Ketterää kumppanuutta ja saumatonta yhteispeliä asiakkaiden hyödyksi
Mediankäytön muutoksen myötä on huolehdittava siitä, että brändi on relevantti digitaalisessa maailmassa. Sanoman ja Siili Solutionsin strategisen yhteistyön tuloksena on syntynyt uudenlainen konsepti, joka yhdistää Sanoman vahvan media- ja sisältöosaamisen ja Siilin teknologiaosaamisen yhdeksi paketiksi asiakkaiden hyödyksi.
Siili Solutions on yksi Suomen johtavista laajojen verkkosivustojen tuottajista. Kumppanuusmalli syntyi laajan kartoituksen, kilpailutuksen ja huolellisen taustatyön tuloksena.
Asiakkaat osallistuivat pakettien suunnitteluun antamalla arvokasta palautetta sisällöstä, hinnoittelusta ja toimintamallista.
”Teemme Sanoma Content Studiossa kaupallisia sisältöjä yhtä kunnianhimoisesti kuin journalistisissakin medioissa. Kunnianhimoisen sisältötekemisemme ytimessä on jatkuva nälkä kehittää ja kehittyä. Lisäksi on oltava valmius rakentaa sekä ylläpitää kumppaniverkostoa, joka täydentää omaa osaamistamme. Siilin kanssa olemme löytäneet toisiamme täydentävän yhteistyömallin, joka palvelee ketterästi kaikkia asiakasmedioiden kehittäjiä ja tuo lisää arvoa yhteistyöhömme”, vakuuttaa Sanoma Content Studion sisältömarkkinointipalveluista vastaava johtaja Minna Husu.
Asiakasverkkomedia − koti kaupallisille viesteillesi
Kun perinteinen mainonta ja kertahurmaaminen ei riitä sitouttamaan asiakkaitasi ja kaipaat lisävoimaa viesteillesi, ratkaisu on asiakasverkkomedia. Asiakasverkkomedian parissa yleisö viettää aikaa kuin lempimediassaan, ja rakennat samalla johdonmukaisesti brändimielikuvaa.
Asiakasverkkomedia on nimensä mukaisesti media ja enemmän kuin peruskotisivut. Se on erinomainen ratkaisu esimerkiksi niille asiakkaille, jotka päättävät ottaa digiloikan ja julkaisevat asiakaslehden printtisisällöt kokonaan tai osittain verkossa.
Paketit
| ✓ | S, M, L vai XL – valitse tarpeeseesi sopiva paketti |
"Paketointi jeesaa meitä hahmottamaan sopivat raamit asiakasverkkomediaprojektille, jolloin pääsemme ketterästi käynnistämään suunnittelurattaat." – Minna Husu, Sanoma Content Studio |
Hinnoittelu
| ✓ | Pakettihinnoittelu varmistaa helpon ostamisen ja budjetoinnin |
"Asiakasverkkomediassa vaikuttava sisältö ja toimiva teknologia yhdistyvät paketoiduksi kokonaisratkaisuksi, joka on asiakkaalle ymmärrettävä ja sopiva." |
Suunnitelma
| ✓ | Palvelu toimii osana digistrategiaasi ja pitkäjänteistä suunnitelmaa |
”Sisältöinvestointi kannattaa: yleisö ja potentiaaliset asiakkaat viettävät brändin parissa aikaa, suhde brändiin lujittuu ja maine vahvistuu.” – Niina Leino, Sanoma Content Studio |
Prosessi
| ✓ | Tiedät mitä sinulta odotetaan ja miten homma etenee |
”Asiakasverkkomedian pystytysvaihe on verkkopalveluprojekti, jossa Sanoman, Siilin ja asiakkaan asiantuntijat tekevät tiivistä yhteistyötä, mutta asiakkaalla ei ole projektissa vetovastuuta. Haluamme helpottaa asiakkaidemme arkea.” |
Kumppanuus
| ✓ | Saumaton kumppanuus Sanoman ja Siili Solutionsin välillä takaa laadukkaan sisällöntuotannon ja käyttäjäystävällisen ja skaalautuvan teknologia-alustan avaimet käteen -palveluna |
”Sanoman vankka sisältöosaaminen ja laaja-alainen kokemus median konseptoinnista sekä Siilin näytöt suurten verkkosivuprojektien sujuvasta teknisestä toteutuksesta takaavat, että asiakasverkkomediasi kehittyy kanssamme.” – Antti Tuppurainen, johtava konsultti, Siili Solutions |
Asiantuntijaverkosto
| ✓ | Asiantuntijat pitävät palvelusi ajan hermolla sekä sisällön että teknologian osalta |
”Autamme asiakkaitamme optimoimaan sisällön suorituskyvyn ja käyttäjäkokemuksen useilla kanavilla ja laitteilla.” - Toni Petäjämaa, asiakkuuspäällikkö, Siili Solutions |
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä Minna Husuun ja Niina Leinoon: sisaltomarkkinointi@sanoma.com
Puhutteleva sisältömarkkinointi edistää liiketoimintasi tavoitteita ja rakentaa brändistä vahvan. Tarjoamme strategisia ja mitattavia sisältömarkkinoinnin palveluja, jotka räätälöidään yrityksesi tarpeisiin.