Finnair otti Hesarin haltuun
Finnair täyttää tänä vuonna 100 vuotta, ja merkkipäivää juhlistetaan vuoden aikana monin eri tavoin.
”Finnairin 100-vuotissyntymäpäivänä alkavan kampanjan tavoite on vahvistaa Finnair-brändiä, kasvattaa preferenssiä, viestiä juhlavuodesta sekä tietysti juhlistaa merkkipäivää yhdessä asiakkaidemme kanssa”, kertoo Finnairin Senior Manager, Marketing and Digital Sales Karita Taura.
Finnair on HS:n monikanavaisen etusivun lisäksi esillä useilla sisäsivujen mainospaikoilla, ja Finnairin mainontaa nähdään myös HS.fi:ssä.
”Halusimme löytää median, jossa voisimme toteuttaa merkkipäivän kunniaksi jotakin erityistä ja jonka kautta tavoitamme yhden päivän aikana suuren määrän suomalaisia. Helsingin Sanomilla on perinteikkäänä mediana vahva ja luotettava asema suomalaisten keskuudessa, kuten Finnairillakin.”
Päivän lehdestä löytyy upea kavalkadi Finnairin mainontaa vuosien varrelta.
”Olemme innostuneita tästä poikkeuksellisesta lehden haltuunotosta. Painettu lehti taipuu erilaisiin luoviin ratkaisuihin ja toimii tarinankerronnassa loistavasti", toteaa tuotepäällikkö Maria Ryssy Sanomalta.