Hautaustoimisto Ikäheimo saa jatkuvaa näkyvyyttä Sanoman verkostosta Ad Managerin avulla
Oululainen perheyritys Hautaustoimisto Ikäheimo on käyttänyt mainontaansa Sanoma Ad Manageria noin puolentoista vuoden ajan. Yrityksellä on käytössään aluekohdennettu klikkipohjainen Sanoma RON CPC-paketti noin 500 euron kuukausibudjetilla.
Jatkuva kampanjointi Sanoman verkostossa jatkuu tänä vuonna.
Sanoma Ad Managerin kautta on tullut erinomaisia tuloksia. Näyttö- ja klikkausmäärät ovat olleet budjettiin nähden hyviä. Kun vertailimme tuloksia pienempiin medioihin, Sanomalta ostettu mainonta oli huomattavasti tehokkaampaa. Haluamme pitää mainonnan jatkuvana, jotta pystymme pitämään brändimme ihmisten mielessä.”
Mainonnasta tulleet klikkaukset kertovat, että sivuja on käyty katsomassa ja kävijät ovat olleet laadukkaita, eli he ovat viettäneet sivuilla pidemmän aikaa tai täyttäneet yhteydenottolomakkeen.
Hautaustoimistoalalla omaa mainontaa tulee toteuttaa hienovaraisesti. Tarjouskampanjointia ei alalla tunneta, vaan jatkuvan kampanjoinnin tavoitteena on jättää muistijälki siihen hetkeen, kun palvelua tarvitaan.
”Monet asiakkaamme ovat hoitamassa hautausta ensimmäistä kertaa. Palvelua haetaan usein Googlesta, mutta muistijälki on hyvä olla olemassa. Meitä haetaan aika paljon myös suoraan nimellä”, Ikäheimo kertoo.
Mainonta toimii luotettavassa ja kotimaisessa ympäristössä
Myös Sanoma Ad Managerin kotimaisuudella on merkitystä.
”Itsekin koetamme myydä ja markkinoida mahdollisimman pitkälle kotimaisia tuotteita ja palveluita. Kotimaisuus on äärimmäisten tärkeää myös sen osalta, missä ympäristössä mainonta näkyy. Haluan mielelläni sijoittaa kotimaiseen palveluun”, Ikäheimo painottaa.
Ikäheimolla jatkuva yhteistyö mainostoimisto Luman kanssa, joka hoitaa kaiken mainonnan ostamisen.
Olen ollut tyytyväinen ja myös mainostoimisto on kehunut Sanoma Ad Manageria hyväksi ja toimivaksi. He suosittelivat jatkoa, ja olen samaa mieltä itsekin. Palvelun kautta saa toimivaa markkinointia, jota jatketaan tänä vuonna. Suunnittelemme mainontaa kvartaaleittain, ja budjettia säädetään tilanteen mukaan.”