Maaliskuun kuukauden kamppis on Telian #yhdessä

Telia yhdessä artikkelikuva
Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Maaliskuun valinta on pienyrittäjiä vaikeana aikana tukeva #yhdessä-kampanja.

Koronavirus on iskenyt kovaa etenkin pienyrityksiin. Telian toteuttama laaja #yhdessä-kampanja tarjoaa tukea pienyrityksille. Samalla Telia kutsuu myös muut suuremmat yritykset mukaan auttamaan pieniä yrityksiä vaikeiden aikojen yli.

”Idea kampanjaan syntyi siitä, että halusimme auttaa pienyrittäjiä vaikeana aikana. Ensin tarkoituksenamme oli hyödyntää liigalta yli jäänyttä mediatilaa, mutta päätimme tukea yrittäjiä myös ostamalla lisää mediatilaa, jotta saamme nostettua esille useamman yrittäjän”, kertoo Kaisa Pajari, Telian yritysliiketoiminnan markkinoinnista vastaava johtaja.

Kampanjassa toteutetaan viikoittain sarja mainoksia pienyrittäjistä, jotka pääsevät tuomaan oman yrityksensä ja osaamisensa esiin. Kampanjan aikana on tavoitteena esitellä mahdollisimman monta yrittäjää. Ensimmäisen viikon aikana esillä oli sata yritystä.

”Nostamme esille suomalaisia inspiroivia yrittäjiä, jotka ovat keksineet turvallisia tapoja jatkaa liiketoimintaa koronasta huolimatta”, Pajari kertoo.

Kampanjan saama palaute on ollut erittäin positiivista.

”Mukaan nostetuilta yrityksiltä on tullut kiitosta, ja kampanjalla on ollut vaikutusta näiden pienyritysten myyntiin. Yksi palaute on mukaan ilmoittautuneet yritykset, joita on jo 450. Resurssiemme mukaan pyrimme auttamaan niin monta kuin vain mahdollista. Olemme hyvässä vauhdissa, mutta emme lopeta tähän. Haluamme nostaa esille vielä lisää suomalaisia pienyrittäjiä eri puolilta Suomea.”

Kampanjan mediapaletti on laaja. Kampanja on näkynyt sanomalehtien etusivuilla halki Suomen, TV-mainonnassa, ulkomainonnassa sekä sosiaalisessa mediassa Telian omissa kanavissa ja somevaikuttajien nostamana.

Olin ollut kampanjaa edeltävät viikot jo lähes luovuttamismielialalla näiden kaikkien koronajuttujen ja vääjäämättömän taloudellisen ahdingon kanssa. Kampanjaan mukaan pääsy oli meille yllätys ja todellinen onnenpotku. Olemme saaneet paljon yhteydenottoja eri somekanavien kautta ja perinteisiä puhelinsoittojakin on tullut jo mukavasti.

Kampanja on saanut erittäin paljon positiivista palautetta yhteistyökumppaneittemme suunnalta varsinkin, kun se on tukenut meitä eniten ahdingossa olevia pienyrittäjiä. Periksi ei anneta, tämä tehdään yhdessä!”

-Niko Tynnilä, Haloradio, Helsinki 

Onnea Telia ja #yhdessä-kampanjan pienyrittäjät!

Tutustu Telian #yhdessä -kampanjaan

Aiemmat kuukauden kamppikset