Aamulehden ja Helsingin Sanomien etusivut tuovat kävijäpiikkejä Pohjola Rakennuksen nettisivuille
Pohjola Rakennus hyödynsi Aamulehden ja Helsingin Sanomien monikanavaisia etusivuja kampanjoissaan.
”Helsingin Sanomien ja Aamulehden etusivut ovat itsessään tietynlainen instituutio, joka vie brand safetyn omalle tasolleen. Molempien lehtien etusivut ovat olleet meille ehdottoman tärkeitä brändimielikuvan kehittämisessä”, kertoo Pohjola Rakennus Oy Suomen brändi- ja markkinointipäällikkö Ville Kuusimaa.
Osa Pohjola Rakennuksen kampanjoista on ollut taktisia ja osa enemmän brändillisiä.
”Taktisten tavoitteena on ollut saada ennakkomarkkinoinnissa olevien taloyhtiöidemme varausasteet mahdollisimman korkealle heti ennakkomarkkinoinnin alkaessa.”
Jokainen etusivu on tuonut kävijäpiikkejä Pohjola Rakennuksen nettisivuille.
”Lauttasaaren kampanjan avulla saimme kaksi taloyhtiötä täysin varatuksi alle viikossa.”
Yhteistyö Sanoman kanssa on sujunut hyvin.
”Arvostan sitä, että meillä on yksi yhteyshenkilö, joka ymmärtää tarpeemme mainostajana. Jokainen tarjottu ratkaisu on aina ollut tarpeitamme vastaava. Sanomalla on vahvoja mediabrändejä, jotka ovat meidän näkökulmastamme uskottavia asiakkaidemme suuntaan.”
Lue lisää uutismedian monikanavaisista ratkaisuista: