Elintarvikkeet ja juomat
Elintarvikeala hakee kasvua uutuuksista
Uutuusvetoisella ruokatoimialalla tuotekehityksessä ja lanseerauksissa onnistuminen on kriittistä. Tämän pohjalla on vahva ymmärrys kuluttajasta. Kun tiedät, mitä kuluttajat arvostavat ja mitä he haluavat, pystyt tekemään tuotteistasi ja brändistäsi heille entistä merkityksellisemmän ja vahvistamaan sen menestystä.
Mikä ruokamaailmassa puhuttaa?
Miten vastuullisuus näyttäytyy ruuan ostopäätöksissä?
Ketkä kuuluvat vastuullisuuden supersegmenttiin? Mitä vastuullinen ruoka tarkoittaa suomalaisille? Lataa maistiaiset ruokaan keskittyvästä vastuullisuuskartasta.
Mitä ovat ruokatrendit juuri nyt?
Glorian ruoka & viinin päätoimittaja ja HS ruokatoimituksen vetäjä Sanna Maskulin kertoo, mitkä ruokatrendit toimituksessa juuri nyt puhuttavat.
72 % suomalaisista kokee vastuullisuuden tärkeänä kriteerinä elintarvikkeiden ostopäätöksissä
Vastuullisuus vaikuttaa päätöksentekoon elintarvikkeiden valinnassa enemmän kuin muissa kategorioissa.
Ratkaisuja toimialallesi
Tuotamme sisältöjä kaikkiin haluamiisi kanaviin
Sinä tunnet tuotteidesi pelikentän, mutta kuluttajaymmärryksestä saattaa puuttua markkinointiviestinnän näkökulma. Autamme sinua etsimään tärkeimmille kohderyhmillesi parhaat viestikärjet ja kanavat, jotta tuotteesi tavoittaa oikeat ihmiset.
Lue lisää
Sinä tunnet asiakkaasi – mekin tunnemme heidät
Haetpa laajaa kohderyhmää tai profiloituvampaa yleisöä, ratkaisumme perustuvat aina tutkittuun dataan ja tavoittavat haluamasi yleisön. Digitaaliset ratkaisumme toimivat myös brändin rakentamiseen – asiantuntijamme auttavat löytämään keinovalikostamme juuri sinun tavoitteisiin sopivimmat ratkaisut.
Lue lisää
Asiakastarinoita toimialaltasi
Juhla Mokka ilahdutti arkeen palaavia – monikanavainen kampanja ylitti odotukset

Kolmen uutuusoluen sarja löysi ostajakuntansa Sanoma kanavien kautta: ”Luvut ovat olleet huimia”

Santa Maria Tex Mex hurmasi miljoonayleisön The Voice of Finlandin kautta

Hau-Haun ja Sanoman yhteistyö toi koirat sydämiin ja ruutuihin

Aluekohdennettu mainonta tuo tuloksia

Eckerö Line ja Me Naiset tarjoavat inspiraatiota ja hyvää mieltä kevääseen

NÄKÖALAPAIKALLA-WEBINAARI
Katso webinaaritallenne
Aito ja relevantti vastuullisuus erottaa brändin muista, lisää kuluttajien kiinnostusta ja lojaliteettia ja luo pitkällä aikavälillä kestävää kasvua. Myös elintarvikebrändien on vastattava kuluttajien huutoon, nostettava vastuullisuus strategiaan ja tehtävä toimensa näkyviksi kuluttajille.
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.