Caset

Ajankohtaista-hero2.jpg

Caset

Tutustu caseihin, joista tuli sanomista.


Tehtävämme on luoda suomalaisia menestystarinoita sinun yrityksesi kanssa. Tutustu asiakkaidemme onnistumisiin ja inspiroidu!

Case SKiB_hero

Case Svenska Kulturfonden i Björneborg – Myytinmurtoteko tuplakielellä

Yli satavuotias säätiö käänsi sitkeät ennakkoluulot kasvun suuntaan tarinankerronnalla
Svenska Kulturfonden i Björneborg
Case Danske Bank hero

Case Danske Bank – Monimediallinen sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti tehokkaasti kohderyhmän

Laadukas sisällöntuotanto ja jakelu oli samassa paketissa kokonaisuudessa, joka sisälsi talk shown tuotannon, sen sisältöä tukevat natiiviartikkelit sekä tehokkaat ohjaukset sisällön pariin.
Danske Bank
Case Biolan hero

Case Biolan – Natiivikampanjalla vaikuttavuutta vastuullisuusviestintään

Biolanin natiiviartikkelit HS.fi:ssä ja IS.fi:ssä tarjosivat kiinnostavaa sisältöä mullan ekologisuudesta. HS.fi:n artikkelia luettiin kaksinkertaisesti sivuston vertailulukuihin nähden.
Biolan
Case Ifolor hero

Case Ifolor – Inspiroivia sisältöjä liikkuvan kuvan ja natiiviartikkelien keinoin

Sanoman ja Ifolorin sisältömarkkinointiyhteistyö tarjoaa ideoita Ifolorin kuvatuotteiden monipuoliseen hyödyntämiseen ja varmistaa kävijävirran verkkokauppaan.
Ifolor
Case Battery Padel Tour hero.jpg

Case Battery Padel Tour – Oma turnaus Ruudussa

Battery Padel Tour toi näyttävästi Batteryn brändin esiin.
Battery Padel Tour
Case Järvikylä hero

Case Järvikylä – Tuloksellinen kampanja toi ennätysluvut myyntiin

Monikanavainen Kaada kaamos -kampanja toi runsaasti näkyvyyttä ja kaikkien aikojen myynnin marraskuulle.
Järvikylä
Case Silmäasema hero

Case Silmäasema – Natiiviartikkelit HS.fi:ssä ja IS.fi:ssä tavoittivat laajasti lapsiperheet

Kiinnostava sisältö veti lukijoita puoleensa moninkertaisesti HS.fi ja IS.fi -sivustojen vertailulukuihin nähden.
Silmäasema
Case K-Citymarket pystyvideo hero

Case K-Citymarket – Pystyvideo toi tehoa viestin läpimenoon

Sosiaalisen median kanaviin verrattuna videota katsottiin enemmän loppuun saakka, mikä toi tehoa viestin läpimenoon.
K-Citymarket
Case Vasek hero

Case VASEK ja Vaasan kaupunki – Natiivikampanja houkutteli työhakuun Vaasaan

Natiiviartikkelit vaikuttivat positiivisesti lukijoiden mielikuvaan ja lisäsivät kiinnostusta Vaasaa kohtaan. Kampanja oli osa Kuntamarkkinoinnin SM-kisoissa kultaa voittanutta kokonaisuutta.
VASEK ja Vaasan kaupunki
Case Bocuse dÓr hero

Case Tähtikokkien Bocuse d’Or – Bocuse d’Oriin liittyvät sisällöt saivat erinomaisen huomioarvon pääkohderyhmässä.

Oman tv-ohjelman ja Bocuse d’Or -kilpailun sponsoroinnin koettiin sopivan hyvin K-ryhmälle.
Tähtikokkien Bocuse d’Or
Kärcher hero

Case Kärcher – Natiivimainokset tarjosivat tietoa ja herättivät kiinnostusta tuotevalikoimaa kohtaan

Artikkeli auttoi kasvattamaan Kärcherin tunnettuutta ja parantamaan tuotteisiin liitettyjä mielikuvia.
Kärcher
Case MenoForce hero

Case Menoforce Strong – Natiiviartikkeli kasvatti myyntiä ja liikennettä verkkosivuille

Kiinnostava sisältö houkutteli pariinsa runsaasti lukijoita juuri oikeasta kohderyhmästä.
Menoforce Strong