Caset

Caset
Tutustu caseihin, joista tuli sanomista.

Case Vagisan – Natiivikampanja toi huipputulokset
1.3.2021
Vagisan-brändin natiiviartikkeli IS.fi:ssä tavoitti lähes kaksi kertaa enemmän silmäpareja kuin vastaava kampanja keskimäärin.

Case Lahden seutu – HS etusivu kasvatti kiinnostusta ja kävijämääriä
25.2.2021
Monikanavainen HS etusivu toi merkittävän piikin Visit Lahden verkkosivuliikenteeseen.

Case WSOY – Kirjailijahaastattelut inspiroivat lukemisen pariin
19.2.2021
Kustantamossa-kampanjan kirjailijahaastattelut kiinnostivat ja ohjasivat tehokkaasti ostoon.

Case Valio – Reseptiliite kiinnosti ja kasvatti ostoaikomusta
22.12.2020
Valion reseptiliite tavoitti erinomaisesti Kodin Kuvalehden lukijat.

Case Sortter – Liikennettä ja myyntiä Tuotenostolla
10.12.2020
Tuotenosto toi lainojen vertailupalvelu Sortterille erinomaisia tuloksia. Sivustolle tullut liikenne näkyi myös myynnissä.

Case Silmäasema – Natiivimainonta kasvatti ostoaikomusta
2.12.2020
Helsingin Sanomien ja Me Naisten kanavissa julkaistut natiiviartikkelit tavoittivat yleisön laajasti ja saavuttivat yhteensä yli 50 000 sivunäyttöä ja yli 45 000 kävijää.

Case Ainu – Pitkäkestoinen sisältöyhteistyö näkyi myynnissä
26.11.2020
Vuoden kestänyt sisältöyhteistyö kasvatti Ainun tunnettuutta sekä vaikutti positiivisesti myyntiin ja brändimittareihin.

Case Stockmann – Syksyn muotinäytös kiinnosti ja kasvatti ostoaikomusta
26.10.2020
Natiiviartikkelit syksyn muotinäytöksestä tavoittivat lukijat hyvin, sekä harkinta että ostoaikomus kasvoivat. Kokonaisuutta pidettiin kiinnostavana, viihdyttävänä ja erottuvana.

Case Fazer Real Kaura – Erottuva mainos kasvatti ostoaikomusta
14.10.2020
Fazer Real Kauran onnistunut lanseeraus ylitti myyntitavoitteet selvästi. Helsingin Sanomien monikanavainen etusivu herätti kiinnostusta erilaisuudellaan, mikä johti myös kasvaneeseen ostoaikomukseen mainoksen nähneiden parissa.

Case Valion kakkugeneraattori – Älyartikkeli innosti leipomisen pariin
17.9.2020
Lukijan valintojen mukaan muuttuvan mainosartikkelin poikkeuksellisen pitkä lukuaika kertoo, että sisältö oli kiinnostavaa, ja sen parissa viihdyttiin hyvin. Näyttävä kokonaisuus ohjasi leipomisen pariin kokeilemaan Valion reseptejä ja kermauutuuksia.

Case Kotipizzan Kotisporttituur – Kun poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja
29.6.2020
Kevät 2020 tullaan muistamaan aikana, jolloin oltiin kotona. Ja jolloin kaikki sportti maailmassa oli tauolla. Tämä ei kuitenkaan meitä lannistanut. Poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja. Kotisporttituur jatkoi Hokituurin ja Sporttituurin perinteitä levittäen positiivista fiilistä.

Case Leipomo Elonen – Uutuustuotteille näkyvyyttä Radio Suomipopin vappulähetyksessä
11.6.2020
Kun festarit peruutuivat, leipomo Elonen päätti lähteä Radio Suomipopin ja Ruudun Vappu 2020 -lähetyksen yhteistyökumppaniksi.