Tilaisuudet

B2B-tilaisuudet

Aina tulee sanomista LIVE: Kasvua verkkokaupasta
Verkkokaupan kasvu ja ostopolun digitalisoituminen. Siinä kaksi aihetta, joiden äärelle haluamme kanssasi pysähtyä. Tervetuloa Aina tulee sanomista LIVE: Kasvua verkkokaupalla -lähetykseen torstaina 5.5. klo 14-15.

Näköalapaikalla: Vastuullinen elintarvikemarkkinointi
Näköalapaikalla: Vastuullinen elintarvikemarkkinointi -webinaarissa 12.4. tarjottiin faktaa, inspiraatiota ja ratkaisuja vastuulliseen elintarvikemarkkinointiin.

Aina tulee sanomista LIVE: Suomen suurin viihdetalo kevät 2022
Suomen suurin viihdetalo -tilaisuudessa 3.3. kuultiin, miten viihteestä pystyy ottamaan kaiken irti vaikuttavassa markkinoinnissa.

Effie Awards Finland 2021
Effie Awards 2021 -kilpailun palkintojenjako nähtiin suorana lähetyksenä 10.2. kello 14.30–16.30.

Aina tulee sanomista LIVE: Uutismedia on kasvumedia
Kuulimme 2. helmikuuta järjestetyssä webinaarissa, miten uutismedialla saa kasvua aikaan. Katso tallenne tilaisuudesta.

Näköalapaikalla: B2B-markkinointi murroksessa
Miten rakentaa entistä vahvempia B2B-brändejä? Miten löytää uudet tavat tavoittaa ja vaikuttaa B2B-päättäjiin? Näihin kysymyksiin etsimme vastauksia webinaarissamme 2. joulukuuta kello 9–10.

Aina tulee sanomista LIVE: Digimarkkinoinnin uusi aikakausi
Kuka ohjaa suomalaiset markkinoijat oikealle tielle yhteisellä muutosmatkallamme? Vastauksia tähän saat Digimarkkinoinnin uusi aikakausi -webinaaristamme 25.11. kello 14–15.

Get Tomorrow – Commerce Edition -virtuaalitilaisuus
Get Tomorrow tarjoaa suomalaisen markkinoinnin tekijöiden muutosmatkalle inspiraatiota, näkemyksiä ja menestystarinoita alan johtavilta asiantuntijoilta.

Näköalapaikalla-webinaari: Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
Kuluttajalähtöiset megatrendit kasvattavat hyvinvoinnin merkitystä ja samaan aikaan yksilön valintoja ohjaa yhä moninaisempi joukko vaikuttajia. Miten hyvinvoinnin pirstaloituminen vaikuttaa toimialan markkinointiin ja miten vastata sillä kuluttajien tarpeisiin?

Suomen suurin viihdetalo: markkinoinnin heimoneuvosto
Kenen strategia on paras? Kenellä on peliliikkeet hallussa? Tarvitaanko koskemattomuuspalkintoa, kun Juuso Mäkilähde kutsuu alan parhaat heimoneuvostoon Selviytyjien tyyliin? Katso tallenne ja ota selvää!

Näköalapaikalla-webinaari: Finanssialan markkinointi
Miten finanssialan markkinoija pystyy tunnistamaan aktiivisen markkinan kohderyhmät ja valintahetket ajoissa ja hyödyntämään niitä markkinaosuuden kasvattamisessa? Entä miten tukea näihin hetkiin liittyvää markkinointia brändimarkkinoinnilla?

Näköalapaikalla-webinaari: Vähittäiskaupan markkinointi
Miten luoda ja johtaa yhtenäistä asiakaskokemusta kanavasta riippumatta? Miten tunnistaa kuluttaja ja tarjota hänelle yhtä hyvä ja sujuva, ostoprosessin eri vaiheita tukeva kokemus jokaisessa mahdollisessa kohtauspisteessä?

Suomen suurin viihdetalo
Viihdettä voi hyödyntää markkinoinnissa monin tavoin. Tässä virtuaalitilaisuudessa käymme keskustelua markkinoinnin ja viihteen lainalaisuuksista sekä esittelemme vaikuttavia caseja, inspiroivia näkemyksiä ja rohkeita tekoja.

Näköalapaikalla-webinaari: Elintarvikemarkkinointi
Miten voittaa kisa kuluttajasuhteiden luomisessa? Miten elintarvikebrändit voivat paremmin ymmärtää asiakkaitaan ja miten valjastaa tieto liiketoiminnan kasvun ajuriksi? Tästä teemasta tarjoamme sinulle näkemyksiä, inspiraatiota ja työkaluja tilaisuudessamme.

Sanoma data challenge
Sanoma Media Finland järjestää hackathonin, avoimen virtuaalisen innovaatiotapahtuman, yhteistyössä Ultrahackin kanssa 16.–18.3.2021.

Kahden kahvit Jorman kanssa
Tehtävänä tulevaisuus – miten luovuutesi voi? Teemakeskustelu tiimityöstä, johtamisesta ja luovuuden arvosta tulevaisuuden työelämässä. Luovuuden tunti on suunnattu erityisesti satakuntalaisille tulevaisuutta tekeville mainostaja-asiakkaille, kuten johtajalle, yrittäjälle, HR-ammattilaiselle, markkinoijalle tai työelämäkehittäjälle.

Natiivimainonnan aamu
Ideoinnista, sisällöistä ja tarinankerronnasta on keskustelemassa natiivimainonnan vastaavan tuottajan Olli Ikäheimon kanssa teatterinjohtaja, käsikirjoittaja ja Kummeli-ryhmän jäsen Heikki Vihinen. Ohjelma on suunnattu erityisesti pirkanmaalaisille markkinoijille.

Mutusta mittarointiin -webinaarisarja syksy 2020: Katso tallenteet
Mutusta mittarointiin -webinaarisarjassa markkinoinnin ammattilaiset tekevät ihmisistä numeroita ja numeroista ostopersoonia. Miten erilaiset ihmiset liikkuvat netissä ja mitä tietoa he hakevat ennen ostopäätöksen tekemistä? Missä vaiheessa markkinointi tavoittaa heidät ja kuinka heidän mietteisiinsä on mahdollista vaikuttaa?

Suomen suurin viihdetalo 19.11.
Parhaat markkinointiteot ovat viihdettä itsessään ja omina teoksinaan tekevät maailmasta hitusen paremman paikan. Miten viihdettä käytetään menestyksekkäästi markkinoinnissa? Entä millainen oli strategia, jolla saavutettiin asema Suomen suurimpana viihdetalona?

Miten tehdä hittipodcast? -webinaari 4.11.
Tutkimustulokset sen kertovat: Mikä on hittipodcastin salaisuus? Miten saat todistetusti kuulijoita podillesi ja miten vältät sudenkuopat? Katso webinaaritallenne täältä.

Get the New Tomorrow 8.10.
Get the New Tomorrow on Sanoma Median yhteistyökumppaneilleen ja markkinoinnin päättäjille järjestämä tilaisuus, joka tänä vuonna on avoinna kaikille markkinoinnin ammattilaisille.

Markkinoinnin tehoshotti
Markkinoinnin tehoshotti -webinaarisarja tarjoaa täsmävinkit koukuttavaan markkinointiin. Vain 15 minuutin pituisilla pikaluennoilla markkinoinnin kiinnostavat osaset pilkotaan Olli Ikäheimon blenderiin ja ajetaan sileäksi kaupallisen hyvinvoinnin edistämiseksi.

Aina tulee sanomista LIVE
Suorassa lähetyksessä myyntijohtajamme Stinde Mäkinen keskustelee digimarkkinoinnista aina brändin rakentamisesta liiden ja myynnin luomiseen sekä asiakkaiden sitouttamiseen datan avulla. Mukana keskustelemassa Gigantin digitaalisen markkinoinnin vetäjä Patrik Järnefelt ja Kotipizzan toimitusjohtaja Tommi Tervanen.

Get tomorrow 2.10. Finlandiatalolla.
Get tomorrow on kutsuvierastilaisuus, joka kokoaa yhteen Sanoma Media Finlandin B2B-kumppaneiden ylimmän liiketoiminta- ja markkinointijohdon kuulemaan ja keskustelemaan siitä, mistä huomenna tulee sanomista.