Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa

      Osta mainontaa

    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Tarjouspyyntö
    • Foppa - joustavat maksuratkaisut
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Tam-Silk - Monimediallisuudella kasvuun

Tam-Silk käyttää monipuolisesti mediaa sekä nykyisten että uusien asiakkaiden tavoittamiseksi. Sanoma on Tam-Silkin pääyhteistyökumppani mediaratkaisuissa.
TamSilk artikkelikuva
15.12.2021
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Tagit

Aikakausmedia Alueellinen mainonta Digiratkaisut TV & video Uutismedia

Tam-Silk on lähes satavuotias vaatealan yritys, jonka toimitiloissa Kangasalla on tehtaanmyymälä ja oma vaatetehdas.

”Meidän missionamme on palauttaa vaateteollisuus Suomeen”, kertoo Tam-Silkin markkinointipäällikkö Jussi Hietaranta.

”Haluamme, että tekemissämme vaatteissa ja tuotteissa näkyy, että ne on tehty rakkaudella täällä Kangasalan tehtaalla. Kilpailua on, mutta pärjäämme laadulla, kotimaisuudella ja käsityöllä. Niistä meidät tunnetaan, ja niistä haluamme olla tunnettuja myöskin jatkossa”, Hietaranta sanoo.

Tam-Silkin markkinoinnin päätavoitteena on tukea yrityksen kasvua.

”Kasvaminen edellyttää sitä, että käytämme monipuolisesti erilaisia medioita ja kanavia niin nykyisten kuin uusienkin asiakkaiden tavoittamiseen. TV on erittäin merkittävä keino tunnettuuden kasvattamiseksi. Sen lisäksi käytämme printtiä ja totta kai digiä. Uutena olemme ottamassa käyttöön radiota ja sosiaalisen median kanavia”, Hietaranta kertoo.

Tam-Silk kerää tietoa nykyisistä asiakkaistaan verkkokaupan analytiikan ja sosiaalisen median työkalujen avulla.

”Markkinoinnin onnistumisen kannalta tärkeintä on se, että mittaamme joka viikko ja joka kuukausi sitä mitä teemme, analysoimme tuloksia ja teemme muutoksia perustuen siihen, miltä data näyttää. Mediatoimistoilta ja medioilta saamme ymmärrystä kuluttajien käyttäytymisestä, ja sen perusteella osaamme tehdä parempia mediavalintoja”, Hietaranta sanoo.

Sanoma tarjoaa meille vaikuttavia ratkaisuja kaikkiin asiakassuhteidemme vaiheisiin, kiinnostuksen herättämisestä ostoon.

Jussi Hietaranta
markkinointipäällikkö
Tam-Silk

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Hammaslääkäriasema Helmiäinen otti Aamulehden natiiviartikkelit avuksi tunnettuuden kasvattamisessa

    Julkaistu
    18.9.2023

    ”Mainontaan laitettu raha on tullut asiakasvirtana moninkertaisesti takaisin”, kertoo Helmiäisen toimitusjohtaja Ville Männistö.

    Lue asiakastarina
  • Utö Akva -puuöljyn myynti tuplaantui monikanavaisella kampanjalla

    Julkaistu
    18.9.2023

    GVK Coating Technologyn kampanja koostui radion ohjelmayhteistyöstä, tv:stä ja digistä.

    Lue asiakastarina
  • L-Energyn verkkokaupan kävijämäärä ja myynti ampaisivat huikeaan kasvuun klikkipohjaisella bannerimainonnalla  

    Julkaistu
    14.9.2023

    Digimarkkinointi voi toimia äärimmäisen hyvin pienemmilläkin panostuksilla, huomasi L-Energyn toimitusjohtaja Juha Liimatta.

    Lue asiakastarina
  • Erikoisartikkeli ja Aku Ankka -liite – DNA tavoitti lapsiperheet laadukkailla sisällöillä

    Julkaistu
    13.9.2023

    ”Sanoman mediavalikko juuri tälle kohderyhmälle on vaikuttava”, sanoo markkinointipäällikkö Lotta Rechardt DNA:lta.

    Lue asiakastarina
  • Hailian manifesti HS:n etusivulla puhutti ja tavoitti

    Julkaistu
    11.9.2023

    Kannanotto kotimaisen kalaruoan puolesta toi yhteydenottoja, liikennettä verkkosivuille ja runsaasti positiivista palautetta.

    Lue asiakastarina
  • Lempi Kodinhoito nousi monimediallisella kampanjalla alansa tunnetuimpien brändien joukkoon

    Julkaistu
    8.9.2023

    Erottuva tv-, radio-, digi- ja printtikampanja Sanoman medioissa kasvatti reippaasti verkkosivujen kävijämääriä.

    Lue asiakastarina
  • Maj tavoitti kauneus- ja hyvinvointialan ammattilaiset tehokkaasti radio- ja digikampanjalla

    Julkaistu
    6.9.2023

    Tunnettuuden kasvu on näkynyt myös asiakasmäärissä.

    Lue asiakastarina
  • Hesarin etusivu räjäytti potin – ”Markkinointi on elinehto kunnille”

    Julkaistu
    31.8.2023

    Siikaisten kunnan ilmoitus sai ennennäkemätöntä julkisuutta medioissa ympäri maan.

    Lue asiakastarina
  • Dansukkerin tv-kampanja piristi fariinisokerin myyntiä

    Julkaistu
    21.6.2023

    Suomen Sokeri on toteuttanut vappukampanjan yhdessä Sanoman kanssa useana vuonna. Tänä vuonna simantekijöitä innostettiin tv- ja videomainonnan keinoin.

    Lue asiakastarina
  • Monimediallinen kuntamarkkinoinnin kampanja houkutteli uusia yrittäjiä Savonlinnaan

    Julkaistu
    20.6.2023

    Radiota, tv:tä ja digiä yhdistänyt kampanja toi merkittävän kävijäpiikin Itä-Savon uusyrityskeskuksen sivuille.

    Lue asiakastarina
  • Elämäsi diilit – Remax otti kaiken irti ohjelmayhteistyöstään Diilin kanssa

    Julkaistu
    29.5.2023

    Yrittäjähenkinen tekemisen meininki sopii hyvin Remaxille, joka keskitti alkuvuoden markkinointitoimenpiteensä Diilin ympärille.

    Lue asiakastarina
  • Markkinointitoimisto Parceron ja Sanoman välinen yhteistyö luo lisäarvoa asiakastyöhön

    Julkaistu
    17.5.2023

    Mainos- ja markkinointitoimistojen sekä Sanoman välinen yhteistyö pitää sisällään paljon muutakin kuin mediaostoja. Parceron kanssa se on ollut muun muassa yhdessä kehittymistä ja luovaa sparrausta.

    Lue asiakastarina
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400
    Arkisin klo 9-15

    0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min, sis. alv 24 %

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland