Caset

Caset
Tutustu caseihin, joista tuli sanomista.

Case Menoforce Strong – Natiiviartikkeli kasvatti myyntiä ja liikennettä verkkosivuille
1.7.2022
Kiinnostava sisältö houkutteli pariinsa runsaasti lukijoita juuri oikeasta kohderyhmästä.

Case Oikotie Työpaikat – Huomioarvoa kekseliäällä kampanjalla
5.4.2022
Oikotiellä haettiin Suomipopille kesätähteä juontajapariksi Juho Keskitalolle. Haku toi Oikotie Työpaikkojen sivustolle enemmän kävijöitä yksittäiselle työpaikkailmoitukselle kuin koskaan aikaisemmin.

Case Suomi toimii -hanke – Mitä sitku -radiokampanja toi toivoa koronakriisin keskelle
15.2.2022
Radion avulla kuulijoiden kanssa päästiin henkilökohtaiseen suhteeseen.

Case Espoon kaupunki – Natiivikampanja toimi tehokkaana rekrytoinnin työkaluna
8.2.2022
”Sanomalta saamme laadukasta tuotantoa, ja kaikki pelaa.”

Case Clarins – Myynnillinen ja mielikuvallinen onnistuminen
7.2.2022
Monikanavaisessa kampanjassa otettiin kohderyhmä haltuun Me Naiset -kanavien kautta.

Case Vepsäläinen – Ohjelmayhteistyö monipuolisti brändimielikuvaa
18.1.2022
Remppa vai muutto Suomi tarjosi kuluttajille ideoita ja inspiraatiota sisustamiseen. "Ohjelmayhteistyöllä oli toivotunlaiset tulokset mielikuvaamme."

Case Porvoo – Natiivikampanja HS Visiossa lisäsi kiinnostusta Porvoota kohtaan
11.1.2022
”Ostetun mainonnan osalta kampanja oli yksi viime vuoden parhaimpia onnistumisia tuloksiltaan, näkyvyydeltään ja palautteeltaan.”

Case Netvisor – Natiiviartikkelit HS Visiossa tavoittivat erittäin hyvin lukijoita ja kasvattivat harkintaa.
3.1.2022
"Olemme tosi tyytyväisiä tuloksiin. Lukijamäärä yllätti positiivisesti, kun kohderyhmä on kuitenkin rajattu."

Case F-Secure – Monimediainen kampanja sai laajaa näkyvyyttä ja kasvatti ostoaietta
22.12.2021
Mainonta jäi mieleen, ja yli puolet mainontaa nähneistä harkitsi tietoturvatuotteiden ostamista.

Case Menevä – Natiivikampanja IS.fi:ssä toi piikin taksiyhtiön rekrytointiin
21.12.2021
Artikkelin sivulataus- ja kävijämäärät nousivat selkeästi keskimääräisiä vertailulukuja korkeammiksi. Lukijat kokivat sisällön kiinnostavaksi ja viihtyivät sen parissa.

Case Lantmännen – HS monikanavainen etusivu herätti kiinnostusta mainostajaa kohtaan
13.12.2021
Lantmännenin mainos oli informatiivinen, mielenkiintoinen ja erottui muusta mainonnasta.

Case Scandinavian Outdoor – Mukautetut yleisöt tuo parempaa tuottoa mainonnalle
8.12.2021
Mukautetut yleisöt -palvelu tarjoaa mainonnan kohdentamiseen toimivia keinoja.