Native Advertising Awards -kilpailun shortilla viisi työtä Sanomalta
”On hienoa nähdä, että kaupallisten sisältöjen arvostus kasvaa maailmalla. Vaikka kyseessä onkin yhä yksi ainoista vain natiivimainonnalle pyhitetyistä markkinointikilpailuista, kilpailu on kehittynyt huikeasti ja tänä vuonna entryjä oli enemmän kuin koskaan ennen. Tämä myös tarkoittaa, että mukaan shortille pääseminen on entistä isompi saavutus”, Business Manager Ria Vaahto sanoo.
Sanomalla natiivimainonnan kaupallisista ratkaisuista vastaava Ria on valittu Native Advertising Instituten 100 tärkeän kaupallista sisältöä edistävän naisen joukkoon.
”Natiivimainonta on yksi sisältömarkkinoinnin kulmakivistä. Kun sisältöpaletti rakentuu strategisesti, natiivimainonta toimii tehokkaana tapana syventää sitoutumista ja rakentaa pitkäaikaista luottamusta brändiin. On mahtavaa, että asiakkaillemme suunnitellut ja toteutetut kokonaisuudet ovat näyttävästi edustettuna näin korkeatasoisessa seurassa”, toteaa sisältöjohtaja Petra Saikku Sanomalta.
Shortlistalle päässeet Sanoman työt ovat:
Best AFP (Online & Broadcast)
Korkeasaari
Korkeasaaren eläintarha
Driving Real-World Impact: The Money Tour
Säästöpankki
Best Financial Services Program
Driving Real-World Impact: The Money Tour
Säästöpankki