Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Mediat & palvelut
  3. Mainonnan ratkaisut

Tapahtuma­kumppanuudet

Tunteista brändisi

Kumppanuuksilla vaikutat tehokkaasti brändisi tai yrityksesi mielikuviin ja tuot arvoja esiin käytännön tasolla. Kumppanuus tapahtumassa tai vaikuttajan kanssa luo merkityksellisyyttä markkinointiviestintään ja tarjoaa mahdollisuuden kaikkia aisteja hyödyntävän muistijäljen luomiseen.​

Päätöksesi tukena voit hyödyntää tutkimus- ja analytiikkapalvelujamme.

Festivaali­kumppanuus

Ole paikalla, kun vuoden parhaat muistot syntyvät

Nelonen Media Live tuottaa noin kolmekymmentä festaria ja tapahtumaa eri puolella Suomea. Tapahtumiimme osallistuu lähes puoli miljoonaa kävijää.

Pääosin tapahtumien kohderyhmänä on 25–54-vuotiaat. RMJ:n Himos Juhannuksen kohderyhmänä ovat 18–35-vuotiaat nuoret aikuiset.

Ota tapahtumat osaksi brändisi markkinointiviestintää 

Tapahtumakumppanuuden voima on vaikuttavuus ja teho, jotka voidaan festivaaleilla virittää äärimmilleen sekä mielikuvien että brändikokemuksien osalta. Yhdistämällä kumppanuuteen Sanoman valittuja mediaryhmiä, luot kumppanuudesta kokonaisvaltaisen kampanjan, joka todella puhuttelee.

Henkilökohtainen kohtaaminen, suora kontakti ja vahva vuorovaikutteisuus kohderyhmän kanssa tuo brändin lähelle. Voit vaikuttaa ympäristössä, jossa kohderyhmä on hyvin vastaanottavaisessa tilassa. Erotut kilpailijoista ja markkinointiviestien tulvasta, vahvistat ja syvennät brändin ja asiakaan välistä suhdetta sekä aktivoit potentiaalisia asiakkaita kokeilemaan brändiä. Luot positiivisia tunteita ja vahvan muistijäljen, joka kasvattaa brändin tunnettuutta ja sitoutumista siihen.

Tapahtumaportfoliostamme löydät parhaat ratkaisut oli kyse sitten brändin rakentamisesta, työnantajamielikuvan kehittämisestä tai vaikkapa tuotelanseerauksesta. Meiltä löytyy täysin ainutlaatuinen valikoima työkaluja ja mediaratkaisuja, joilla saadaan tapahtumakumppanuudesta tehot irti.

Jos olet kiinnostunut tapahtumayhteistyöstä, sinua auttaa Olavi Kajantie.

Tutustu tarkemmin Sanoman tapahtumiin

Tähti­kumppanuudet ja vaikuttaja­markkinointi

Lisää brändisi vetovoimaa tähtikumppanuudella

Tähtikumppanuuksien ja vaikuttajamarkkinoinnin avulla siirrät tähteen liitettyjä mielikuvia brändiisi. Voit vaikuttaa ja herättää keskustelua niiden henkilöiden kautta, joita kohderyhmä ihailee, arvostaa ja kuuntelee.

Tähtikumppanuus voi olla esimerkiksi sisällöntuotantoa tähden omissa kanavissa tai brändin kanavissa, tuotetestausta, tuotekehitystä, tilaisuuksien juontamista, podcast-yhteistyötä, musiikin tuottamista tai tuotelanseerauksia.

Lue lisää ja tutustu Sanoman tähtiin


Miten tähtikumppanuuksia kannattaa hyödyntää?

Head of Talents Simge Arikan kertoo.

Lue artikkeli

Kiinnostuitko?

Autamme mielellämme kaikissa tapahtumiin ja tähtikumppanuuksiin liittyvissä kysymyksissä!

Ota yhteyttä

Näkemyksiä kumppanuuksista

  • Monipuolinen tähtikumppanuus tuo vaikuttavia tuloksia

    Pitkäaikainen markkinointiyhteistyö hyödyttää molempia osapuolia, Jenni Alexandrova sanoo.

    Tagit

    Näkemyksiä
    Julkaistu
    12.2.2024
    Lue lisää
  • Tähtikumppanuus vahvistaa brändisi ääntä, arvoja ja merkitystä

    Tähtikumppanuuksissa on tärkeää yhteinen arvopohja sekä pitkäjänteinen tekeminen, kirjoittaa Sanoman tähti- ja artistikumppanuuksista vastaava Simge Arikan.

    Tagit

    Omakynä Sponsorointi
    Julkaistu
    9.2.2024
    Lue lisää
  • Kesän 2024 tapahtumien kumppanuudet myydään nyt

    Tapahtumakumppanuus on vaikuttavimmillaan monimediallisena elämyksenä, kertoo tapahtumien kaupallisista kumppanuuksista vastaava Annika Green.

    Tagit

    Sponsorointi Tapahtumat
    Julkaistu
    22.8.2023
    Lue lisää
  • Vaikeiden vuosien jälkeen kasvun tiellä

    Sponsorointi on Suomessa yhä tavoitteellisempaa ja mittavampaa, kertovat SPOTin Laura Sandström ja Sanoman Jari Rask.

    Tagit

    Näkemyksiä Sponsorointi
    Julkaistu
    10.3.2023
    Lue lisää
  • Tunteet tekevät sponsoroinnista vaikuttavaa

    Mitä aivoissamme tapahtuu, kun koemme erilaisia tunteita? Aivotutkija Katri Saarikivi kertoo Business Manager Jari Raskin haastattelussa tunteiden vaikutuksesta muistiin ja päätöksentekoon.

    Tagit

    Näkemyksiä Sponsorointi Tapahtumat
    Julkaistu
    23.2.2023
    Lue lisää
  • Laitamainos vai tarina – hyödynnetäänkö urheiluyhteistyötä aidosti?

    Urheilusponsoroinnin suurin haaste on edelleen, että investointi tehdään usein tunteella. Tämän jälkeen jäädään toivomaan, että se tuottaa haluttuja tuloksia, kirjoittaa Sanoman urheilusponsoroinnista vastaava Anu Helin.

    Tagit

    Omakynä Sponsorointi
    Julkaistu
    24.10.2022
    Lue lisää
    Anu Helin artikkelikuva
  • “Tapahtumat tavoittavat kuluttajat positiivisella tavalla”

    Digipostipalvelu Kivra hakee festivaaliyhteistyöllä tunnettuutta palvelulle.

    Tagit

    Sponsorointi Tapahtumat
    Julkaistu
    9.6.2022
    Lue lisää
    Tikkurila festivaali artikkelikuva
  • Sanoma vie urheilusponsoroinnin sekä artisti- ja vaikuttajakumppanuudet uudelle tasolle

    Urheilusponsorointia Sanomalle on tullut käynnistämään Anu Helin, ja kumppanuuksista artistien ja tähtivaikuttajien kanssa vastaa Simge Arikan.

    Tagit

    Sponsorointi Tapahtumat
    Julkaistu
    16.3.2022
    Lue lisää
    Anu Helin ja Simge Arikan artikkelikuva
  • Aina tulee sanomista LIVE – Suomen suurin viihdetalo esittää: Tunteista brändisi

    ”Artisti- ja tapahtumakumppanuudella on mahdollisuus tuoda brändiin tunnetta.”

    Tagit

    Audio & radio Sponsorointi Tapahtumat TV & video
    Julkaistu
    23.8.2021
    Lue lisää
    Suomen suurin viihdetalo Sipe ja Jari
  • Ylpeästi vantaalaiset

    Vantaan Taksin ja Tikkurila-festivaalin yhteistyö perustuu yhteiseen arvopohjaan.

    Tagit

    Sponsorointi Tapahtumat
    Julkaistu
    6.5.2021
    Lue lisää
    Tikkurila_festivaali artikkelikuva
  • Löydä Sanoman uusi festari-Tinder – näin tavoitat oman kohderyhmäsi

    Nelonen Media Liven lähes 30 tapahtumaa tarjoavat elämyksellisiä kohtaamisia.

    Tagit

    Sponsorointi Tapahtumat
    Julkaistu
    19.2.2019
    Lue lisää
    Festarit RMJ

    Näin asiakkaamme hyödynsivät tähti- ja tapahtumakumppanuuksia markkinoinnissaan

    Lakumix® goes HitMix – radiopromootio ja festarikumppanuus muistuttivat 20 vuotta täyttävästä Panda®-makeisten brändistä

    Julkaistu
    27.9.2023
    Myynti veti kesän aikana hyvin, ja kampanjasivu houkutteli ennätysmäärän kävijöitä.
    Lue asiakastarina

    PostNordin Lähiboksi sai hyvää näkyvyyttä Susijengin pelissä

    Julkaistu
    5.5.2023
    Sponsorointiyhteistyö sujahti luontevaksi osaksi studiolähetystä.
    Lue asiakastarina

    Sponsorointiyhteistyö ylitti kaikki Taksi Helsingin ja Urheilun ja liikunnan kulttuurikeskus Tahdon tavoitteet

    Julkaistu
    7.3.2023
    Natiiviartikkelit ohjasivat urheilijatarinoiden pariin ja toivat Taksi Helsingin ja Tahdon brändiviestit selkeinä esiin.
    Lue asiakastarina

    Oma ohjelma Ruudussa toi Batteryn brändin näyttävästi esiin

    Julkaistu
    25.10.2022
    Battery-energiajuoma haluaa olla mukana hyvinvointiteemoissa, kuten liikunnassa ja jaksamisessa. Syntyi Battery Padel Tour -turnaus, jonka ottelut olivat katsottavissa Ruudussa neljänä viikonloppuna.
    Lue asiakastarina
    Case Battery Padel Tour artikkelikuva
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland