Caset

Ajankohtaista-hero2.jpg

Caset

Tutustu caseihin, joista tuli sanomista.

K-Rauta podcast hero

Case K-Rauta PRO – Ohjelmayhteistyö Radio Rockissa ohjasi tehokkaasti podcastin pariin

Paneelikeskustelu-podcast sai Suplassa komean määrän kuuntelijoita.
K-Rauta PRO
Case Hartwall hero

Case Hartwall – IS.fi:n natiiviartikkeli tavoitti lähes tuplasti vertailulukuja enemmän kävijöitä

Virtuaalinen after ski -tapahtuma ja Teflon Brothersin haastattelun sisältänyt natiiviartikkeli toivat runsaasti näkyvyyttä Original Long Drink -brändille.
Hartwall
case_nooa-artic-hero.jpg

Case NOOA-Arctic – Myyntiä Aamulehden ratkaisuilla

Paikalliset sanomalehdet tavoittavat tehokkaasti sekä diginä että printtinä. Mainosmuotona natiiviartikkeli, jossa ihmiset omalla äänellä ja omilla kasvoillaan kertovat tarinansa, sopi NOOA-Arcticin laitureille.
NOOA-Arctic
Case Scandinavian Outdoor hero

Case Scandinavian Outdoor – 800 prosentin myynnin kasvu natiivikampanjalla

Naisten talvitakkeihin keskittynyt kampanja tavoitti erinomaisesti kohderyhmänsä ja ohjasi tehokkaasti ostoon.
Scandinavian Outdoor
Case Plan hero

Case Plan International Suomi – Natiiviartikkeli kasvatti merkittävästi tyttösponsoreiden määrää

Plan tavoitti HS.fi:n kautta juuri oikean kohderyhmän.
Plan International Suomi
Case Vagisan hero

Case Vagisan – Natiivikampanja toi huipputulokset

Vagisan-brändin natiiviartikkeli IS.fi:ssä tavoitti lähes kaksi kertaa enemmän silmäpareja kuin vastaava kampanja keskimäärin.
Vagisan
Visit-Lahti-hero.jpg

Case Lahden seutu – HS etusivu kasvatti kiinnostusta ja kävijämääriä

Monikanavainen HS etusivu toi merkittävän piikin Visit Lahden verkkosivuliikenteeseen.
Lahden seutu
Kustantamossa-hero.jpg

Case WSOY – Kirjailijahaastattelut inspiroivat lukemisen pariin

Kustantamossa-kampanjan kirjailijahaastattelut kiinnostivat ja ohjasivat tehokkaasti ostoon.
WSOY
Valio-reseptiliite-hero.jpg

Case Valio – Reseptiliite kiinnosti ja kasvatti ostoaikomusta

Valion reseptiliite tavoitti erinomaisesti Kodin Kuvalehden lukijat.
Valio
Case Sortter hero

Case Sortter – Liikennettä ja myyntiä Tuotenostolla

Tuotenosto toi lainojen vertailupalvelu Sortterille erinomaisia tuloksia. Sivustolle tullut liikenne näkyi myös myynnissä.
Sortter
Case Silmäasema hero

Case Silmäasema – Natiivimainonta kasvatti ostoaikomusta

Helsingin Sanomien ja Me Naisten kanavissa julkaistut natiiviartikkelit tavoittivat yleisön laajasti ja saavuttivat yhteensä yli 50 000 sivunäyttöä ja yli 45 000 kävijää.
Silmäasema
Case Ainu hero

Case Ainu – Pitkäkestoinen sisältöyhteistyö näkyi myynnissä

Vuoden kestänyt sisältöyhteistyö kasvatti Ainun tunnettuutta sekä vaikutti positiivisesti myyntiin ja brändimittareihin.
Ainu