Telia sai B2B-päättäjät haaviin natiiviartikkeleilla
Natiivimainonta tavoittaa päättäjät
”Natiivimainonta tavoittaa kohderyhmän medioista, joiden parissa he muutenkin viettävät aikaa. Yritysten päättäjät ovat aktiivisia mediankäyttäjiä, ja uutissivustot ovat heille merkittävä tiedon lähde”, kertoo Telian Senior Content Manager Laura Kultaranta.
Mainonnan vaikuttavuustutkimuksen mukaan Telian sisältöjä on pidetty tietoa antavina, hyödyllisinä ja muusta mainonnasta erottuvana. Pitkät lukuajat osoittavat, että sisältö on todella kiinnostanut lukijoita.
Kiinnostuksesta kertoo myös se, että mainonnan vaikuttavuustutkimusten tulosten mukaan harkinta ja ostoaikomus ovat kasvaneet vahvasti.
”Monimutkaisia asioita voi avata laajemmin ja perusteellisemmin natiivimainonnan keinoin. Artikkelit ovat saaneet paljon silmäpareja, mikä on vahvistanut brändimielikuvan kehittymistä oikeaan suuntaan. Natiivimainonta on lisäksi mainio keino harkinnan kasvattamiseen”, Kultaranta sanoo.
Yleisöreportterilla lisää tietoa lukijoiden profiilista
Telian sisällöt ovat saaneet HS.fi:ssä ja IS.fi:ssä yhteensä 165 252 sivulatausta.
Parissa tuoreimmassa artikkelissa on käytetty Yleisöreportteria, jonka avulla saadaan parempaa tietoa siitä, minkälaista kohderyhmää sisällöillä on onnistuttu puhuttelemaan. Yleisöreportterin tulosten kautta saa myös ideoita sisällön kehittämiseen jatkossa.
Sisällöntuotanto onnistuu Sanoman kanssa helposti avaimet käteen -periaatteella. Sanoman luova tuotanto toteuttaa mediaympäristöön sopivia artikkeleja, jotka sitouttavat lukijat viettämään aikaa heitä kiinnostavan sisällön parissa. Sanoma osaa myös kohdistaa sisältömme oikeisiin medioihin.
Kiinnostuitko?
Ole osa sisältöjä, joiden parissa vietetään aikaa
Natiivimainonnalla sisältösi löytää sille sopivan yleisön.