Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Alueellinen mainonta
  3. Satakunta

Palvelemme monimediallisesti – olemme yrityksellesi yhden luukun palvelu

Me Sanomalla kykenemme tarjoamaan paikalliselle yrityksellesi paljon enemmän tuotteita kuin ainoastaan Satakunnan Kansan tai Aamulehden printin, kirjoittaa myyntipäällikkö Minna Sookari-Nummi.
22.6.2023
Jaa:FacebookXLinkedin

Alueellisten ratkaisujemme ansiosta yrityksesi hyödynnettävissä ovat myös Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat tai vaikkapa tv-kanava Nelonen.

Paikallisen yrityksesi ei tulisi tyytyä mainostamaan vain ja ainoastaan paikallislehdissä, sillä kuluttajiin vaikuttamiseen ei välttämättä riitä yksi kanava. Sanoman laaja mediavalikoima auttaa yritystäsi pysymään esillä myös kuluttajien mediakäytön pirstaloitumisen keskellä. 

Monimediallisuus on lähes välttämättömyys

Kuluttajien mediankäyttö on monipuolistunut. Jokainen kuluttaja vierailee päivän aikana useassa eri mediassa. Omia suosikkimedioita kulutetaan reaaliaikaisesti tai tallenteina joko kännykällä, tietokoneella, television kautta tai paperisena. Kuluttajat törmäävät mediapäivänsä aikana jatkuvasti eri brändeihin, eikä kilpailevista brändeistä erottautuminen tai mieleen painuminen ole helppoa vain yhden kanavan avuin. 

Olemalla esillä monissa eri medioissa viestistäsi saadaan tehokkaampi, sillä se tavoittaa todennäköisemmin samat kuluttajat useita kertoja: eri medioissa, eri kellonaikoihin ja eri ostopolun vaiheissa. Monimediallisuus saa kuluttajat huomaamaan ja ymmärtämään viestisi paremmin sekä aktivoitumaan onnistuneen toiston seurauksena. Myös mainonnan muistettavuus, kampanjan tavoittavuus ja brändin tunnettuus kasvavat suuremmalla todennäköisyydellä, kun yrityksesi mainontaa tehdään moniin eri medioihin ja kuluttajat kohdataan useaan otteeseen. 

Kustannustehokkaasti osaksi voimakkaita medioita 

Kauttamme saat brändisi osaksi valtakunnallisia suosikkimedioita kustannustehokkailla alueellisilla mainosratkaisuillamme. Televisio- tai radiomainonnan ei siis kuulu olla vain valtakunnallisesti toimivien yritysten mainoskeinoina, vaan niiden voimaa kykenee hyödyntämään myös rajatummalla alueella toimiva yrityksesi. 

Erityisesti kohdennusmahdollisuuksillaan rikastuttanut digimainonta tarjoaa vaikuttavia mainosratkaisuja Suomen tunnetuimpiin medioihin. Sanoma verkoston avulla saat mainostajana kaikkien medioidemme, kuten Ilta-Sanomien, Helsingin Sanomien ja Satakunnan Kansan digisivustot käyttöösi. Sanoman verkoston kautta tehty digikampanja kannattaa kuitenkin kohdentaa esimerkiksi juuri sille alueelle, missä kohdeyleisösi viettää aikaansa. Lisäksi Sanoman valmiit mediankäyttösegmentit auttavat sinua löytämään toimialalasi oikean kohdeyleisön.

Miksi mainostaa juuri Sanoman medioissa?

Brändi vaatii kasvaakseen monikanavaista esilläoloa, mutta myös luotettavia ympäristöjä antamaan lisävoimaa. Mainostaja pystyy hyötymään median voimasta halo-efektin mukaisesti ja siksi mediaympäristön laadulla on väliä. 

Sanoman mediaympäristöjen luotettavuus heijastuu tutkitusti yritykseesi lisäten tämän vaikuttavuutta ja uskottavuutta kuluttajan silmissä. Mainostaminen laadukkaissa ja kotimaisissa medioissamme takaa brändisi positiivisen mielikuvan sekä tunnettuuden kasvamisen. Lisäksi mainostaessasi medioissamme olet aina kartalla siitä, minkälaisessa ympäristössäsi mainoksesi esiintyy. 

Saat meiltä aivan kaiken yhdestä talosta!

Mediapalettimme lisäksi käytössäsi on myös kolmannen osapuolen markkinointiratkaisut, kuten Google- ja Facebook-mainonta. Kauttamme onnistuvat mainoksien suunnittelu tuotantoon asti. Olemme siis todella kaikenkattava yhden luukun palvelu, jonka avulla sisältösi voivat noudattaa samaa linjaa ja voit hyödyntää saatua dataa kaikissa kanavissa. 

Kirjoittaja toimii Sanomalla Satakunnan aluemyynnissä.

 

Tagit

Näkemyksiä

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Ei mulle kannata mainostaa, eihän?

    Jos et mainosta meille yli 55-vuotiaille, et ehkä ymmärrä kuka Suomessa oikeasti ostaa, Päivi Puotiniemi kirjoittaa.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    13.11.2025
    Lue lisää
  • Yhdessä kohti vaikuttavampaa markkinointia – Sanoma Agency Partner tiivistää Sanoman ja markkinointitoimistojen yhteistyötä

    Sanoma lanseeraa Sanoma Agency Partner -kumppanuuden, joka tarjoaa kaikenkokoisille toimistoille työkaluja, tietoa ja asiantuntijaosaamista – maksutta ja helposti.

    Tagit

    Näkemyksiä
    Julkaistu
    11.11.2025
    Lue lisää
  • Tauno Tasalakkien aika on ohi – nyt markkinat kaipaavat rohkeutta

    Talousennusteet ovat jatkuvasti olleet ylimyönteisiä. Nyt paranemiseen on vihdoin syytä uskoa, kirjoittaa Omnicom Media Groupin Kari Tervonen.

    Tagit

    Näkemyksiä Vieraskynä
    Julkaistu
    22.10.2025
    Lue lisää
  • Tuloksellista luovuutta ja kestävää brändin rakennusta

    Brändi on yrityksen tie asiakkaan sydämeen ja kannatteleva voima läpi muutosten. Siksi odotankin Effie-töiltä paitsi tuloksellisuutta ja luovuutta, myös aitoutta ja osoitusta kestävästä brändin rakentamisesta, kirjoittaa Effie Awards Finland 2025 -päätuomari Annika Payn.

    Tagit

    Effie Näkemyksiä Vieraskynä
    Julkaistu
    8.10.2025
    Lue lisää
  • EU-komissio ja yhdysvaltalaiset teknologiayhtiöt aiheuttavat ongelmia yhteiskunnalliselle mainonnalle 

    EU:n uusi poliittisen mainonnan lainsäädäntö astuu voimaan 10.10. Komissio tuskin ymmärsi lakia tehdessään, että esimerkiksi hyväntekeväisyysjärjestöjen varainkeruu vaikeutuu lain myötä, Jaakko Kuivalainen kirjoittaa. 

    Tagit

    Digiratkaisut Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    19.9.2025
    Lue lisää
  • Suomalainen markkinointi on kriisissä

    Työt tyhmentyvät, halventuvat ja ala houkuttelee yhä vähemmän, kirjoittaa työelämäprofessori Antti Vassinen Aalto-yliopistosta. Vassinen puhui aiheesta Sanoman Get Tomorrow Executive Forum -asiakastilaisuudessa.

    Tagit

    Näkemyksiä Vieraskynä
    Julkaistu
    5.9.2025
    Lue lisää
  • Markkinoinnin muutosvoimat Suomessa – mitä kuluttajat odottavat yrityksiltä?

    Markkinointi ei voi vain reagoida, sen täytyy johtaa muutosta. Markkinointistrategi Reetta Thurman nosti esiin Sanoman Get Tomorrow Executive Forum -asiakastapahtuman puheenvuorossaan kolme keskeistä kuluttajakäyttäytymistä muokkaavaa teemaa.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    4.9.2025
    Lue lisää
  • Effie-kilpailussa on kyse koko markkinointialan yhteisestä oppimishetkestä

    Kilpailut luovat yhteistä kulttuuria ja muistuttavat siitä, että markkinointi ja viestintä eivät ole irrallinen osa liiketoimintaa, vaan sen kasvun moottoreita, kirjoittavat Marketing Finlandin Riikka-Maria Lemminki ja Sanoman Leena Koskinen.

    Tagit

    Effie Näkemyksiä Omakynä Vieraskynä
    Julkaistu
    3.9.2025
    Lue lisää
  • Kiinnity iloon – tv-ohjelmayhteistyö tekee brändistäsi osan elämystä

    TV-viihde tavoittaa laajasti eri kohderyhmiä vastaanottavaisessa mielentilassa. Kun kiinnityt tv-viihteeseen, kiinnityt iloon ja stressittömyyteen, Tuomo Sinkkonen kirjoittaa.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä TV & video
    Julkaistu
    2.9.2025
    Lue lisää
  • Markkinointijohtaja on kasvun ja muutoksen strateginen osaaja

    Markkinointi on liiketoiminnan strateginen työkalu, ei operatiivinen tukirooli, Teea Björklund kirjoittaa.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    20.8.2025
    Lue lisää
  • Tekoälypäänsärkyä näköpiirissä?

    Markkinointi, asiakaspalvelu, datan käsittely ja analysointi, ostokäyttäytyminen analysointi...tekoäly muuttaa näitä kaikkia huimaa tahtia. Tässä nopeassa teknologiamyllerryksessä on erittäin helppo kokea riittämättömyyttä, kirjoittavat Sanoman Kasvupalvelun Marjaana Himma ja Jenni Tamminen.

    Tagit

    Digiratkaisut Google Ads Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä Omakynä Somemainonta
    Julkaistu
    19.8.2025
    Lue lisää
  • Mikä ihmisiä oikeasti kiinnostaa? Näin teet kunnastasi puheenaiheen

    Kuntamarkkinoija, mitä jos sloganien sijaan nostaisit esiin kuntasi persoonan? Natiivimainonnalla kerrot oikeista asioista syvällisesti, yllättävästi ja viihdyttävästi, kirjoittaa Sanoma Content Studion luova tuottaja Tiina Saari.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Natiivimainonta Omakynä Uutismedia
    Julkaistu
    11.8.2025
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland