Caset

Caset
Tutustu caseihin, joista tuli sanomista.
Tehtävämme on luoda suomalaisia menestystarinoita sinun yrityksesi kanssa. Tutustu asiakkaidemme onnistumisiin ja inspiroidu!

Case Svenska Kulturfonden i Björneborg – Myytinmurtoteko tuplakielellä
26.1.2023
Yli satavuotias säätiö käänsi sitkeät ennakkoluulot kasvun suuntaan tarinankerronnalla

Case Danske Bank – Monimediallinen sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti tehokkaasti kohderyhmän
25.1.2023
Laadukas sisällöntuotanto ja jakelu oli samassa paketissa kokonaisuudessa, joka sisälsi talk shown tuotannon, sen sisältöä tukevat natiiviartikkelit sekä tehokkaat ohjaukset sisällön pariin.

Case Biolan – Natiivikampanjalla vaikuttavuutta vastuullisuusviestintään
23.1.2023
Biolanin natiiviartikkelit HS.fi:ssä ja IS.fi:ssä tarjosivat kiinnostavaa sisältöä mullan ekologisuudesta. HS.fi:n artikkelia luettiin kaksinkertaisesti sivuston vertailulukuihin nähden.

Case Ifolor – Inspiroivia sisältöjä liikkuvan kuvan ja natiiviartikkelien keinoin
19.1.2023
Sanoman ja Ifolorin sisältömarkkinointiyhteistyö tarjoaa ideoita Ifolorin kuvatuotteiden monipuoliseen hyödyntämiseen ja varmistaa kävijävirran verkkokauppaan.

Case Battery Padel Tour – Oma turnaus Ruudussa
10.1.2023
Battery Padel Tour toi näyttävästi Batteryn brändin esiin.

Case Järvikylä – Tuloksellinen kampanja toi ennätysluvut myyntiin
9.1.2023
Monikanavainen Kaada kaamos -kampanja toi runsaasti näkyvyyttä ja kaikkien aikojen myynnin marraskuulle.

Case Silmäasema – Natiiviartikkelit HS.fi:ssä ja IS.fi:ssä tavoittivat laajasti lapsiperheet
9.12.2022
Kiinnostava sisältö veti lukijoita puoleensa moninkertaisesti HS.fi ja IS.fi -sivustojen vertailulukuihin nähden.

Case K-Citymarket – Pystyvideo toi tehoa viestin läpimenoon
9.11.2022
Sosiaalisen median kanaviin verrattuna videota katsottiin enemmän loppuun saakka, mikä toi tehoa viestin läpimenoon.

Case VASEK ja Vaasan kaupunki – Natiivikampanja houkutteli työhakuun Vaasaan
13.10.2022
Natiiviartikkelit vaikuttivat positiivisesti lukijoiden mielikuvaan ja lisäsivät kiinnostusta Vaasaa kohtaan. Kampanja oli osa Kuntamarkkinoinnin SM-kisoissa kultaa voittanutta kokonaisuutta.

Case Tähtikokkien Bocuse d’Or – Bocuse d’Oriin liittyvät sisällöt saivat erinomaisen huomioarvon pääkohderyhmässä.
21.9.2022
Oman tv-ohjelman ja Bocuse d’Or -kilpailun sponsoroinnin koettiin sopivan hyvin K-ryhmälle.

Case Kärcher – Natiivimainokset tarjosivat tietoa ja herättivät kiinnostusta tuotevalikoimaa kohtaan
26.8.2022
Artikkeli auttoi kasvattamaan Kärcherin tunnettuutta ja parantamaan tuotteisiin liitettyjä mielikuvia.

Case Menoforce Strong – Natiiviartikkeli kasvatti myyntiä ja liikennettä verkkosivuille
1.7.2022
Kiinnostava sisältö houkutteli pariinsa runsaasti lukijoita juuri oikeasta kohderyhmästä.