Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Sanomista juuri nyt

Kansainvälistä huomiota Sanoman sisältömarkkinoinnille

Sanoman sisältömarkkinoinnin UPM:lle toteuttamat sisällöt ovat yltäneet arvostetun Digiday Content Marketing Awards -kilpailun shortlistalle kahdessa kategoriassa.
5.5.2023
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Best Branded Content Series – B2B -sarjassa on ehdolla Sanoman UPM:lle luoma sisältömarkkinointiohjelma, joka lähti rohkeasti haastamaan aiempia toimintatapoja ja kaappasi kansainvälisten päättäjien huomion.

Tavanomaisista B2B-viesteistä poikkeavat sisällöt ovat tavoittaneet yli viisi miljoonaa kohderyhmään kuuluvaa ja niiden kautta on tunnistettu lähes 4 000 asiakasliidiä. Ajatusjohtajuutta tukevia sisältöjä julkaistaan UPM:n kansainvälisille kohderyhmille säännöllisesti.

UPM:n suomenkieliselle kohdeyleisölle suunnattu sisältömarkkinointi kisaa Best Multi-Channel Strategy -sarjassa. Uuteen strategiaan perustuvien sisältöjen julkaisu aloitettiin elokuussa 2022 UPM:n omilla sivuilla, Instagramissa ja YouTubessa. Vuoden loppuun mennessä yleisö oli viettänyt 394 tuntia sisältöjen parissa.

Bränditutkimuksen mukaan mielikuva UPM:stä muuttui kohdeyleisön keskuudessa 33 % positiivisemmaksi neljän kuukauden aikana.

”Olemme tosi iloisia, että asiakkaallemme luotu tuloksellinen sisältö on noteerattu näin kovatasoisessa kansainvälisessä kilpailussa, ja vieläpä ainoana suomalaisena osallistujana”, iloitsee sisältöjohtaja Jenni Lieto Sanoman sisältömarkkinoinnista.

”Globaalien finalistien joukossa ovat UPM:n rinnalla esimerkiksi Salesforce, Microsoft ja WhatsApp, ja töiden tekijöinä Sanoman sisältömarkkinoinnin ohella muun muassa Wall Street Journalin sisältöstudio, Bloomberg Media ja NBC News Brand Studio. Edustamme ylpeänä tässä seurassa!”

Digiday Content Marketing Awards on arvostettu kansainvälinen digitaalista markkinointia ja sisältöä palkitseva kilpailu. Palkinnot jaetaan 16.5.

Tutustu shortlistaan

Kiinnostaako ajatusjohtajuus? Testaa brändisi ajatusjohtajuuden taso!

Tästä testiin

Tutustu Sanoman sisältömarkkinointiin

 

Tagit

Sisältömarkkinointi

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Sanoman tuottama Yhteishyvä palkittiin vuoden asiakasmediana Editgaalassa

    Sanoman ja S-ryhmän välillä on tiivis strateginen kumppanuus, josta Yhteishyvän menestys on ollut tärkeä osa kokonaisuutta.

    Tagit

    Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    26.5.2023
    Lue lisää
  • Mitalisadetta Native Advertising Awards -kilpailusta

    Kansainvälisen natiivimainonnan kilpailun Native Advertising Awardsin ehdokaslistalla oli kuusi työtä Sanomalta. Näistä viisi pokkasi palkinnon Kööpenhaminassa järjestetyssä tilaisuudessa.

    Tagit

    Natiivimainonta Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    11.5.2023
    Lue lisää
  • Mitä on sisältömarkkinointi — ja miksi sen tekeminen kannattaa aloittaa viimeistään nyt?

    Kun ihmisten ostokäyttäytyminen muuttuu, myös markkinoinnin keinovalikoiman on muututtava. Sisältömarkkinointi tarjoaa merkityksellisen ja asiakkaita brändiin sitouttavan vaihtoehdon perinteisen “osta osta” -mainonnan rinnalle.

    Tagit

    Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    27.4.2023
    Lue lisää
    Sisällöntuottaja kuvaamassa uutta videota.
  • Kunniamaininta UPM:lle ja Sanomalle Grand One -gaalassa!

    Sanoma sisältömarkkinoinnin UPM:lle tuottama kansainvälinen sisältömarkkinointiohjelma sai kunniamaininnan Grand Onessa parhaan digitaalisen sisältömarkkinoinnin kategoriassa.

    Tagit

    Case Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    31.3.2023
    Lue lisää
  • Sanoman asiantuntijat tuomareina kevään markkinointikilpailuissa

    ”Yksi idea riittää” ja 8 muuta viisasta ajatusta vaikuttavaan sisältömarkkinointiin.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    28.2.2023
    Lue lisää
  • Vasara ja nauloja – vai kokonainen työkalupakki? Laaja mediavalikoima palvelee mainostajaa

    Monimediallinen mainonta tarjoaa mainostajalle enemmän tarttumapintaa yleisöönsä.

    Tagit

    Näkemyksiä Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Luovat ratkaisut Sisältömarkkinointi TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    3.1.2023
    Lue lisää
    monimediallinen_mainonta
  • Sanomalle kultaa ja hopeaa kansainvälisestä markkinointikilpailusta

    The Content Council 2022 Pearl Awards -kilpailussa kultaa saivat Sanoman tuottaman Yhteishyvän kansi ja Tähtikokkien Bocuse d’Or, Pohjola Vakuutuksen natiivikampanja palkittiin hopealla.

    Tagit

    Natiivimainonta Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    22.12.2022
    Lue lisää
    Content Council artikkeli.jpg
  • Videomainonta: näin onnistut videomainonnassa

    Videomainonta on digitaalista mainontaa, jossa mainos koostuu liikkuvasta kuvasta, usein myös äänestä ja tekstistä. Videomainontaa voi hyödyntää useissa eri medioissa: suoratoistopalveluissa, youtubessa, sosiaalisessa mediassa tai verkkomedian perinteisillä bannerimainospaikoilla.

    Tagit

    Luovat ratkaisut Sisältömarkkinointi TV & video
    Julkaistu
    19.12.2022
    Lue lisää
    videomainonta
  • Tiedätkö, millaisia edellytyksiä onnistunut ja tehokas mainonta vaatii sinulta?

    Oletko mahdollisesti panostanut mainontaan, mutta tulokset eivät vain näytä paranevan? Kun kampanja menee plörinäksi, syyttävä sormi osoittaa usein siihen itsestäänselvimpään: kampanjan kohdennukseen, visuihin ja viesteihin.

    Tagit

    Ad Manager Näkemyksiä Kotisivut Digiratkaisut Luovat ratkaisut Sisältömarkkinointi Uutismedia
    Julkaistu
    17.10.2022
    Lue lisää
    onnistunut_mainonta
  • Checklist tehokkaaseen mainontaan

    UUTTA! Voit myös kuunnella artikkelin. Mainonta, moni sitä tekee, mutta harva sitä aidosti osaa. Parhaimmillaan mainonta vaikuttaa yrityksen liiketoimintaan ja tuo lisää euroja kassaan. Pahimmillaan se on pelkkä tukitoiminto täysin erillään yrityksen strategiasta ja tavoitteista.

    Tagit

    Näkemyksiä Kotisivut Audio & radio Digiratkaisut Luovat ratkaisut Natiivimainonta Sisältömarkkinointi TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    6.10.2022
    Lue lisää
    checklist_tehokkaaseen_mainontaan
  • Digitaalinen markkinointi: mitä se on ja mihin se sopii?

    Digitaalisessa markkinoinnissa asiakkaita tavoitellaan digitaalisissa kanavissa: verkossa ja sovelluksissa. Tutustu digimarkkinoinnnin keinoihin!

    Tagit

    Kotisivut Digiratkaisut Evästemuutos Natiivimainonta Sisältömarkkinointi TV & video
    Julkaistu
    16.8.2022
    Lue lisää
    digitaalinen_markkinointi
  • Case Laumasuoja – Yhteishyvän podcast-sarjassa nuoret saivat äänensä kuuluville

    ”Jotta syntyy laadukasta sisältöä, tarvitaan laadukkaita tekijöitä” – S-ryhmälle tärkeä vastuullisuusteema, nuorten mielenterveys, herätti keskustelua ja intoa lahjoittaa mielenterveystyöhön.

    Tagit

    Audio & radio Case Sisältömarkkinointi Vastuullisuus
    Julkaistu
    7.4.2022
    Lue lisää
    Case Laumasuoja artikkelikuva
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85 *

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400  **
    Arkisin klo 9-15

    * 8,40 snt/min, (sis. alv 24%)
    ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland