Aamulehden ja Saarioisten yhteistyö on tuloksellista kaikilla mittareilla
Kun Suomea jälleenrakennettiin 1950-luvulla Saarioinen lähti myymään tuoretta, valmiiksi pakattua ruokaa töistä kotiin palaaville perheenäideille.
”Toimme siihen ratkaisun, jota kutsustaan valmisruoaksi. Yli 60 vuotta myöhemmin perustehtävämme on edelleen sama: me teemme päivän ruoan, jotta sinä voit keskittyä omaan kutsumukseesi”, kertoo kuluttajakokemuksen johtaja Tia Yrjölä Saarioiselta.
Saarioinen tavoittaa kuluttajat heille läheisessä ympäristössä
”Yhteistyömme Aamulehden kanssa on viime vuosina painottunut ennen kaikkea bränditekojen ympärille. Olemme ottaneet kuluttajat vahvasti mukaan tuotekehitykseen ja viestineet tästä muun muassa vuosittaisen lempiruokakisamme kautta. Suomen ostetuin valmisruoka-ateria, maksalaatikko ja joulun tekeminen ovat niinikään meille etusivun asioita. Aamulehden monikanavainen, sisällöltään vahva tarjooma sopii tähän tehtävään hyvin: tavoitamme kuluttajat luotettavassa ja heille läheisessä mediaympäristössä. Kaikki tekemisemme tutkitaan ja näin voidaan ottaa opit tulevaan."
Valmisruoka on kovassa nosteessa ja tällä hetkellä yli 60 % suomalaisista syö valmisruokaa vähintään viikoittain.
”Koko Suomen brändinä suosimme mediavalikossamme laajasti tavoittavia, sisällöltään laadukkaita medioita. Sanomalle annan plussaa valtakunnallisuudesta, monikanavaisuudesta ja halusta katsoa eteenpäin”, Yrjölä kiittää.
Tulosten perusteella brändimme resonoivat hienosti yhteen ja voidaan todeta, että yhteistyö on ollut tuloksellista kaikilla mittareilla