Ohjelmayhteistyö hero

Ohjelmayhteistyö

Ohjelmayhteistyön vaihtoehdot

Ohjelmayhteistyön mahdollisuudet ovat monipuolisempia kuin koskaan ohjelman kumppanuudesta aina omiin TV-ohjelmiin. Tutustu ohjelmayhteistyön vaihtoehtoihin ja valitse tarpeisiisi sopivin.  

Ohjelmayhteistyö – pitkäaikaista ja kustannustehokasta näkyvyyttä brändillesi!

Ohjelmayhteistyö hyödyntää katsojan tunnesidettä ohjelmaan ja tavoittaa valitun kohderyhmän pitkäkestoisesti.

Ohjelmayhteistyö on valintasi, kun

  • sinulla on tarve vahvistaa tai muuttaa mielikuvia, valitse silloin sellainen ohjelma, joka vie kuluttajan mielikuvaa brändistä oikeaan suuntaan.
  • haluat vaikuttaa kohderyhmään pitkäjänteisesti viikko toisensa jälkeen ja tavoittaa katsojan kotisohvalta oman lempiohjelmansa ääreltä. Kun katsojalla on mukava fiilis – hetki aikaa itselle – hän on vastaanottavaisempi mainosviesteille. Tutkimustemme mukaan ohjelmayhteistyökumppani muistetaan.
  • haluat ottaa haltuun ohjelman ja sen mediaympäristön – saada esimerkiksi teeman omalle markkinointiviestinnälle.
  • etsit määräpaikkaa – eli aina parhailla paikoilla lähempänä ohjelmaa.
  • haet kustannustehokkuutta. Ohjelmayhteistyön avulla on mahdollista päästä kokeilemaan television voimaa. Autamme mielellämme tunnistetuotannossa – avaimet käteen -periaatteella.
  • haluat maksimoida näkyvyyttä hyödyntämällä ohjelman luomaa mediaympäristöä tai ohjelmapaikkaa – esimerkiksi spottimainonnan rinnalla.

Räätälöity ohjelmayhteistyö – tavoita tehokkaasti tietystä aihepiiristä kiinnostuneet katsojat

Räätälöity ohjelmayhteistyö on valintasi, kun

  • haluat rakentaa tunnettuutta esimerkiksi rajatun teeman ympärillä.
  • haluat vaikuttaa pitkäkestoisesti tietystä aihepiiristä kiinnostuneeseen kohderyhmään (esim. matkailu, sisustus, häät, koti, ruoka, kotimaiset ohjelmat).
  • haluat yhdistää brändisi siihen liittyvään mediaympäristöön.
  • haluat kiinteän ohjelmayhteyden.

Kohderyhmäohjelmayhteistyö – kelluvasti oikea kohderyhmä kiinni!

Kelluva ohjelmayhteistyö rakentaa peittoa kustannustehokkaasti. Ostat kontakteja tietyssä kohderyhmässä parhailta paikoilta.

Kelluva ohjelmayhteistyö on valintasi, kun

  • haluat tavoittaa kohderyhmäsi valitsemallasi budjetilla ja kampanjanomaisella rakenteella
  • haluat tavoittaa laajan yleisön. Ohjelmayhteistyötunniste näkyy useammassa, juuri omalle kohderyhmällesi suunnatussa ohjelmassa.
  • tavoittelet kustannustehokkuutta, nopeaa tunnettuuden nostoa tai hyvää huomioarvoa
  • haluat rikastaa kampanjaasi datalla
        

Myynnissä ovat kaikki demografiakohderyhmät sekä intressikohdennukset (esim. ruoanlaitto, matkailu, terveys, muoti&kauneus).

Ruutu vahvistaa kampanjasi tavoittavuutta laajentamalla näkyvyyttä uusiin yleisöihin: edelläkävijöihin ja TV:n light usereihin. Ruudusta voidaan tehdä ohjaus suoraan tunnisteesta sivullesi.

Omat TV-ohjelmat – syvempää sisältöä ja vaikuttamista kohderyhmään!

Valio Yllätys yhdessä pöydässä

Omat TV-ohjelmat

  • on mahdollista toteuttaa muutaman minuutin miniohjelmista aina primetime-sisältöihin saakka
  • ovat käsikirjoitettua ohjelmasisältöä, joka tarjoaa mahdollisuuden monipuolisiin kerronnan keinoihin

Ajankohtaista