Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Kuntokauppa.fi – Myynti kasvuun monikanavaisella etusivulla

Laajan alueellisen näkyvyyden takaamiseksi mainosratkaisuksi valikoitui Aamulehden monikanavainen etusivu.
6.3.2020
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Tagit

Alueellinen mainonta Digiratkaisut

Kuntokauppa.fi -verkkokaupan ja Tampereen myymälän valikoimaan kuuluu yli 1 500 kuntoilutarviketta ja -laitetta. Kesällä 2019 hittituotteeksi nousseen hulavanteen sekä muun valikoiman myyntiä haluttiin vauhdittaa entisestään, jolloin vahvan digitaalisen näkyvyyden rinnalla mainonnassa kokeiltiin printtimainontaa jonoa muodostanein tuloksin.

Tavoitteena kysynnän luominen

Ennestään vahva hakukone- ja sosiaalisen median näkyvyys ovat vastanneet hyvin Kuntokaupan olemassa olevaan kysyntään. Yritys kaipasi markkinointitoimenpiteiden rinnalle työkalua, jolla saataisiin kasvatettua tunnettuutta aiempaa laajemmin ja luotua uutta kysyntää sekä verkkokauppaan että kivijalkaliikkeeseen. 

Monikanavaisella etusivulla Pirkanmaa haltuun

Laajan alueellisen näkyvyyden takaamiseksi mainosratkaisuksi valikoitui Aamulehden monikanavainen etusivu, joka sisältää etusivun mainoksen painetussa lehdessä sekä digitaalisen etusivun Aamulehden digitaalisissa kanavissa mahdollistaen yli 300 000 kontaktia yhden päivän aikana.

Lisäksi Kuntokauppa kaappasi lukijoiden huomion ison pinnan mainoksilla kaupunkilehti Morossa. Yritys tarjosi Aamulehden tilaajille myös kanta-asiakasedun loka-marraskuussa, jolloin Aamulehden kanta-asiakaskortilla sai lunastettua hulavanteen erikoishintaan.

"Olemme saaneet mainonnan työkalupakkiin huomattavasti lisää arsenaalia. Pitkällä tähtäimellä printtimainonta on ollut meille hyvä valinta ja se mahdollistaa kysynnän luomisen jatkossakin. Hulavannetrendi on alkanut jo hiipua, mutta meillä on laaja valikoima juoksumattoja, kuntopyöriä, crosstrainereita ja muita kuntolaitteita, joiden myynti on vahvassa kasvussa. Seuraava trendituote voisi olla sähköpyörät, joiden myyntiin tulemme panostamaan vahvasti kevään aikana.

Paikallisena toimijana haluamme tuoda esille Tampereen myymälää, jossa on saatavilla Pirkanmaan laajin valikoima kuntolaitteita ja kuntoilutarvikkeita. Tulemme myös jatkossa mainostamaan Kuntokauppa.fi-verkkokauppaa ja Tampereen myymälää Aamulehden kanavissa." kertoo Matias Kukkonen, toimitusjohtaja, Suomen Kuntokauppa.

Kysynnän kasvu sai nettikaupan ja kivijalan myynnin nousuun

Mainonnan vaikutus näkyi piikkeinä Kuntokaupan suorassa ja hakukoneiden kautta tulevassa liikenteessä. Kampanjat tavoittivat halutun yli 40-vuotiaiden kohderyhmän ja digietusivulla saatiin hyvin ohjattua kohderyhmää verkkokauppaan (CTR 2,32%).

Kampanja-ajankohtina sekä verkkokaupan että myymälän myynti nousi selvästi. Mainonnan kärkituote hulavanne myytiin loppuun ja muissakin tuotteissa saatiin aikaan positiivisia tuloksia. Ensimmäinen Aamulehden kampanja toi peräti 1000 tilausta ja 40 000 euron myynnin. Pirkanmaalaiset ovat löytäneet myymälän, jonne on ollut ensimmäistä kertaa tunkua jonoksi asti.

Saat meiltä mutkattomasti kaikki mainontaan liittyvät kokonaisuudet, niin paikallisesti kuin valtakunnallisestikin! 

Tutustu palveluihimme

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Markkinointitoimisto Parceron ja Sanoman välinen yhteistyö luo lisäarvoa asiakastyöhön

    Julkaistu
    17.5.2023

    Mainos- ja markkinointitoimistojen sekä Sanoman välinen yhteistyö pitää sisällään paljon muutakin kuin mediaostoja. Parceron kanssa se on ollut muun muassa yhdessä kehittymistä ja luovaa sparrausta. Lue lisää siitä, mitä lisäarvoa yhteistyömme on tuonut Parceron asiakastyöhön.

    Lue asiakastarina
  • Radion ohjelmayhteistyö ja digikampanja toivat Epassille hurjan määrän liikennettä ja liidejä

    Julkaistu
    9.5.2023

    ”Kun katsoo näitä lukuja, on vaikea olla hymyilemättä”, sanoo Epassi Groupin markkinointijohtaja Aleksi Miikkulainen.

    Lue asiakastarina
  • Radiota, digiä ja liikkuvaa kuvaa yhdistänyt Finnkinon joulukampanja onnistui yli odotusten

    Julkaistu
    21.4.2023

    Monikanavainen kampanja vahvisti positiivista mielikuvaa ja kasvatti käyntiaikomuksia Finnkinolla.

    Lue asiakastarina
  • Kainuun pelastuslaitos erottui videon keinoin

    Julkaistu
    30.3.2023

    Rekrytointivideo tavoitti Ruudun kautta alueellisesti juuri oikean kohderyhmän.

    Lue asiakastarina
  • BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla

    Julkaistu
    20.3.2023

    BookBeat panosti monikanavaiseen mainontaan ja brändin tunnettuuden kasvattamiseen uusilla markkinoilla yhteistyössä Sanoman kanssa.

    Lue asiakastarina
  • Aluekohdennettu display-mainonta tuplasi kävijämäärän Kymppikylppäreiden verkkosivuilla

    Julkaistu
    8.3.2023

    "Iso oppi itselleni on ollut, että markkinointiin kannattaa satsata jo yrityksen ensitaipaleella", kertoo Kymppikylppäreiden Jussi Siikakoski.

    Lue asiakastarina
  • Mainos Porilaisessa sai Pyöräpajan puhelimet soimaan

    Julkaistu
    7.3.2023

    Pormestarinluodon asukasyhdistyksen Pyöräpaja sai vauhtia toimintaansa lehtimainoksilla Porilaisessa. Mainoksiin käytetty investointi kuittautui nopeasti takaisin ja pajalle tärkeitä pyörälahjoituksia tehtiin ennätysmääriä.

    Lue asiakastarina
    pormestarinluodon_artikkelikuva.jpg
  • Hesarin monikanavaisen etusivun avulla huimiin tuloksiin – Lumoral 14-kertaisti myyntinsä

    Julkaistu
    7.2.2023

    Etusivun natiivimainoksella saatiin herätettyä juuri oikeanlaista kiinnostusta oikeassa kohderyhmässä. 

    Lue asiakastarina
  • Svenska Kulturfonden i Björneborg – Myyttien murtaminen tarinoilla herätti kiinnostuksen yli odotusten

    Julkaistu
    26.1.2023

    Yli satavuotias säätiö käänsi sitkeät ennakkoluulot kasvun suuntaan tarinankerronnalla.

    Lue asiakastarina
  • Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua

    Julkaistu
    25.1.2023

    Keskusteluohjelma ja sen ympärille rakennettu sisältömarkkinointikokonaisuus rakensi Danske Bankista mielikuvaa taloudellisen mielenrauhan kumppanina.

    Lue asiakastarina
  • Ennätysmyynti ja näkyvyyttä tuloksellisella kampanjalla

    Julkaistu
    9.1.2023

    Etusivut toivat huomioarvoa ja dynaaminen digikokosivu syvyyttä Järvikylän kampanjalle.

    Lue asiakastarina
    Case Järvikylä artikkelisivut
  • K-Citymarketin pystyvideolla tehoa viestin läpimenoon

    Julkaistu
    9.11.2022

    K-Citymarketin videota katsottiin IS:fi:ssä enemmän loppuun saakka, mikä toi tehoa mainontaan ja kasvatti kokonaispeittoa.

    Lue asiakastarina
    Case K-Citymarket pystyvideo hero
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85 *

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400  **
    Arkisin klo 9-15

    * 8,40 snt/min, (sis. alv 24%)
    ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland