Caset

Ajankohtaista-hero2.jpg

Caset

Tutustu caseihin, joista tuli sanomista.

case visma pay hero

Case Visma Pay – Diili toi tunnettuutta uudelle tuotteelle

Ohjelmayhteistyön katsottiin parantaneen Visman brändimielikuvaa. Yritys ja sen palvelut tulivat tunnetummaksi Diilin kautta.
Visma Pay
Kekäle-hero.jpg

Case Kekäle – Natiiviartikkeli toi yli sadan prosentin kasvun verkkokaupan kävijämääriin

Mekkoihin keskittynyt kampanja kasvatti Kekäleen tunnettuutta ja ohjasi tehokkaasti ostoon.
Kekäle
Fennia-hero.jpg

Case Fennia – Ohjelmayhteistyö kasvatti kiinnostusta ja paransi brändimielikuvaa

Katsojat pitivät Fennian mainonnan sopivuutta Diiliin erinomaisena. Fenniaa ja Diiliä yhdisti erityisesti yrittäjähenkisyys.
Fennia
Blistex hero

Case Blistex – Kontekstikohdennettu kampanja kasvatti ostoaikomusta

Visuaaliselta ilmeeltään raikkaat mainokset jäivät hyvin kuluttajien mieleen.
Blistex
Case Fortum hero

Case Fortum – Ilmastonmuutoskeskustelu siirrettiin poteroista prime time -televisioon

Riku Rantala & 100 kysymystä ilmastosta -TV-ohjelma herätti laajaa keskustelua ilmastoasioista ja yritysten roolista yhteiskunnallisessa keskustelussa.
Fortum
K-Rauta podcast hero

Case K-Rauta PRO – Ohjelmayhteistyö Radio Rockissa ohjasi tehokkaasti podcastin pariin

Paneelikeskustelu-podcast sai Suplassa komean määrän kuuntelijoita.
K-Rauta PRO
Case Hartwall hero

Case Hartwall – IS.fi:n natiiviartikkeli tavoitti lähes tuplasti vertailulukuja enemmän kävijöitä

Virtuaalinen after ski -tapahtuma ja Teflon Brothersin haastattelun sisältänyt natiiviartikkeli toivat runsaasti näkyvyyttä Original Long Drink -brändille.
Hartwall
case_nooa-artic-hero.jpg

Case NOOA-Arctic – Myyntiä Aamulehden ratkaisuilla

Paikalliset sanomalehdet tavoittavat tehokkaasti sekä diginä että printtinä. Mainosmuotona natiiviartikkeli, jossa ihmiset omalla äänellä ja omilla kasvoillaan kertovat tarinansa, sopi NOOA-Arcticin laitureille.
NOOA-Arctic
Case Scandinavian Outdoor hero

Case Scandinavian Outdoor – 800 prosentin myynnin kasvu natiivikampanjalla

Naisten talvitakkeihin keskittynyt kampanja tavoitti erinomaisesti kohderyhmänsä ja ohjasi tehokkaasti ostoon.
Scandinavian Outdoor
Case Plan hero

Case Plan International Suomi – Natiiviartikkeli kasvatti merkittävästi tyttösponsoreiden määrää

Plan tavoitti HS.fi:n kautta juuri oikean kohderyhmän.
Plan International Suomi
Case Vagisan hero

Case Vagisan – Natiivikampanja toi huipputulokset

Vagisan-brändin natiiviartikkeli IS.fi:ssä tavoitti lähes kaksi kertaa enemmän silmäpareja kuin vastaava kampanja keskimäärin.
Vagisan
Visit-Lahti-hero.jpg

Case Lahden seutu – HS etusivu kasvatti kiinnostusta ja kävijämääriä

Monikanavainen HS etusivu toi merkittävän piikin Visit Lahden verkkosivuliikenteeseen.
Lahden seutu