Caset

Ajankohtaista-hero2.jpg

Caset

Tutustu caseihin, joista tuli sanomista.

Case Tacobell hero

Case Taco Bell – Rohkea näkyvyys avaintuotteen ympärillä toi hyviä myynnillisiä tuloksia

Monikanavainen kampanja lisäsi tacojen myyntiä 480 %
Taco Bell
Case Superkauppiaat hero

Case K-Supermarket – TV-sarja Superkauppiaat kehitti positiivisesti brändimielikuvaa

Perinteiseen mainontaan verrattuna oma ohjelma koettiin erottuvammaksi ja kunnianhimoisemmaksi.
K-Supermarket
Case Peugeot hero

Case Peugeot – Radiokampanja paransi brändimielikuvia ja tavoitti kohderyhmään kuuluvat

Rohkealla luovalla toteutuksella saatiin hyviä tuloksia.
Peugeot
Case Nokian Renkaat hero

Case Nokian Renkaat – Natiiviartikkelit IS.fi:ssä tavoittivat kohderyhmänsä ja lisäsivät ostoaikomusta

Mainonta kasvatti Nokian Renkaiden tunnettuutta luomalla myönteisiä mielikuvia brändistä, kasvattamalla kiinnostusta sitä kohtaan ja aktivoimaan kuluttajia sivustolla vierailuun.
Nokian Renkaat
Case KCM Kauppiastarinat hero

Case K-Citymarket – Natiiviartikkelien sarja kasvatti asiointi- ja ostoaikeita

Lämminhenkiset natiiviartikkelit keräsivät reilusti keskivertoa paremmat kävijämäärät ja paransivat mielikuvaa mainostajasta.
K-Citymarket
Case OP Länsi Suomi hero

Case OP Länsi-Suomi – Lakipalvelut tulivat lähelle ihmistä

Natiiviartikkeli muistutti lukijaa, miten lakipalvelut koskettavat meistä jokaista. Tarina toi esiin tavallisimmat lakipalveluiden toimeksiannot kehdosta hautaan.
OP Länsi-Suomi
Case ALD Carmarket hero

Case ALD Carmarket – Natiivikampanja kasvatti harkintaa ja ostoaietta

Erinomaiset tulokset saanut natiivikampanja aktivoi tehokkaasti lukijoita.
ALD Carmarket
Case VR hero

Case VR – Lomalipun liite Matka-lehdessä paransi brändimielikuvaa

Mainos onnistui hienosti vahvistamaan myönteistä mielikuvaa VR:stä peräti 80 prosentilla. Ostoaikomus heräsi yli kolmanneksella.
VR
Sataedu-case-hero.jpg

Case Sataedu – Muutos mielikuviin tarinoiden sarjalla

Natiiviyhteistyö ylitti odotukset. Aidot tarinat keräsivät kymmeniä tuhansia silmäpareja.
Sataedu
case visma pay hero

Case Visma Pay – Diili toi tunnettuutta uudelle tuotteelle

Ohjelmayhteistyön katsottiin parantaneen Visman brändimielikuvaa. Yritys ja sen palvelut tulivat tunnetummaksi Diilin kautta.
Visma Pay
Kekäle-hero.jpg

Case Kekäle – Natiiviartikkeli toi yli sadan prosentin kasvun verkkokaupan kävijämääriin

Mekkoihin keskittynyt kampanja kasvatti Kekäleen tunnettuutta ja ohjasi tehokkaasti ostoon.
Kekäle
Fennia-hero.jpg

Case Fennia – Ohjelmayhteistyö kasvatti kiinnostusta ja paransi brändimielikuvaa

Katsojat pitivät Fennian mainonnan sopivuutta Diiliin erinomaisena. Fenniaa ja Diiliä yhdisti erityisesti yrittäjähenkisyys.
Fennia