Caset

Ajankohtaista-hero2.jpg

Caset

Tutustu caseihin, joista tuli sanomista.

Case Bocuse dÓr hero

Case Tähtikokkien Bocuse d’Or – Bocuse d’Oriin liittyvät sisällöt saivat erinomaisen huomioarvon pääkohderyhmässä.

Oman tv-ohjelman ja Bocuse d’Or -kilpailun sponsoroinnin koettiin sopivan hyvin K-ryhmälle.
Tähtikokkien Bocuse d’Or
Kärcher hero

Case Kärcher – Natiivimainokset tarjosivat tietoa ja herättivät kiinnostusta tuotevalikoimaa kohtaan

Artikkeli auttoi kasvattamaan Kärcherin tunnettuutta ja parantamaan tuotteisiin liitettyjä mielikuvia.
Kärcher
Case MenoForce hero

Case Menoforce Strong – Natiiviartikkeli kasvatti myyntiä ja liikennettä verkkosivuille

Kiinnostava sisältö houkutteli pariinsa runsaasti lukijoita juuri oikeasta kohderyhmästä.
Menoforce Strong
Case Oikotie Työpaikat kesätähti hero

Case Oikotie Työpaikat – Huomioarvoa kekseliäällä kampanjalla

Oikotiellä haettiin Suomipopille kesätähteä juontajapariksi Juho Keskitalolle. Haku toi Oikotie Työpaikkojen sivustolle enemmän kävijöitä yksittäiselle työpaikkailmoitukselle kuin koskaan aikaisemmin.
Oikotie Työpaikat
Case Mitä sitku hero

Case Suomi toimii -hanke – Mitä sitku -radiokampanja toi toivoa koronakriisin keskelle

Radion avulla kuulijoiden kanssa päästiin henkilökohtaiseen suhteeseen.
Suomi toimii -hanke
Espoon kaupunki hero

Case Espoon kaupunki – Natiivikampanja toimi tehokkaana rekrytoinnin työkaluna

”Sanomalta saamme laadukasta tuotantoa, ja kaikki pelaa.”
Espoon kaupunki
Clarins hero

Case Clarins – Myynnillinen ja mielikuvallinen onnistuminen

Monikanavaisessa kampanjassa otettiin kohderyhmä haltuun Me Naiset -kanavien kautta.
Clarins
Vepsäläinen Remppa vai muutto hero

Case Vepsäläinen – Ohjelmayhteistyö monipuolisti brändimielikuvaa

Remppa vai muutto Suomi tarjosi kuluttajille ideoita ja inspiraatiota sisustamiseen. "Ohjelmayhteistyöllä oli toivotunlaiset tulokset mielikuvaamme."
Vepsäläinen
Porvoo hero

Case Porvoo – Natiivikampanja HS Visiossa lisäsi kiinnostusta Porvoota kohtaan

”Ostetun mainonnan osalta kampanja oli yksi viime vuoden parhaimpia onnistumisia tuloksiltaan, näkyvyydeltään ja palautteeltaan.”
Porvoo
Case Netvisor hero

Case Netvisor – Natiiviartikkelit HS Visiossa tavoittivat erittäin hyvin lukijoita ja kasvattivat harkintaa.

"Olemme tosi tyytyväisiä tuloksiin. Lukijamäärä yllätti positiivisesti, kun kohderyhmä on kuitenkin rajattu."
Netvisor
Case F-Secure hero Vain elämää

Case F-Secure – Monimediainen kampanja sai laajaa näkyvyyttä ja kasvatti ostoaietta

Mainonta jäi mieleen, ja yli puolet mainontaa nähneistä harkitsi tietoturvatuotteiden ostamista.
F-Secure
Case Menevä hero

Case Menevä – Natiivikampanja IS.fi:ssä toi piikin taksiyhtiön rekrytointiin

Artikkelin sivulataus- ja kävijämäärät nousivat selkeästi keskimääräisiä vertailulukuja korkeammiksi. Lukijat kokivat sisällön kiinnostavaksi ja viihtyivät sen parissa.
Menevä