Caset

Ajankohtaista-hero2.jpg

Caset

Tutustu caseihin, joista tuli sanomista.

Vepsäläinen Remppa vai muutto hero

Case Vepsäläinen – Ohjelmayhteistyö monipuolisti brändimielikuvaa

Remppa vai muutto Suomi tarjosi kuluttajille ideoita ja inspiraatiota sisustamiseen.
Vepsäläinen
Porvoo hero

Case Porvoo – Natiivikampanja HS Visiossa lisäsi kiinnostusta Porvoota kohtaan

Kiinnostavat ja informaativiset artikkelit herättelivät muuttohaluja Porvooseen.
Porvoo
Case Netvisor hero

Case Netvisor – Natiiviartikkelit HS Visiossa tavoittivat hyvin lukijoita.

Mainosartikkelit vahvistivat myönteistä mielikuvaa ja lisäsivät kiinnostusta Netvisoria kohtaan.
Netvisor
Case F-Secure hero Vain elämää

Case F-Secure – Monimediainen kampanja sai laajaa näkyvyyttä ja kasvatti ostoaietta

Mainonta jäi mieleen, ja yli puolet mainontaa nähneistä harkitsi tietoturvatuotteiden ostamista.
F-Secure
Case Menevä hero

Case Menevä – Natiivikampanja IS.fi:ssä toi piikin taksiyhtiön rekrytointiin

Artikkelin sivulataus- ja kävijämäärät nousivat selkeästi keskimääräisiä vertailulukuja korkeammiksi. Lukijat kokivat sisällön kiinnostavaksi ja viihtyivät sen parissa.
Menevä
Case Lantmännen hero

Case Lantmännen – HS monikanavainen etusivu herätti kiinnostusta mainostajaa kohtaan

Lantmännenin mainos oli informatiivinen, mielenkiintoinen ja erottui muusta mainonnasta.
Lantmännen
Case Scandinavian Outdoor Mukautetut yleisöt koostekuva

Case Scandinavian Outdoor – Mukautetut yleisöt tuo parempaa tuottoa mainonnalle

Mukautetut yleisöt -palvelu tarjoaa mainonnan kohdentamiseen toimivia keinoja.
Scandinavian Outdoor
Case Tacobell hero

Case Taco Bell – Rohkea näkyvyys avaintuotteen ympärillä toi hyviä myynnillisiä tuloksia

Monikanavainen kampanja lisäsi tacojen myyntiä 480 %
Taco Bell
Case Superkauppiaat hero

Case K-Supermarket – TV-sarja Superkauppiaat kehitti positiivisesti brändimielikuvaa

Perinteiseen mainontaan verrattuna oma ohjelma koettiin erottuvammaksi ja kunnianhimoisemmaksi.
K-Supermarket
Case Peugeot hero

Case Peugeot – Radiokampanja paransi brändimielikuvia ja tavoitti kohderyhmään kuuluvat

Rohkealla luovalla toteutuksella saatiin hyviä tuloksia.
Peugeot
Case Nokian Renkaat hero

Case Nokian Renkaat – Natiiviartikkelit IS.fi:ssä tavoittivat kohderyhmänsä ja lisäsivät ostoaikomusta

Mainonta kasvatti Nokian Renkaiden tunnettuutta luomalla myönteisiä mielikuvia brändistä, kasvattamalla kiinnostusta sitä kohtaan ja aktivoimaan kuluttajia sivustolla vierailuun.
Nokian Renkaat
Case KCM Kauppiastarinat hero

Case K-Citymarket – Natiiviartikkelien sarja kasvatti asiointi- ja ostoaikeita

Lämminhenkiset natiiviartikkelit keräsivät reilusti keskivertoa paremmat kävijämäärät ja paransivat mielikuvaa mainostajasta.
K-Citymarket