Caset

Ajankohtaista-hero2.jpg

Caset

Tutustu caseihin, joista tuli sanomista.

Case Fortum hero

Case Fortum – Ilmastonmuutoskeskustelu siirrettiin poteroista prime time -televisioon

Riku Rantala & 100 kysymystä ilmastosta -TV-ohjelma herätti laajaa keskustelua ilmastoasioista ja yritysten roolista yhteiskunnallisessa keskustelussa.
Fortum
K-Rauta podcast hero

Case K-Rauta PRO – Ohjelmayhteistyö Radio Rockissa ohjasi tehokkaasti podcastin pariin

Paneelikeskustelu-podcast sai Suplassa komean määrän kuuntelijoita.
K-Rauta PRO
Case Hartwall hero

Case Hartwall – IS.fi:n natiiviartikkeli tavoitti lähes tuplasti vertailulukuja enemmän kävijöitä

Virtuaalinen after ski -tapahtuma ja Teflon Brothersin haastattelun sisältänyt natiiviartikkeli toivat runsaasti näkyvyyttä Original Long Drink -brändille.
Hartwall
case_nooa-artic-hero.jpg

Case NOOA-Arctic – Myyntiä Aamulehden ratkaisuilla

Paikalliset sanomalehdet tavoittavat tehokkaasti sekä diginä että printtinä. Mainosmuotona natiiviartikkeli, jossa ihmiset omalla äänellä ja omilla kasvoillaan kertovat tarinansa, sopi NOOA-Arcticin laitureille.
NOOA-Arctic
Case Scandinavian Outdoor hero

Case Scandinavian Outdoor – 800 prosentin myynnin kasvu natiivikampanjalla

Naisten talvitakkeihin keskittynyt kampanja tavoitti erinomaisesti kohderyhmänsä ja ohjasi tehokkaasti ostoon.
Scandinavian Outdoor
Case Plan hero

Case Plan International Suomi – Natiiviartikkeli kasvatti merkittävästi tyttösponsoreiden määrää

Plan tavoitti HS.fi:n kautta juuri oikean kohderyhmän.
Plan International Suomi
Case Vagisan hero

Case Vagisan – Natiivikampanja toi huipputulokset

Vagisan-brändin natiiviartikkeli IS.fi:ssä tavoitti lähes kaksi kertaa enemmän silmäpareja kuin vastaava kampanja keskimäärin.
Vagisan
Visit-Lahti-hero.jpg

Case Lahden seutu – HS etusivu kasvatti kiinnostusta ja kävijämääriä

Monikanavainen HS etusivu toi merkittävän piikin Visit Lahden verkkosivuliikenteeseen.
Lahden seutu
Kustantamossa-hero.jpg

Case WSOY – Kirjailijahaastattelut inspiroivat lukemisen pariin

Kustantamossa-kampanjan kirjailijahaastattelut kiinnostivat ja ohjasivat tehokkaasti ostoon.
WSOY
Valio-reseptiliite-hero.jpg

Case Valio – Reseptiliite kiinnosti ja kasvatti ostoaikomusta

Valion reseptiliite tavoitti erinomaisesti Kodin Kuvalehden lukijat.
Valio
Case Sortter hero

Case Sortter – Liikennettä ja myyntiä Tuotenostolla

Tuotenosto toi lainojen vertailupalvelu Sortterille erinomaisia tuloksia. Sivustolle tullut liikenne näkyi myös myynnissä.
Sortter
Case Silmäasema hero

Case Silmäasema – Natiivimainonta kasvatti ostoaikomusta

Helsingin Sanomien ja Me Naisten kanavissa julkaistut natiiviartikkelit tavoittivat yleisön laajasti ja saavuttivat yhteensä yli 50 000 sivunäyttöä ja yli 45 000 kävijää.
Silmäasema