäätöksetkin. Raatilaisilla on kymmenien vuosien kokemus markkinoinnin suurkuluttajina ja alan ammattilaisina.

Helmikuun kuukauden kamppis:
Paulig Juhla Mokka – Tekijöiden kahvi, myös seuraavat 90 vuotta

Asiakas: Oy Gustav Paulig Ab, Mainostoimisto: SEK, Mediatoimisto: Dentsu Aegis Network, Tuotantoyhtiö: Woodpecker, Musiikki: Lasse Mårtenson, Anna Puu, Jukka Immonen, Eppu Kosonen, Universal Music & Brands

Raadin kommentit:

”Spotin herkkyys ja tarinallisuus koskettaa. Monimuotoisuutensa ansiosta se vetoaa laajasti eri ikäpolviin.”

”Onnistunut äänimaailma toimii hienosti myös radiossa.”

”Ikonisen musiikin kaunis uudelleensovitus ensimmäistä kertaa sanoitettuna säväyttää.”

”Juhla Mokka ammentaa perinteistään, mutta onnistuu silti olemaan niin tätä päivää.”

Tammikuun kuukauden kamppis: Kiroileva Hiili

Asiakas: Kesko Oyj, Mainostoimisto: Wörks, Mediatoimisto: Dagmar

Kuukauden-kamppis-tammikuu-2020.png

Raadin kommentit:

"Vastuullisuusviesti toteutettu oivaltavasti ja hauskasti”

”Ohittamaton kampanja, joka jalkautettu hienosti ja laajasti eri kanaviin”

”Tämä tulee vielä pokkaamaan monet palkinnot alan kilpailuissa”

”Liiketoimintastrategia ohjaa selvästi markkinointia”

Ajankohtaisia lukuvinkkejä