Dansukker tavoittelee uusia simantekijöitä
Dansukkerin monikanavaisessa vappukampanjassa lähdettiin hakemaan uudenlaista kulmaa siman tekemiseen. Tavoitteena oli muistuttaa simantekijöitä ja innostaa myös uutta kohderyhmää kokeilemaan.
Suomen Sokeri Oy:n markkinointipäällikkö Inari Kettula on toteutukseen erittäin tyytyväinen.
”Tämä oli helppo toteuttaa siinä mielessä, että minun piti tehdä ainoastaan briiffi, jota vasten sain suunnitelman. Sen jälkeen tuli tarkka aikataulutus tuotannon etenemisestä. Kaikki on mennyt suunnitelmien mukaisesti.”
Kampanjakokonaisuus sisälsi advertoriaalisarjan Glorian Ruoka & Viini ja Me Naiset -lehdissä, datakohdennetut vertikaalivideot Sanoman verkostossa, natiiviartikkelisarjan Menaiset.fi:ssä sekä somepostauksia Me Naisten somekanavissa.
Katso täältä miten kampanja syntyi: