Hesari laajentaa taloussisältöjään − uusi HS Visio -mediabrändi markkinoille alkuvuoden aikana

HS Vision kohderyhmä ovat päättäjät, nuoret talous- ja teknologia-alan ammattilaiset sekä taloutta, teknologiaa ja tulevaisuutta koskevista aiheista kiinnostuneet lukijat.

Helsingin Sanomat satsaa ensi vuonna talousjournalismiin. HS kasvattaa talousuutisten määrää ja lisää talouden, yritysmaailman, teknologian ja työelämän aiheita syventävää feature-kerrontaa. Samalla HS perustaa kokonaan uuden HS Visio -mediabrändin ja rekrytoi taloustoimitukseen useita asiantuntijatoimittajia.

”Talousuutisoinnin merkitys kasvaa sitä mukaa, mitä yllätyksellisemmäksi maailma muuttuu. Hesari vastaa lukijoiden toiveisiin tuottaa päivittäin mahdollisimman kiinnostava ja kattava talouspaketti nuorille ammattilaisille”, Helsingin Sanomien vastaava päätoimittaja Kaius Niemi sanoo.

Sisältö on suunnattu lukijoille, jotka ovat kiinnostuneita maailmantalouden ja talouspolitiikan lisäksi mm. johtajuudesta ja itsensä kehittämisestä. HS Vision asiantuntemusta täydentävät ulkopuoliset kolumnistit talouselämän huipulta, muun muassa Piilaaksossa vaikuttava yritysjohtaja Mårten Mickos, Upright Projectin vetäjä Annu Nieminen sekä Supercellin perustaja Ilkka Paananen.

HS Visio laajentaa huomattavasti HS:n digitaalisen tilaustuotteen sisältöä ja tukee Helsingin Sanomien menestyksellistä digitaalista strategiaa, joka perustuu digitaalisten tilausten lisäämiseen. HS Vision sisällöt siis muotoillaan suoraan digitaaliseen ympäristöön. Digitaalinen HS Visio on osa Helsingin Sanomien tilausta.

”HS on kasvattanut tilaajamääriään jo neljättä vuotta peräkkäin. Kasvu tulee lähtökohtaisesti digitaalisista tilauksista. Vakavasti otettavan ja havainnollisen talousjournalismin tulevaisuus on ehdottomasti digitaalisessa kerronnassa”, Niemi sanoo.

HS Visio ja HS:n talousuudistus lanseerataan alkuvuonna 2021.

Mitä HS Visio tarjoaa markkinoijalle?

"Tuotekehityksemme perustuu asiakkaidemme tarpeiden ymmärtämiseen. HS Visiokin syntyi tästä lähtökohdasta. Jos pystymme samalla vastaamaan myös mainostaja-asiakkaidemme tarpeisiin tämän haastavan kohderyhmän tavoittamisessa uskon, että onnistumisen edellytykset ovat olemassa”, toteaa uutismedian kaupallisten ratkaisujen kehittämisistä Sanomalla vastaava Pietari Korhonen.

HS Vision kohderyhmä ovat päättäjät, nuoret talous- ja teknologia-alan ammattilaiset sekä taloutta, teknologiaa ja tulevaisuutta koskevista aiheista kiinnostuneet lukijat.

"Kun vahvistamme rooliamme näiden kohderyhmien luottomediana, tarjoamme samalla vaikuttavan mediaympäristön ja kontekstin tätä segmenttiä tavoitteleville markkinoijille. Datan näkökulmasta rikastamme ja laajennamme olemassa olevia kohderyhmiämme ja luomme kokonaan uusia. HS Visio tarjoaa lisää hyvää ja kysyttyä kontekstia evästeiden jälkeiseen maailmaan”, Korhonen toteaa.

Katso myös: 

Erikoislähetys markkinoijille

Miten markkinoija tavoittaa yritysjohdon?

Liittyvät artikkelit
Kuukauden kamppis Kustantamossa artikkelikuva

Marraskuun kuukauden kamppis on WSOY:n Kustantamossa

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Kustantamossa-kampanjalla luotiin yhteys kirjailijoiden ja lukijoiden välille uudenlaisella tavalla.
Uutismedia
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Kuukauden kamppis
Marraskuun kuukauden kamppis on WSOY:n Kustantamossa
HS-Meidän-Perhe.jpg

Uudistunut HS Meidän perhe – vanhemmuuden aikakauslehti paremman elämän puolesta

HS Meidän perhe on ajan tasalla ja askeleen edellä. Lukija saa tutkittuun tietoon ja asiantuntijuuteen pohjautuvia konkreettisia neuvoja elämän pulmiin ja vanhemmuuden kysymyksiin. Ensimmäinen HS Meidän perhe -nimeä kantava numero ilmestyi 3.12.
Uutismedia
Aikakausmedia
Uudistunut HS Meidän perhe – vanhemmuuden aikakauslehti paremman elämän puolesta
Case Silmäasema artikkelikuva

Silmäaseman monimediallinen natiivimainoskampanja kasvatti tehokkaasti ostoaikomusta

HS.fi:ssä ja IS.fi:n Me Naiset -osiossa julkaistut natiivimainokset tavoittivat runsaasti kiinnostuneita silmäpareja. Kaikkien mittareiden mukaan erittäin onnistunut kampanja oli esillä myös Kuukausiliitteessä ja Me Naisissa sekä monikanavaisena ilmoituksena Helsingin Sanomissa
Uutismedia
Aikakausmedia
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Case
Silmäaseman monimediallinen natiivimainoskampanja kasvatti tehokkaasti ostoaikomusta