Asiakastarinat
Tutustu markkinointiin, josta tuli sanomista
Tehtävämme on luoda kanssasi suomalaisia menestystarinoita mainonnan ja markkinoinnin keinoin.
Tutustu esimerkkeihin asiakkaidemme onnistumisista ja inspiroidu tuloksellisista mainoskampanjoista ja markkinointikokonaisuuksista!
Vakuutusyhtiö Turva piti otteessaan haastavan kohderyhmän
Turvallaan-podcastin parissa vietettiin aikaa yli 1700 tuntia.
Natiivimainonta toi LE-Worksille suoraa kauppaa ja kasvatti kiinnostusta
Saneerausfirma LE-Worksin natiiviartikkelit ylsivät ennätyslukemiin Satakunnan Kansa Länsi-Suomessa.
Alueellinen tv-mainoskampanja vahvisti kumppanuutta ja tavoitti alueella laajasti
Kempeleläinen Ojan Rauta kokeili alueellista tv-mainontaa Oulun ja Kainuun alueella. Vaikka kohderyhmänä olivat rakentajat ja yritykset, hyvää imagollista näkyvyyttä tuli kaikissa kohderyhmissä.
Telia sai B2B-päättäjät haaviin natiiviartikkeleilla
Telian kolme natiivikampanjaa tietoturvasta ja esineiden internetistä keräsivät hyvin silmäpareja HS Visiossa ja IS.fi:ssä. Myös lukuajat ovat olleet pitkiä, joten sisältö on selkeästi kiinnostunut.
Tuloksia pitkäjänteisellä digimainonnalla
Teuvan Mökki ja Sorvituote on nojannut vahvasti Sanoman digiverkostoon ja saanut erinomaisia tuloksia pitkäaikaisella kampanjoinnilla.
RH Kylmätekniikka tuplasi liikevaihtonsa investoimalla voimakkaasti markkinointiin
Monipuoliset mainonnan keinot siivittivät RH Kylmätekniikan liikevaihdon ja liidimäärän ennennäkemättömään nousuun. Yritys asentaa ja huoltaa ilma-, ilmavesi- ja maalämpöpumppuja pääkaupunkiseudulla, joten kilpailu alalla on kovaa.
Laadukasta liikennettä verkkokauppaan ja yli odotusten onnistuneita tarjouskampanjoita
Huonekaluketju Stemma tekee säännöllisesti sesonki- ja tarjouskampanjoita Sanoma Ad Managerin avulla. Itseostopalvelu on mahdollistanut Stemmalle ketterän reagoinnin tilanteissa, joissa tarvitaan nopeasti lisää liikennettä verkkokauppaan.
Radio Suomipopin sisäpihakeikat tarjosivat ikimuistoisia elämyksiä Lumo-kotien asukkaille
Suosikkiartistien keikat kuultiin suorina lähetyksinä Radio Suomipopin taajuudelta.
Tokmanni panostaa kohtaamisten laatuun ja hakee uusia yleisöjä
Tokmannin Tarjoussanomat jaetaan sunnuntaisin Uudellamaalla Helsingin Sanomien liitejakeluna.
Koti koiralle -ohjelmayhteistyö on Hau-Hau Championille keskeinen menestystekijä
”Kun brändin arvot kohtaavat ohjelman sisällön, voi syntyä jotain ilmiömäistä.”
Radiomainonnalla tuloksiin − Pancho Villan burgerviikkojen myynti kasvoi yli kaksinkertaiseksi
Radiomainonta houkutteli burgerviikoille uusia asiakkaita.
Finnairin 100-vuotiskampanja sai huikean huomioarvon
Lähes kaikki Helsingin Sanomien painetun lehden lukijat muistivat nähneensä Finnairin kampanjan.