Nelonen Media Live kasvatti merkittävästi klikkiprosenttia Mukautetuilla yleisöillä
Sanoman Mukautetut yleisöt -palvelu tarjoaa mainonnan kohdentamiseen tehokkaita keinoja. Kun markkinoijan asiakasrekisteri on tuotu Sanoman järjestelmään, ostaneita asiakkaita voidaan esimerkiksi aktivoida uudelleen tai asiakaskuntaa voidaan laajentaa look-a-like-mallinnuksen avulla samankaltaisiin yleisöihin.
Nelonen Media Live on hyödyntänyt Mukautettuja yleisöjä festarimarkkinoinnissaan. Kun Tikkurila Festivaalin, Iskelmä Festivaalin ja Kuopiorockin lipun ostaneille kohdennettiin mainontaa, klikkiprosentti nousi 0,4–0,5 prosenttiin, kun normaalisti se on 0,15–0,2 prosentin luokkaa.
Tänä vuonna Nelonen Media Liven jokaiselle festivaalille on tehty look-a-like-yleisöt lipun ostaneista.
Mukautetut yleisöt on erittäin hyvä lisä mainontaamme. Mikä olisikaan meille potentiaalisempi kohderyhmä kuin edellisvuosien tyytyväiset festarikävijät. Look-a-like-mallinnus auttaa meitä myös pienempien festareiden yleisön tavoittamisessa.
Kiinnostuitko?
Tavoita asiakkaasi ostopolun eri vaiheissa
Sanoman monipuolisilla digitaalisen markkinoinnin ratkaisuilla luot ja kotiutat kysyntää, oli kyse sitten brändin rakentamisesta, liikenteenohjauksesta, kaupan kotiuttamisesta tai lisämyynnistä.