Caset

Caset
Tutustu caseihin, joista tuli sanomista.

Case Valio – Reseptiliite kiinnosti ja kasvatti ostoaikomusta
22.12.2020
Valion reseptiliite tavoitti erinomaisesti Kodin Kuvalehden lukijat.

Case Sortter – Liikennettä ja myyntiä Tuotenostolla
10.12.2020
Tuotenosto toi lainojen vertailupalvelu Sortterille erinomaisia tuloksia. Sivustolle tullut liikenne näkyi myös myynnissä.

Case Silmäasema – Natiivimainonta kasvatti ostoaikomusta
2.12.2020
Helsingin Sanomien ja Me Naisten kanavissa julkaistut natiiviartikkelit tavoittivat yleisön laajasti ja saavuttivat yhteensä yli 50 000 sivunäyttöä ja yli 45 000 kävijää.

Case Ainu – Pitkäkestoinen sisältöyhteistyö näkyi myynnissä
26.11.2020
Vuoden kestänyt sisältöyhteistyö kasvatti Ainun tunnettuutta sekä vaikutti positiivisesti myyntiin ja brändimittareihin.

Case Stockmann – Syksyn muotinäytös kiinnosti ja kasvatti ostoaikomusta
26.10.2020
Natiiviartikkelit syksyn muotinäytöksestä onnistuivat tavoittamaan lukijat hyvin. Harkinta ja ostoaikomus kasvoivat. Kokonaisuutta pidettiin kiinnostavana, viihdyttävänä ja erottuvana.

Case Fazer Real Kaura – HS etusivu kasvatti ostokiinnostusta
14.10.2020
Fazer Real Kauran onnistunut lanseeraus ylitti myyntitavoitteet selvästi. Helsingin Sanomien monikanavainen etusivu herätti kiinnostusta erilaisuudellaan, mikä johti myös kasvaneeseen ostokiinnostukseen mainoksen nähneiden parissa.

Case Valion kakkugeneraattori – Älyartikkeli innosti leipomisen pariin
17.9.2020
Lukijan valintojen mukaan muuttuvan mainosartikkelin poikkeuksellisen pitkä lukuaika kertoo, että sisältö oli kiinnostavaa, ja sen parissa viihdyttiin hyvin. Näyttävä kokonaisuus ohjasi leipomisen pariin kokeilemaan Valion reseptejä ja kermauutuuksia.

Case Kotipizzan Kotisporttituur – Kun poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja
29.6.2020
Kevät 2020 tullaan muistamaan aikana, jolloin oltiin kotona. Ja jolloin kaikki sportti maailmassa oli tauolla. Tämä ei kuitenkaan meitä lannistanut. Poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja. Kotisporttituur jatkoi Hokituurin ja Sporttituurin perinteitä levittäen positiivista fiilistä.

Case Leipomo Elonen – Uutuustuotteille näkyvyyttä Radio Suomipopin vappulähetyksessä
11.6.2020
Kun festarit peruutuivat, leipomo Elonen päätti lähteä Radio Suomipopin ja Ruudun Vappu 2020 -lähetyksen yhteistyökumppaniksi.

Case Tampereen Sähkölaitos – Pitkäjänteinen sisältömarkkinointi tukee liiketoiminnan tavoitteita ja vahvistaa brändiä
5.6.2020
Tampereen Sähkölaitos tekee jatkuvaa sisältömarkkinointia Aamulehdessä. Kun Suomi alkoi koronatilanteen seurauksena sulkea oviaan vuoden 2020 alussa, oli Tampereen Sähkölaitoksen markkinoinnista ja viestinnästä vastaava johtaja Pertti Suuripää ulkomailla. Suomeen palattua oli edessä markkinoinnin

Case Beely – Kuinka startupista rakennettiin tunnettu alle puolessa vuodessa?
1.6.2020
Startup Beely aloitti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön heinäkuussa 2019. Tavoitteet asetettiin korkealle. Siksi mediaan panostettiin rohkeasti ja mitattiin brändivaikutuksia. Markkinointiviestinnän kulma oli myös toimialasta poikkeavaa. Yhteistyö aloitettiin rakentamalla brändin tunnettuutta

Case Ruutu Live Treenikämpällä – Yhteistyö paransi DNAn brändimielikuvaa
29.5.2020
Ruutu Live Treenikämpällä -ohjelman katsojien parissa tehty tutkimus osoitti, että yhteistyökumppanuudella oli positiivinen vaikutus DNA:n brändimielikuvaan. DNAn koettiin olevan ajan hermolla, nuorekas mahdollistaja ja hyväntekijä.