Caset

Ajankohtaista-hero2.jpg

Caset

Tutustu caseihin, joista tuli sanomista.

Case KCM Kauppiastarinat hero

Case K-Citymarket – Natiiviartikkelien sarja kasvatti asiointi- ja ostoaikeita

Lämminhenkiset natiiviartikkelit keräsivät reilusti keskivertoa paremmat kävijämäärät ja paransivat mielikuvaa mainostajasta.
K-Citymarket
Case OP Länsi Suomi hero

Case OP Länsi-Suomi – Lakipalvelut tulivat lähelle ihmistä

Natiiviartikkeli muistutti lukijaa, miten lakipalvelut koskettavat meistä jokaista. Tarina toi esiin tavallisimmat lakipalveluiden toimeksiannot kehdosta hautaan.
OP Länsi-Suomi
Case ALD Carmarket hero

Case ALD Carmarket – Natiivikampanja kasvatti harkintaa ja ostoaietta

Erinomaiset tulokset saanut natiivikampanja aktivoi tehokkaasti lukijoita.
ALD Carmarket
Case VR hero

Case VR – Lomalipun liite Matka-lehdessä paransi brändimielikuvaa

Mainos onnistui hienosti vahvistamaan myönteistä mielikuvaa VR:stä peräti 80 prosentilla. Ostoaikomus heräsi yli kolmanneksella.
VR
Sataedu-case-hero.jpg

Case Sataedu – Muutos mielikuviin tarinoiden sarjalla

Natiiviyhteistyö ylitti odotukset. Aidot tarinat keräsivät kymmeniä tuhansia silmäpareja.
Sataedu
case visma pay hero

Case Visma Pay – Diili toi tunnettuutta uudelle tuotteelle

Ohjelmayhteistyön katsottiin parantaneen Visman brändimielikuvaa. Yritys ja sen palvelut tulivat tunnetummaksi Diilin kautta.
Visma Pay
Kekäle-hero.jpg

Case Kekäle – Natiiviartikkeli toi yli sadan prosentin kasvun verkkokaupan kävijämääriin

Mekkoihin keskittynyt kampanja kasvatti Kekäleen tunnettuutta ja ohjasi tehokkaasti ostoon.
Kekäle
Fennia-hero.jpg

Case Fennia – Ohjelmayhteistyö kasvatti kiinnostusta ja paransi brändimielikuvaa

Katsojat pitivät Fennian mainonnan sopivuutta Diiliin erinomaisena. Fenniaa ja Diiliä yhdisti erityisesti yrittäjähenkisyys.
Fennia
Blistex hero

Case Blistex – Kontekstikohdennettu kampanja kasvatti ostoaikomusta

Visuaaliselta ilmeeltään raikkaat mainokset jäivät hyvin kuluttajien mieleen.
Blistex
Case Fortum hero

Case Fortum – Ilmastonmuutoskeskustelu siirrettiin poteroista prime time -televisioon

Riku Rantala & 100 kysymystä ilmastosta -TV-ohjelma herätti laajaa keskustelua ilmastoasioista ja yritysten roolista yhteiskunnallisessa keskustelussa.
Fortum
K-Rauta podcast hero

Case K-Rauta PRO – Ohjelmayhteistyö Radio Rockissa ohjasi tehokkaasti podcastin pariin

Paneelikeskustelu-podcast sai Suplassa komean määrän kuuntelijoita.
K-Rauta PRO
Case Hartwall hero

Case Hartwall – IS.fi:n natiiviartikkeli tavoitti lähes tuplasti vertailulukuja enemmän kävijöitä

Virtuaalinen after ski -tapahtuma ja Teflon Brothersin haastattelun sisältänyt natiiviartikkeli toivat runsaasti näkyvyyttä Original Long Drink -brändille.
Hartwall