Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Sanomista juuri nyt

Kansainvälistä huomiota Sanoman sisältömarkkinoinnille

Sanoman sisältömarkkinoinnin UPM:lle toteuttamat sisällöt ovat yltäneet arvostetun Digiday Content Marketing Awards -kilpailun shortlistalle kahdessa kategoriassa.
5.5.2023
Jaa:FacebookXLinkedin

Best Branded Content Series – B2B -sarjassa on ehdolla Sanoman UPM:lle luoma sisältömarkkinointiohjelma, joka lähti rohkeasti haastamaan aiempia toimintatapoja ja kaappasi kansainvälisten päättäjien huomion.

Tavanomaisista B2B-viesteistä poikkeavat sisällöt ovat tavoittaneet yli viisi miljoonaa kohderyhmään kuuluvaa ja niiden kautta on tunnistettu lähes 4 000 asiakasliidiä. Ajatusjohtajuutta tukevia sisältöjä julkaistaan UPM:n kansainvälisille kohderyhmille säännöllisesti.

UPM:n suomenkieliselle kohdeyleisölle suunnattu sisältömarkkinointi kisaa Best Multi-Channel Strategy -sarjassa. Uuteen strategiaan perustuvien sisältöjen julkaisu aloitettiin elokuussa 2022 UPM:n omilla sivuilla, Instagramissa ja YouTubessa. Vuoden loppuun mennessä yleisö oli viettänyt 394 tuntia sisältöjen parissa.

Bränditutkimuksen mukaan mielikuva UPM:stä muuttui kohdeyleisön keskuudessa 33 % positiivisemmaksi neljän kuukauden aikana.

”Olemme tosi iloisia, että asiakkaallemme luotu tuloksellinen sisältö on noteerattu näin kovatasoisessa kansainvälisessä kilpailussa, ja vieläpä ainoana suomalaisena osallistujana”, iloitsee sisältöjohtaja Jenni Lieto Sanoman sisältömarkkinoinnista.

”Globaalien finalistien joukossa ovat UPM:n rinnalla esimerkiksi Salesforce, Microsoft ja WhatsApp, ja töiden tekijöinä Sanoman sisältömarkkinoinnin ohella muun muassa Wall Street Journalin sisältöstudio, Bloomberg Media ja NBC News Brand Studio. Edustamme ylpeänä tässä seurassa!”

Digiday Content Marketing Awards on arvostettu kansainvälinen digitaalista markkinointia ja sisältöä palkitseva kilpailu. Palkinnot jaetaan 16.5.

Tutustu shortlistaan

Kiinnostaako ajatusjohtajuus? Testaa brändisi ajatusjohtajuuden taso!

Tästä testiin

Tutustu Sanoman sisältömarkkinointiin

 

Tagit

Sisältömarkkinointi

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Sisältömarkkinoinnin trendit 2026: viihteellinen sisältöstrategia ja AI-lieju mainittu!

    Sanoma Content Studion sisältöjohtaja Jenni Lieto paljastaa kolme tärkeintä nostoa sisältömarkkinoinnin tulevaisuudesta.

    Tagit

    Omakynä Sisältömarkkinointi Trendit 2026
    Julkaistu
    6.11.2025
    Lue lisää
  • 17 shorttia Sanoma Content Studion töille kansainvälisessä sisältömarkkinointikilpailussa

    Sanoma Content Studion sisältömarkkinoinnin ja natiivimainonnan työt ovat ehdolla kovatasoisessa International Content Marketing Awards -kilpailussa.

    Tagit

    Natiivimainonta Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    23.10.2025
    Lue lisää
  • Voitto ja kaksi shorttia Terveystalolle ja Sanoma Content Studiolle arvostetussa kansainvälisessä sisältömarkkinointikilpailussa

    Kansainvälinen Content Marketing Institute (CMI) on julkistanut vuoden 2025 Content Marketing Awards -kilpailun voittajat.

    Tagit

    Natiivimainonta Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    15.9.2025
    Lue lisää
  • Napakat ja toimivat mainostekstit – Vinkit tekstien terävöittämiseen

    Näillä vinkeillä onnistut laatimaan napakoita ja toimivia mainostekstejä.

    Tagit

    Aikakausmedia Digiratkaisut Mainostuotanto ja luovat ratkaisut Natiivimainonta Printtiratkaisut Sisältömarkkinointi Uutismedia
    Julkaistu
    3.4.2025
    Lue lisää
  • Videomainonta: näin onnistut videomainonnassa

    Videomainontaa voi hyödyntää useissa eri medioissa: suoratoistopalveluissa, Youtubessa, sosiaalisessa mediassa tai verkkomedian perinteisillä bannerimainospaikoilla.

    Tagit

    Mainostuotanto ja luovat ratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Sisältömarkkinointi TV & video
    Julkaistu
    1.4.2025
    Lue lisää
  • Vain toimiva mainos saa aikaan tuloksia – Millainen on hyvä bannerimainos?

    Graafisen suunnittelun ammattilaisemme toteuttavat toimivia ja näyttäviä mainosaineistoja, jotka varmasti houkuttelevat klikkaamaan.

    Tagit

    Digiratkaisut Mainostuotanto ja luovat ratkaisut Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    1.4.2025
    Lue lisää
    toimiva_mainos
  • Terveystalo nousi vaihdevuosien ajatusjohtajaksi: Terveystalolle ja Sanoma Content Studiolle kunniamaininta Grand One gaalassa! 

    Sanoma Content Studion yhteistyössä Terveystalon kanssa suunnittelema ja tuottama, vaihdevuosien ajatusjohtajuutta vahvistava sisältömarkkinointi sai kunniamaininnan Grand Onessa parhaan digitaalisen sisältömarkkinoinnin kategoriassa.  

    Tagit

    Digiratkaisut Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    31.3.2025
    Lue lisää
  • Tiedätkö, millaisia edellytyksiä onnistunut ja tehokas mainonta vaatii sinulta?

    Oletko mahdollisesti panostanut mainontaan, mutta tulokset eivät vain näytä paranevan? Kun kampanja menee plörinäksi, syyttävä sormi osoittaa usein siihen itsestäänselvimpään: kampanjan kohdennukseen, visuihin ja viesteihin.

    Tagit

    Digiratkaisut Mainostuotanto ja luovat ratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä Sisältömarkkinointi Uutismedia
    Julkaistu
    19.3.2025
    Lue lisää
    onnistunut_mainonta
  • Digitaalinen markkinointi ja mainonta: mitä se on ja mihin se sopii?

    Digitaalisessa markkinoinnissa asiakkaita tavoitellaan digitaalisissa kanavissa: verkossa ja sovelluksissa. Tutustu digimarkkinoinnnin ja -mainonnan eroihin ja keinoihin!

    Tagit

    Digiratkaisut Evästemuutos Natiivimainonta Sisältömarkkinointi TV & video
    Julkaistu
    5.3.2025
    Lue lisää
  • Sisältöjen konseptointi vaatii leipurin taitoja

    Teitkö pelkän muotin vai myös taikinan? Sisältöjohtaja Niina Leino kertoo, mitä hän on oppinut konseptoinnista.

    Tagit

    Omakynä Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    10.2.2025
    Lue lisää
  • Sisältömarkkinoinnin trendit 2025: Tiedä, älä oleta

    Nämä kolme tärppiä paljastavat, miten markkinoinnin suunnittelua kannattaa vuonna 2025 johtaa, kirjoittaa Jenni Lieto.

    Tagit

    Omakynä Sisältömarkkinointi Trendit 2025
    Julkaistu
    6.1.2025
    Lue lisää
  • Viherpesu haastaa markkinoinnin

    Vastuullisuudesta kannattaa jatkossa puhua enemmän, ei vähemmän. Kulmahuoneen lisäksi on aika marssia tuotekehityslaboratorioon, kirjoittaa Taina Ahtela.

    Tagit

    Omakynä Sisältömarkkinointi Vastuullisuus
    Julkaistu
    29.10.2024
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland