
Ohjelmayhteistyö
Ohjelmayhteistyön vaihtoehdot
Ohjelmayhteistyön mahdollisuudet ovat monipuolisempia kuin koskaan ohjelman kumppanuudesta aina omiin TV-ohjelmiin. Tutustu ohjelmayhteistyön vaihtoehtoihin ja valitse tarpeisiisi sopivin.
Ohjelmayhteistyö – pitkäaikaista ja kustannustehokasta näkyvyyttä brändillesi!
Ohjelmayhteistyö hyödyntää katsojan tunnesidettä ohjelmaan ja tavoittaa valitun kohderyhmän pitkäkestoisesti.
Ohjelmayhteistyö on valintasi, kun
- sinulla on tarve vahvistaa tai muuttaa mielikuvia, valitse silloin sellainen ohjelma, joka vie kuluttajan mielikuvaa brändistä oikeaan suuntaan.
- haluat vaikuttaa kohderyhmään pitkäjänteisesti viikko toisensa jälkeen ja tavoittaa katsojan kotisohvalta oman lempiohjelmansa ääreltä. Kun katsojalla on mukava fiilis – hetki aikaa itselle – hän on vastaanottavaisempi mainosviesteille. Tutkimustemme mukaan ohjelmayhteistyökumppani muistetaan.
- haluat ottaa haltuun ohjelman ja sen mediaympäristön – saada esimerkiksi teeman omalle markkinointiviestinnälle.
- etsit määräpaikkaa – eli aina parhailla paikoilla lähempänä ohjelmaa.
- haet kustannustehokkuutta. Ohjelmayhteistyön avulla on mahdollista päästä kokeilemaan television voimaa. Autamme mielellämme tunnistetuotannossa – avaimet käteen -periaatteella.
- haluat maksimoida näkyvyyttä hyödyntämällä ohjelman luomaa mediaympäristöä tai ohjelmapaikkaa – esimerkiksi spottimainonnan rinnalla.
Räätälöity ohjelmayhteistyö – tavoita tehokkaasti tietystä aihepiiristä kiinnostuneet katsojat
Räätälöity ohjelmayhteistyö on valintasi, kun
- haluat rakentaa tunnettuutta esimerkiksi rajatun teeman ympärillä.
- haluat vaikuttaa pitkäkestoisesti tietystä aihepiiristä kiinnostuneeseen kohderyhmään (esim. matkailu, sisustus, häät, koti, ruoka, kotimaiset ohjelmat).
- haluat yhdistää brändisi siihen liittyvään mediaympäristöön.
- haluat kiinteän ohjelmayhteyden.
Kohderyhmäohjelmayhteistyö – kelluvasti oikea kohderyhmä kiinni!
Kelluva ohjelmayhteistyö rakentaa peittoa kustannustehokkaasti. Ostat kontakteja tietyssä kohderyhmässä parhailta paikoilta.
Kelluva ohjelmayhteistyö on valintasi, kun
- haluat tavoittaa kohderyhmäsi valitsemallasi budjetilla ja kampanjanomaisella rakenteella
- haluat tavoittaa laajan yleisön. Ohjelmayhteistyötunniste näkyy useammassa, juuri omalle kohderyhmällesi suunnatussa ohjelmassa.
- tavoittelet kustannustehokkuutta, nopeaa tunnettuuden nostoa tai hyvää huomioarvoa
- haluat rikastaa kampanjaasi datalla
Myynnissä ovat kaikki demografiakohderyhmät sekä intressikohdennukset (esim. ruoanlaitto, matkailu, terveys, muoti&kauneus).
Ruutu vahvistaa kampanjasi tavoittavuutta laajentamalla näkyvyyttä uusiin yleisöihin: edelläkävijöihin ja TV:n light usereihin. Ruudusta voidaan tehdä ohjaus suoraan tunnisteesta sivullesi.
Omat TV-ohjelmat – syvempää sisältöä ja vaikuttamista kohderyhmään!
Omat TV-ohjelmat
- on mahdollista toteuttaa muutaman minuutin miniohjelmista aina primetime-sisältöihin saakka
- ovat käsikirjoitettua ohjelmasisältöä, joka tarjoaa mahdollisuuden monipuolisiin kerronnan keinoihin
Ajankohtaista

Big Brother tarjosi REDIlle valtavasti näkyvyyttä: ”Olemme äärettömän tyytyväisiä”

Tankkaustarinat − maailman onnellisimman maan ihmisiä ABC:lla
