Tilaisuudet

Tapahtumat

B2B-tilaisuudet

Suomen-suurin-viihdetalo-kevat-2021-somejako.png

Suomen suurin viihdetalo 21.4.

Viihdettä voi hyödyntää markkinoinnissa monin tavoin. Tässä virtuaalitilaisuudessa käymme keskustelua markkinoinnin ja viihteen lainalaisuuksista sekä esittelemme vaikuttavia caseja, inspiroivia näkemyksiä ja rohkeita tekoja.

Suomen suurin viihdetalo 21.4.
Nakoalapaikalla-elintarvike-somejako.jpg

Näköalapaikalla-webinaari: Elintarvikemarkkinointi 13.4.

Miten voittaa kisa kuluttajasuhteiden luomisessa? Miten elintarvikebrändit voivat paremmin ymmärtää asiakkaitaan ja miten valjastaa tieto liiketoiminnan kasvun ajuriksi? Tästä teemasta tarjoamme sinulle näkemyksiä, inspiraatiota ja työkaluja tilaisuudessamme.

Näköalapaikalla-webinaari: Elintarvikemarkkinointi 13.4.
Sanoma-data-challenge-jakokuva.jpg

Sanoma data challenge 16.–18.3.

Sanoma Media Finland järjestää hackathonin, avoimen virtuaalisen innovaatiotapahtuman, yhteistyössä Ultrahackin kanssa 16.–18.3.2021.

Sanoma data challenge 16.–18.3.
jorma_uotinen_natiivitapahtuma_pori_some.jpg

Kahden kahvit Jorman kanssa 10.3.

Tehtävänä tulevaisuus – miten luovuutesi voi? Teemakeskustelu tiimityöstä, johtamisesta ja luovuuden arvosta tulevaisuuden työelämässä. Luovuuden tunti on suunnattu erityisesti satakuntalaisille tulevaisuutta tekeville mainostaja-asiakkaille, kuten johtajalle, yrittäjälle, HR-ammattilaiselle, markkinoijalle tai työelämäkehittäjälle.

Kahden kahvit Jorman kanssa 10.3.
al_natiivimainonnanaamu_liftup.jpg

Natiivimainonnan aamu 9.3.

Ideoinnista, sisällöistä ja tarinankerronnasta on keskustelemassa natiivimainonnan vastaavan tuottajan Olli Ikäheimon kanssa teatterinjohtaja, käsikirjoittaja ja Kummeli-ryhmän jäsen Heikki Vihinen.

Ohjelma on suunnattu erityisesti pirkanmaalaisille markkinoijille.

Natiivimainonnan aamu 9.3.
Effie2020-somejako.jpg

Effie Awards Finland 2020

Haastavina aikoina markkinointi on tärkeämpää kuin koskaan. Markkinoinnin tehtävä on ollut luoda, ylläpitää ja elvyttää kysyntää aikoina, jotka ovat olleet vaikeampia kuin mitkään aiemmin koetut monella toimialalla. Tässä tehtävässä onnistuneet markkinointiteot ansaitsevat kaiken tunnustuksen ja arvostuksen.

Effie Awards Finland 2020
mutusta mittarointiin some.jpg

Mutusta mittarointiin -webinaarisarja syksy 2020: Katso tallenteet

Mutusta mittarointiin -webinaarisarjassa markkinoinnin ammattilaiset tekevät ihmisistä numeroita ja numeroista ostopersoonia. Miten erilaiset ihmiset liikkuvat netissä ja mitä tietoa he hakevat ennen ostopäätöksen tekemistä? Missä vaiheessa markkinointi tavoittaa heidät ja kuinka heidän mietteisiinsä on mahdollista vaikuttaa? 

Mutusta mittarointiin -webinaarisarja syksy 2020: Katso tallenteet
suomen-suurin-viihdetalo-somejako.png

Suomen suurin viihdetalo 19.11.

Parhaat markkinointiteot ovat viihdettä itsessään ja omina teoksinaan tekevät maailmasta hitusen paremman paikan. Miten viihdettä käytetään menestyksekkäästi markkinoinnissa? Entä millainen oli strategia, jolla saavutettiin asema Suomen suurimpana viihdetalona?

Suomen suurin viihdetalo 19.11.
HS-erikoislahetys-somejako.png

Erikoislähetys HS:n studiolta markkinoijille 10.11.

Sanoma Media Finlandin toimitusjohtaja Pia Kalsta ja HS:n vastaava päätoimittaja Kaius Niemi kertovat suomalaisen talousjournalismin seuraavasta tasosta. Tämä merkittävä muutos suomalaisessa mediakentässä tulee muuttamaan käsityksesi päättäjille suunnatusta markkinoinnista. Ole paikalla ensimmäisten joukossa kuulemassa alan uudesta visiosta.

Erikoislähetys HS:n studiolta markkinoijille 10.11.
podcast_webinaari_1200x627px.jpg

Miten tehdä hittipodcast? -webinaari 4.11.

Tutkimustulokset sen kertovat: Mikä on hittipodcastin salaisuus? Miten saat todistetusti kuulijoita podillesi ja miten vältät sudenkuopat? Katso webinaaritallenne täältä.

Miten tehdä hittipodcast? -webinaari 4.11.
Get-the-new-tomorrow-Share.jpg

Get the New Tomorrow 8.10.

Get the New Tomorrow on Sanoma Median yhteistyökumppaneilleen ja markkinoinnin päättäjille järjestämä tilaisuus, joka tänä vuonna on avoinna kaikille markkinoinnin ammattilaisille.

Get the New Tomorrow 8.10.
markkinoinnin-tehoshotti-somekuva.jpg

Markkinoinnin tehoshotti

Markkinoinnin tehoshotti -webinaarisarja tarjoaa täsmävinkit koukuttavaan markkinointiin. Vain 15 minuutin pituisilla pikaluennoilla markkinoinnin kiinnostavat osaset pilkotaan Olli Ikäheimon blenderiin ja ajetaan sileäksi kaupallisen hyvinvoinnin edistämiseksi.

Markkinoinnin tehoshotti
ainatuleesanomistaLIVE-liftup.png

Aina tulee sanomista LIVE

Suorassa lähetyksessä myyntijohtajamme Stinde Mäkinen keskustelee digimarkkinoinnista aina  brändin rakentamisesta liiden ja myynnin luomiseen sekä asiakkaiden sitouttamiseen datan avulla. Mukana keskustelemassa Gigantin digitaalisen markkinoinnin vetäjä Patrik Järnefelt ja Kotipizzan toimitusjohtaja Tommi Tervanen.

Aina tulee sanomista LIVE
kysynnan-luominen_liftup.jpg

Kysynnän luominen 2020

Kysynnän luominen on liiketoiminnan tärkein ajuri ja samalla  koko Suomen menestymisen edellytys. Koko maa voi paremmin, kun kysyntä kasvaa eli tehdään vaikuttavaa markkinointia. Tarkastelimme kysynnän luomista eri näkökulmista tilaisuudessa, joka keräsi Sanomatalon Mediatorille noin 100 aiheesta kiinnostunutta markkinoinnin ammattilaista.

Kysynnän luominen 2020
Get tomorrow siivet

Get tomorrow 2.10. Finlandiatalolla.

Get tomorrow on kutsuvierastilaisuus, joka kokoaa  yhteen Sanoma Media Finlandin B2B-kumppaneiden ylimmän liiketoiminta- ja markkinointijohdon kuulemaan ja keskustelemaan siitä, mistä huomenna tulee sanomista.

Get tomorrow 2.10. Finlandiatalolla.
Vaikuttavan-markkinoinnin-mittaaminen.jpg

Vaikuttavan markkinoinnin mittaaminen

Vaikuttava markkinointi -seminaarisarjan kolmannessa tilaisuudessa keskityttiin siihen, miten markkinointia tulisi mitata, mitä eri mittareita meillä on käytössä ja miten saadaan brand- ja performance-mittarit tasapainoon.

Vaikuttavan markkinoinnin mittaaminen
Effie kick-off 2019 liftup

Effie kick-off – konkareiden vinkit Effie-kisaan

Effie Awards -kilpailussa menestyminen edellyttää laadukkaan ja hyvän entryn tekemistä ja siihen oli tarjolla vinkkejä alan ammattilaisilta ja konkareilta Sanomatalossa järjestetyssä Effie kick-offissa 13.8.

Effie kick-off – konkareiden vinkit Effie-kisaan
Iskuvoimaa luovuudesta sisältönostokuva

Vaikuttava markkinointi: Iskuvoimaa luovuudesta

Markkinoinnissa ei ole pulaa ideoista. Päinvastoin, ideointipalavereissa kipinöi ja Post-it-laput täyttyvät. Mutta oletko tyytyväinen ideoiden aikaansaamaan vaikutukseen? Sanoman toisen markkinointiviestinnän vaikuttavuutta käsittelevän seminaarin aiheena oli luovuus.

Vaikuttava markkinointi: Iskuvoimaa luovuudesta
Vaikuttavan markkinoinnin ainekset 060319 sisältönostokuva

Vaikuttavan markkinoinnin ainekset

Vaikuttavan markkinoinnin tekemiseen ei ole yhtä ainoaa toimivaa reseptiä, joka sopisi kaikille yrityksille tai toimialoille. Riippuen markkinasta, tavoitteista ja kohderyhmästä, tarvitaan erilaiset määrät luovuutta, dataa ja muita ainesosia. Osa aineksista on tuttuja, osa uusia. Myös työkalut ja mittarit kehittyvät koko ajan. Mitä pitää tällä hetkellä ottaa huomioon, jotta lopputulos maistuu asiakkaille?

Vaikuttavan markkinoinnin ainekset
Effie 2018 tapahtumasivu

Effie Awards Finland 2018 -palkintojenjakotilaisuus

Sanomatalossa juhlittiin 7. helmikuuta tuloksellista markkinointia ja jännitettiin, kuka vie Effie Awards Finland 2018 -palkinnot. Tilaisuus keräsi paikalle vajaat 200 kutsuvierasta.

Effie Awards Finland 2018 -palkintojenjakotilaisuus
Insightia hyvinvoinnista ja terveydestä

Insightia hyvinvoinnista ja terveydestä

Sanoman mediamyynti on järjestänyt yhdessä Sanoma Lifestylen kanssa eri aihekokonaisuuksiin keskittyviä teema-aamuja, jossa asiantuntijat jakavat teemaan liittyvää insightia alan mainostajille sekä mediatoimistojen ammattilaisille. Marraskuussa teemana oli hyvinvointi ja terveys, joita käsiteltiin neljässä kiinnostavassa puheenvuorossa. 

Insightia hyvinvoinnista ja terveydestä
Vaikuttavan digimainonnan anatomia

Vaikuttavan digimainonnan anatomia

Vaikuttavan digimainonnan anatomia -tilaisuus keräsi 24.10. Sanomatalon Mediatorin täyteen aiheesta kiinnostuneita. Tilaisuus tarjosi kattavan tietopaketin digimainonnan näkemisestä ja huomaamisesta, sen vaikutuksesta brändiin sekä erilaisista vaihtoehdoista digimainonnan analytiikan mittareiksi. 

Vaikuttavan digimainonnan anatomia
Raha ja sijoittaminen

Raha ja sijoittaminen

Sanoman aikakausmedian järjestämässä teema-aamussa 31.10.2018 aiheena oli raha ja sijoittaminen. Sanoman eri medioiden toimituksilla on valtava määrä insightia ja näkemystä suomalaisten rahankäytöstä, sijoittamisesta ja kuluttamisesta. Tilaisuudessa kuultiin neljä kiinnostavaa puheenvuoroa hieman eri näkökulmista.

Raha ja sijoittaminen
Sanoma tuntee suomalaiset miehet

Sanoma tuntee suomalaiset

Sanoman aikakausmedioiden toimituksissa on valtavasti tietoa siitä, minkälaisten tärkeiden asioiden ja kysymysten ääressä eri kohderyhmät viettävät aikaansa ja mikä heitä askarruttaa ja puhuttaa. Musiikkitalon ravintolassa  järjestettyyn tilaisuuteen olimme koonneet näkemyksiä ja ajatuksia kiinnostavasta mieskohderyhmästä.

Sanoma tuntee suomalaiset
Hot from Cannes Lions

Hot from Cannes Lions

Hot from Cannes Lions -tilaisuus järjestettiin elokuun lopulla Sanomatalon Mediatorilla. Se tarjosi reilulle sadalle osallistujalle tiiviin kattauksen kesäkuussa järjestetyn festivaalin kuumimmista puheenaiheista sekä kiinnostavimmista mainoskilpailussa nousseista trendeistä. 

Hot from Cannes Lions