Ihminen on yhtä lokeroa ihmeellisempi
Muutakin kuin sukupuoli
Jokainen meistä on ainutlaatuinen kokonaisuus erilaisia ominaisuuksia
Meitä määrittävät niin elämänkokemuksemme, luonteenpiirteemme kuin asuinpaikkammekin. Sukupuoliin liittyvät oletukset ovat yleensä turhia ja kääntyvät usein myös itseään vastaan.
Miksipä siis kohdentaisit mainontaakaan sukupuolen perusteella?
Ajattele laajemmin
Kohdenna järkevämmin
Ikä ja sukupuoli olivat sijainnin jälkeen käytetyimmät kohdennukset Sanoman mainosverkostossa vuonna 2023. Fiksummin kohdentamalla tavoitat kaikki tuotteistasi ja palveluistasi kiinnostuneet, et vain yhden sukupuolen tietyn ikäisiä edustajia.
Mies ostaa auton – vai ostaako?
Kohdentamalla autojen ostoaikeeseen tavoitat kaikki, jotka harkitsevat auton ostoa, sukupuolesta riippumatta.
Naiset syövät terveellisesti – vai syövätkö?
Taloustutkimuksen segmenttejä hyödyntämällä tavoitat kaikki terveellisestä ruoasta kiinnostuneet.
Kohdentamalla iän mukaan tavoitat lapsiperheet – vai tavoitatko?
Sanomalla mainontaa voi kohdentaa myös elämänvaiheen mukaan.