Tapahtumakumppanuudet
Tunteista brändisi
Kumppanuuksilla vaikutat tehokkaasti brändisi tai yrityksesi mielikuviin ja tuot arvoja esiin käytännön tasolla. Kumppanuus tapahtumassa tai vaikuttajan kanssa luo merkityksellisyyttä markkinointiviestintään ja tarjoaa mahdollisuuden kaikkia aisteja hyödyntävän muistijäljen luomiseen.
Päätöksesi tukena voit hyödyntää tutkimus- ja analytiikkapalvelujamme.
Festivaalikumppanuus
Ole paikalla, kun vuoden parhaat muistot syntyvät
Nelonen Media Live tuottaa noin kolmekymmentä festaria ja tapahtumaa eri puolella Suomea. Tapahtumiimme osallistuu lähes puoli miljoonaa kävijää.
Pääosin tapahtumien kohderyhmänä on 25–54-vuotiaat. RMJ:n Himos Juhannuksen kohderyhmänä ovat 18–35-vuotiaat nuoret aikuiset.
Ota tapahtumat osaksi brändisi markkinointiviestintää
Tapahtumakumppanuuden voima on vaikuttavuus ja teho, jotka voidaan festivaaleilla virittää äärimmilleen sekä mielikuvien että brändikokemuksien osalta. Yhdistämällä kumppanuuteen Sanoman valittuja mediaryhmiä, luot kumppanuudesta kokonaisvaltaisen kampanjan, joka todella puhuttelee.
Henkilökohtainen kohtaaminen, suora kontakti ja vahva vuorovaikutteisuus kohderyhmän kanssa tuo brändin lähelle. Voit vaikuttaa ympäristössä, jossa kohderyhmä on hyvin vastaanottavaisessa tilassa. Erotut kilpailijoista ja markkinointiviestien tulvasta, vahvistat ja syvennät brändin ja asiakaan välistä suhdetta sekä aktivoit potentiaalisia asiakkaita kokeilemaan brändiä. Luot positiivisia tunteita ja vahvan muistijäljen, joka kasvattaa brändin tunnettuutta ja sitoutumista siihen.
Tapahtumaportfoliostamme löydät parhaat ratkaisut oli kyse sitten brändin rakentamisesta, työnantajamielikuvan kehittämisestä tai vaikkapa tuotelanseerauksesta. Meiltä löytyy täysin ainutlaatuinen valikoima työkaluja ja mediaratkaisuja, joilla saadaan tapahtumakumppanuudesta tehot irti.
Jos olet kiinnostunut tapahtumayhteistyöstä, sinua auttaa Olavi Kajantie.
Tähtikumppanuudet ja vaikuttajamarkkinointi
Lisää brändisi vetovoimaa tähtikumppanuudella
Tähtikumppanuuksien ja vaikuttajamarkkinoinnin avulla siirrät tähteen liitettyjä mielikuvia brändiisi. Voit vaikuttaa ja herättää keskustelua niiden henkilöiden kautta, joita kohderyhmä ihailee, arvostaa ja kuuntelee.
Tähtikumppanuus voi olla esimerkiksi sisällöntuotantoa tähden omissa kanavissa tai brändin kanavissa, tuotetestausta, tuotekehitystä, tilaisuuksien juontamista, podcast-yhteistyötä, musiikin tuottamista tai tuotelanseerauksia.
Lue lisää ja tutustu Sanoman tähtiin
Miten tähtikumppanuuksia kannattaa hyödyntää?
Head of Talents Simge Arikan kertoo.
Kiinnostuitko?
Autamme mielellämme kaikissa tapahtumiin ja tähtikumppanuuksiin liittyvissä kysymyksissä!
Näin asiakkaamme hyödynsivät tähti- ja tapahtumakumppanuuksia markkinoinnissaan
Lakumix® goes HitMix – radiopromootio ja festarikumppanuus muistuttivat 20 vuotta täyttävästä Panda®-makeisten brändistä
PostNordin Lähiboksi sai hyvää näkyvyyttä Susijengin pelissä
Sponsorointiyhteistyö ylitti kaikki Taksi Helsingin ja Urheilun ja liikunnan kulttuurikeskus Tahdon tavoitteet
Oma ohjelma Ruudussa toi Batteryn brändin näyttävästi esiin