Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Näkemyksiä markkinoinnista

“Tapahtumat tavoittavat kuluttajat positiivisella tavalla”

Digipostipalvelu Kivra hakee festivaaliyhteistyöllä tunnettuutta palvelulle.
Tikkurila festivaali artikkelikuva
9.6.2022
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Digipostipalvelu Kivra hakee festivaaliyhteistyöllä tunnettuutta palvelulle.

Digipostipalvelu Kivran tarina alkoi Ruotsissa 2011, jossa palvelulla on yli 5,3 miljoonaa kuluttaja-asiakasta ja kymmeniä tuhansia lähettäjiä sekä julkiselta että yksityiseltä sektorilta. Suomessa palvelu lanseerattiin helmikuussa 2020, ja melko lyhyessä ajassa mukaan on liittynyt jo kymmeniä tuhansia lähettäjiä eri toimialoilta kaupungeista sähköyhtiöihin ja lipputoimijoihin.

Kivran tavoitteena on rakentaa Suomeen kestävä ja saavutettava digiposti, joka kokoaa kaikki arjen tärkeät dokumentit yhteen turvalliseen palveluun. Digipostia lähettäviä tahoja palvelussa on jo ympäri Suomea, ja nyt tavoitteena on kasvattavaa palvelun tunnettuutta kuluttaja-asiakkaiden keskuudessa.

”Tapahtumat tavoittavat kuluttajat positiivisella tavalla. Haluamme tavoittaa suomalaisia mahdollisimman laajasti, ja mikä olisikaan parempi tapa lähestyä iloisesti ja herättää tunteita kuin kesän tapahtumat ympäri Suomea”, kertoo Kivran kaupallinen johtaja Reetta Mäkinen.

Yhteistyö tapahtumatoimijoiden kanssa pohjautuu tapahtumalippujen toimituskanavasta viestimiseen monikanavaisesti. Tavoitteena on saada mahdollisimman moni kuluttaja vastaanottamaan, säilyttämään ja näyttämään lippunsa Kivrasta heidän saapuessaan tapahtumiin, jolloin jonoja ei synny kun liput ovat tallessa ja helppo näyttää. Kivralla on lisäksi näkyvyyttä tapahtumien screeneillä.

”Suomessa vihreän digipostin rakentaminen on nyt hyvässä alussa, ja näemme palvelun tunnettuuden kasvattamisen tapahtumakumppanuuksien avulla tärkeänä ensiaskeleena suuren joukon tavoittamiseen viestimällä, miten toimiva digiposti voi helpottaa arkea. Eri asiakirjat palkkakuiteista laskuihin, lippuihin ja esimerkiksi vakuutusasiakirjoihin pirstaloituvat tällä hetkellä moniin palveluihin ja kanaviin. Kivra kokoaa kaikki tärkeät dokumentit yhteen turvalliseen palveluun.”

Kivra luo Suomessa uudenlaista liiketoimintaa ja tavoittelee asemaa suomalaisten laajasti valitsemana palveluna.

”Tässä onnistuaksemme teemme töitä hyvien tyyppien kanssa. Tämän lisäksi kumppanuudelle tuo vahvat lähtökohdat iso vaikuttavuus, yhteinen arvopohja sekä aito tahto edistää visiomme toteutumista Suomessa”, Reetta Mäkinen kiittää.

Tutustu Sanoman tapahtumiin

Tagit

Sponsorointi Tapahtumat

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Vaikeiden vuosien jälkeen kasvun tiellä

    Sponsorointi on Suomessa yhä tavoitteellisempaa ja mittavampaa, kertovat SPOTin Laura Sandström ja Sanoman Jari Rask.

    Tagit

    Näkemyksiä Sponsorointi
    Julkaistu
    10.3.2023
    Lue lisää
  • Tunteet tekevät sponsoroinnista vaikuttavaa

    Mitä aivoissamme tapahtuu, kun koemme erilaisia tunteita? Aivotutkija Katri Saarikivi kertoo Business Manager Jari Raskin haastattelussa tunteiden vaikutuksesta muistiin ja päätöksentekoon.

    Tagit

    Näkemyksiä Sponsorointi Tapahtumat
    Julkaistu
    23.2.2023
    Lue lisää
  • Tähtikumppanuudet tuovat tähtipölyä brändillesi

    Tähtikumppanuuksissa on tärkeää yhteinen arvopohja sekä pitkäjänteinen tekeminen, kirjoittaa Sanoman tähti- ja artistikumppanuuksista vastaava Simge Arikan.

    Tagit

    Omakynä Sponsorointi
    Julkaistu
    21.11.2022
    Lue lisää
    Simge Arikan artikkelikuva
  • Black Friday ja joulu - loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa

    Muistatko vielä ajan, jolloin uuden vuoden jälkeiset tammialet olivat tarjoushaukan vuosittainen kultakausi? Ne ajat ovat takanapäin, sillä loppuvuodesta on tullut kuin varkain vuoden tärkein ostosralli – ja markkinoijan näkökulmasta tietysti myyntisesonki.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Natiivimainonta Tapahtumat TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    25.10.2022
    Lue lisää
    black_friday
  • Laitamainos vai tarina – hyödynnetäänkö urheiluyhteistyötä aidosti?

    Urheilusponsoroinnin suurin haaste on edelleen, että investointi tehdään usein tunteella. Tämän jälkeen jäädään toivomaan, että se tuottaa haluttuja tuloksia, kirjoittaa Sanoman urheilusponsoroinnista vastaava Anu Helin.

    Tagit

    Omakynä Sponsorointi
    Julkaistu
    24.10.2022
    Lue lisää
    Anu Helin artikkelikuva
  • 15-vuotiaalla Radio Rockilla on vahva side kuulijoihinsa

    Tänä vuonna tulee kuluneeksi 15 vuotta, kun Sanoma käynnisti radiotoimintansa. Kanavakokonaisuus on kasvanut ja elänyt vuosien varrella, mutta yksi tukijalka on ja pysyy vakaasti paikallaan.

    Tagit

    Audio & radio Tapahtumat
    Julkaistu
    12.8.2022
    Lue lisää
    Rockfest2022 artikkelikuva
  • Mainosta oikeaan aikaan, varmista, että olet asiakkaidesi mielessä otollisella hetkellä

    Ajankohdalla on merkitystä. Tee sesonkisuunnittelu ajoissa, jotta mainontasi on käynnissä oikealla hetkellä.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Natiivimainonta Tapahtumat TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    18.5.2022
    Lue lisää
    mainosta_oikeaan_aikaan
  • Viihteestä voimaa markkinointiin

    Kuluttajat janoavat viihdettä. Etsimme näkökenttiimme huippusisältöjä ja huipputyyppejä sekä arjen ja etenkin viikonloput kruunaavaa tähtipölyä. Viihteen parissa nimensä mukaisesti viihdytään. Mainostajalla on valtavasti erilaisia vaihtoehtoja olla mukana, siellä missä ihmiset mielellään kuluttavat kallisarvoista vapaa-aikaansa.

    Tagit

    Audio & radio Tapahtumat TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    20.4.2022
    Lue lisää
    viihteesta_voimaa_markkinointiin
  • Sanoma vie urheilusponsoroinnin sekä artisti- ja vaikuttajakumppanuudet uudelle tasolle

    Urheilusponsorointia Sanomalle on tullut käynnistämään Anu Helin, ja kumppanuuksista artistien ja tähtivaikuttajien kanssa vastaa Simge Arikan.

    Tagit

    Sponsorointi Tapahtumat
    Julkaistu
    16.3.2022
    Lue lisää
    Anu Helin ja Simge Arikan artikkelikuva
  • Brändin kehitys vaatii pitkäjänteisyyttä ja kunnon budjetin

    Brändimainontaa vai taktista – tuo mainostajan ikuinen kysymys. Moni mainostaja valitsee taktisen kampanjan konkreettisten tulosten toivossa. Brändin tunnettuus on nykypäivänä kasvun edellytys.

    Tagit

    Kotisivut Audio & radio Digiratkaisut Natiivimainonta Sponsorointi Tapahtumat TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    3.1.2022
    Lue lisää
  • Mitä markkinoinnin suunnitelmallisuus todella tarkoittaa?

    Katsotko yrityksen markkinointia suurennuslasilla vai kiikareilla? Toivottavasti jälkimmäisellä, tai jos et vielä tee niin, tämän artikkelin luettuasi lasket loopin pöydälle ja suuntaat katseen paljon pidemmälle.

    Tagit

    Aikakausmedia Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut Natiivimainonta Sisältömarkkinointi Sponsorointi Tapahtumat TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    21.9.2021
    Lue lisää
    markkinoinnin_suunnitelmallisuus
  • Aina tulee sanomista LIVE – Suomen suurin viihdetalo esittää: Tunteista brändisi

    ”Artisti- ja tapahtumakumppanuudella on mahdollisuus tuoda brändiin tunnetta.”

    Tagit

    Audio & radio Sponsorointi Tapahtumat TV & video
    Julkaistu
    23.8.2021
    Lue lisää
    Suomen suurin viihdetalo Sipe ja Jari
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85 *

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400  **
    Arkisin klo 9-15

    * 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
    ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland