Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Sanomista juuri nyt

Sanoma brändää sisältömarkkinointipalvelunsa Sanoma Content Studioksi

Sanoma Media Finlandin uusi Sanoma Content Studio kokoaa yhteen kaikki Sanoma B2B:n sisältöpalvelut. 70 sisältömarkkinoinnin asiantuntijaa suunnittelee ja tuottaa sisältöä asiakkaan omiin, ansaittuihin ja ostettuihin kanaviin.
5.8.2024
Jaa:FacebookXLinkedin

Sanoma Content Studio tarjoaa strategista sisältömarkkinoinnin suunnittelua sekä sisällöntuotantoa kaikkiin kanaviin ja kaikissa formaateissa asiakkaan omat kanavat edellä. Tiimissä työskentelee 70 sisältöosaajaa, jotka auttavat asiakkaita menestymään tiedolla johdetun sisältömarkkinoinnin avulla.

”Meillä on iso joukko ansioituneita sisältömarkkinoinnin asiantuntijoita, jotka ovat keränneet useita kansainvälisiä palkintoja ja ennen kaikkea tehneet asiakkaillemme tuloksellista sisältöä. Nyt nämä ammattilaiset löytyvät integroidummin asiakkaidemme hyväksi Sanoma Content Studio -nimen alta”, Sanoma B2B:n kaupallinen johtaja Tuomas Airisto sanoo.

Sanoma Content Studion vahvuus on datan ja luovuuden yhdistelmä. Markkinoinnin suunnittelua johdetaan tiedon avulla. Sanomalla on suomalaisten mediankäytöstä ja kiinnostuksenkohteista ylivertaista dataa.  

”Tunnemme asiakkaamme asiakkaat usein paremmin kuin he itse. Tätä dataa käytämme esimerkiksi sisällön suunnittelussa ja kohderyhmien asenteiden ja käyttäytymisen tunnistamisessa”, Sanoma Content Studion johtaja Tuomas Vuori sanoo.

Monille asiakkaille luodaan ensin sisältöstrategia, jota sitten saumattomasti toteutetaan. Videon kulutus kasvaa, ja jo 43 prosenttia mediaan käytetystä ajasta vietetään Suomessa liikkuvan kuvan parissa*. Sanoma Content Studion video-osaaminen on markkinoiden huippua – Sanoma osti alan johtavan Videolle-toimiston vuonna 2022. Tiimissä on vankkaa osaamista myös esimerkiksi somesisältöjen, asiakaslehtien ja asiakkaan monikanavaisten digitaalisten sisältöjen tekemisestä.  

”Moni asiakkaamme yllättyy, että Sanoman kanavissa ilmestyvien tv- ja audiototeutusten ja medioissamme ilmestyvien natiiviratkaisujen lisäksi tuotamme lukuisille asiakkaille sisältöjä heidän omiin ja ansaittuihin kanaviinsa”, kertoo Tuomas Vuori. ”Ratkaisuihimme kuuluvat myös yhteistyöt Sanoman tähtivaikuttajien kanssa.”

* Lähde: Kantar Mind Kuluttaja, H1/2023 

Tutustu Sanoma Content Studioon

Tagit

Natiivimainonta Sisältömarkkinointi

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Sisältömarkkinoinnin trendit 2026: viihteellinen sisältöstrategia ja AI-lieju mainittu!

    Sanoma Content Studion sisältöjohtaja Jenni Lieto paljastaa kolme tärkeintä nostoa sisältömarkkinoinnin tulevaisuudesta.
    Lue lisää
  • 17 shorttia Sanoma Content Studion töille kansainvälisessä sisältömarkkinointikilpailussa

    Sanoma Content Studion sisältömarkkinoinnin ja natiivimainonnan työt ovat ehdolla kovatasoisessa International Content Marketing Awards -kilpailussa.
    Lue lisää
  • Voitto ja kaksi shorttia Terveystalolle ja Sanoma Content Studiolle arvostetussa kansainvälisessä sisältömarkkinointikilpailussa

    Kansainvälinen Content Marketing Institute (CMI) on julkistanut vuoden 2025 Content Marketing Awards -kilpailun voittajat.
    Lue lisää
  • Mikä ihmisiä oikeasti kiinnostaa? Näin teet kunnastasi puheenaiheen

    Kuntamarkkinoija, mitä jos sloganien sijaan nostaisit esiin kuntasi persoonan? Natiivimainonnalla kerrot oikeista asioista syvällisesti, yllättävästi ja viihdyttävästi, kirjoittaa Sanoma Content Studion luova tuottaja Tiina Saari.
    Lue lisää
  • Black Friday ja joulu – loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa

    Mustasta viikosta lähtien koko loppuvuosi on monille yrityksille sitä tärkeintä myyntisesonkia – ja markkinoijan näkökulmasta tietysti kampanjoinnin aikaa.
    Lue lisää
  • Native Advertising Awards -kilpailusta kaksi kultaa ja pronssi Sanomalle

    Kansainvälisessä natiivimainonnan kilpailussa Native Advertising Awardsissa palkittiin Säästöpankin kanssa yhteistyössä tehty Raharemontti-sarja kahdessa kategoriassa sekä LUT-yliopiston ja LAB-ammattikorkeakoulun kanssa toteutettu Haku-Ankka-erikoisliite.
    Lue lisää
  • Viihteellinen sisältöstrategia ja live shopping ovat menestystekijöitä verkkokaupoille − K-Citymarket kasvatti verkkomyyntiä live shoppingilla jopa 80 %

    Verkkokaupan menestyksen tärkeimmiksi tekijöiksi ovat nousseet erottuvat sisältöstrategiat ja asiakaslähtöinen viestintä. Euroopassa suosituiksi tulleet trendit, kuten viihteellinen sisältöstrategia ja live shopping, ovat saaneet jalansijaa myös Suomessa – ja tulokset puhuvat puolestaan.
    Lue lisää
  • Native Advertising Awards -kilpailun shortilla viisi työtä Sanomalta

    Kansainvälisen natiivimainonnan kilpailun Native Advertising Awardsin ehdokaslistalle on päässyt viisi Sanoman työtä kuudessa eri kategoriassa. Voittajat julkistetaan Lontoossa 14.5. järjestettävässä Native Advertising Days -tapahtumassa.
    Lue lisää
  • Napakat ja toimivat mainostekstit – Vinkit tekstien terävöittämiseen

    Näillä vinkeillä onnistut laatimaan napakoita ja toimivia mainostekstejä.
    Lue lisää
  • Brändin kehitys vaatii pitkäjänteisyyttä, mainontaa ja budjettia

    Brändimainontaa vai taktista – tuo mainostajan ikuinen kysymys. Moni mainostaja valitsee taktisen kampanjan konkreettisten tulosten toivossa. Brändin tunnettuus on kuitenkin kaiken perusta ja kasvun edellytys.
    Lue lisää
  • Videomainonta: näin onnistut videomainonnassa

    Videomainontaa voi hyödyntää useissa eri medioissa: suoratoistopalveluissa, Youtubessa, sosiaalisessa mediassa tai verkkomedian perinteisillä bannerimainospaikoilla.
    Lue lisää
  • Vain toimiva mainos saa aikaan tuloksia – Millainen on hyvä bannerimainos?

    Graafisen suunnittelun ammattilaisemme toteuttavat toimivia ja näyttäviä mainosaineistoja, jotka varmasti houkuttelevat klikkaamaan.
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland