Mennään #yhdessäeteenpäin

yhdessaeteenpain-artikkelikuva.jpg
Hesarin uusi natiivimainonnan artikkelisarja tarjoaa syvyyttä asiakkaiden viesteille.

Kuluttajat kaipaavat merkityksellisyyttä tänä poikkeusaikana. #yhdessäeteenpäin on uusi sarja tarinamuotoisia mainoksia, joissa yritykset kertovat omista inspiroivista tarinoistaan tai teoistaan monikanavaisesti Helsingin Sanomissa.

”Kyseessä on mainossarja, jossa kerrotaan teoista, joilla viedään Suomea eteenpäin tässä poikkeuksellisessa ja haastavassa tilanteessa. Nyt on erinomainen aika tuoda esiin oman brändin arvoja ja tekoja. Kaupalliset sisällöntuottajamme kirjoittavat artikkelin ja tarvittaessa myös kuvaus hoituu, joten tuotanto on helppoa ja nopeaa. Asiakkaan tehtäväksi jää vain brändin tarinan ja tekojen kertominen”, Sanoman luovan tuotannon tiiminvetäjä Kati Boijer-Spoof Heikinheimo kertoo.

Tarinallisella viestillä saat avattua yrityksen tekoja ja tarinaa ja tuotua viestillesi syvyyttä luotettavassa mediaympäristössä.

Tutustu #yhdessäeteenpäin-artikkelisarjaan