Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Diili on Vismalle erinomainen mediaympäristö – Diili toi tunnettuutta uudelle tuotteelle

”Haluamme olla esillä siellä, missä kohderyhmämmekin on.”
Case Visma Pay Diili artikkelikuva
29.6.2021
Jaa:FacebookXLinkedin

Yrityksille ohjelmistoratkaisuja tarjoava Visma on ollut mukana Diilissä viime vuosina aina, kun ohjelmaa on Suomessa esitetty.

”Perustana on puhtaasti se, että Suomessa on aika vähän B2B-mainostajalle suunnattuja ympäristöjä”, kertoo Visma Passeli Oy:n ja Visma Payn toimitusjohtaja Terhi Karasjärvi.  

Visma Pay on verkkomaksupalvelu, jonka uusi tuotenimi lanseerattiin vuoden 2021 alussa.

”Brändi on hyvin tuore, joten Diili-yhteistyön tavoitteena oli puhtaasti brändin tunnettuuden kasvattaminen.”

Diili on luonteva ympäristö Visma Payn viesteille

Visma Pay haluaa olla esillä siellä, missä kohderyhmäkin on.

”Diilissä puhutaan viihteen keinoin työelämästä, joten se on meille ohjelmaympäristönä erinomainen.”

Diilin idea pohjautuu vahvasti yrittäjyydelle ja on siksi luonteva ympäristö Visma Payn viesteille.

Yhteistyöhön sisältyi tv-tunnisteet ohjelman ensiesityksissä ja pikauusinnoissa, Ruutu-tunniste jaksojen alussa ja lyhyissä sisällöissä sekä katkopromo Ruudussa.

Hyvät tulokset kannustavat jatkamaan seuraavalle kaudelle

Karasjärvi on erittäin tyytyväinen ohjelmayhteistyön tuloksiin. Kokonaisuuteen sisältyi lisäksi digimarkkinointia ja ohjelmayhteistyötä Radio Suomipopin Aamulypsyssä.

”Verkkokauppa on kovassa nosteessa, joten on tietysti haastavaa sanoa, mikä osuus tuloksesta on mainonnan tuomaa. Liiketaloudelliset tuloksemme tukevat kuitenkin sitä dataa, mitä kampanjasta saatiin.”

Visma Passeli on tehnyt Sanoman kanssa yhteistyötä jo pitkään. Hyvät tulokset kannustavat jatkamaan yhteistyötyötä Diilin seuraavalle kaudelle.

”Pitkäaikaisen yhteistyön myötä Sanoma on oppinut tunnistamaan liiketoimintaamme liittyvät haasteet”, Karasjärvi kiittää.

Ohjelmayhteistyö paransi brändimielikuvaa

Diili tavoitti viikoittain keskimäärin 822 000 katsojaa (10+) Nelosella Jimillä ja Ruudussa. Eniten katsojia oli 25–54-vuotiaiden naisten kohderyhmässä (Lähde: Finnpanel Oy, Total TV -tutkimus, AdEdge VOD, helmi-toukokuu 2021.) Ohjelmaa seurattiin kauden aikana erityisen innokkaasti Ruudussa. Ruutu-käynnistyksiä oli kauden aikana noin 2,3 miljoonaa.

Ohjelmayhteistyötutkimuksen mukaan Visma Payn mainontaa muisti nähneensä 44 % vastaajista. Diiliä säännöllisesti seuranneista mainontaa muisti nähneensä 78 % ja kohderyhmään kuuluvista 61 %.

Jopa 51 % vastaajista koki Visman luontevaksi yhteistyökumppaniksi, Visman kohderyhmään kuuluvista tätä mieltä oli 68 %. Visma Paylla koettiin olevan hyvä linkitys yrittäjähenkiseen ohjelmaan.

Ohjelmayhteistyö-mainonnan katsottiin parantaneen Visman brändimielikuvaa ja yritys ja sen palvelut tulivat tunnetummaksi Diilin kautta. Mainonnan sopivuus ohjelmaan nousi yli tietopankkikeskiarvojen.

”Yrityksille suunnattua mainontaa, sopii mielestäni ihan hyvin diilin ohjelmakonseptin kanssa.”

”Tuote ja ohjelma samasta maailmasta. Kohderyhmä varmasti löytyy.”

”Nämä sopii hyvin yhteen. Yrittäminen ja tällaiset digiratkaisut kulkevat käsi kädessä.”

Tulokset olivat fantastiset. Sanomalla on Suomen suosituimmat tv- ja radiokanavat, digit ja printit. Monikanavaisuus on ehdottomasti tärkein Sanoman tuoma lisäarvo. Jokaisen median erityisasiantuntija on varmistamassa, että kampanjan kokonaisuus toimii.

Terhi Karasjärvi
Toimitusjohtaja
Visma Passeli Oy ja Visma Pay 

Kiinnostuitko? 

Tutustu tv:n ja videon erikoisratkaisuihin

Tagit

Audio & radio Digiratkaisut Kohderyhmänä B2B TV & video

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Kissoissa on asennetta – PrimaCatin monimediallinen kampanjakokonaisuus aktivoi kissaihmisiä

    Julkaistu
    14.11.2025
    Festarikumppanuus, radiopromootio sekä digi- ja ulkomainonta yhdistyivät normit haastavaksi konseptiksi.
    Lue asiakastarina
  • Kilpailuetua strategisesta kumppanuudesta

    Julkaistu
    10.11.2025
    Kun tavoitteena on vaikuttava ja kohdennettu markkinointi, Aava & Bang luottaa Sanoman asiantuntemukseen. Yhteistyö tiivistyy entisestään Sanoma Agency Partner -kumppanuuden myötä.
    Lue asiakastarina
  • Pirkan monikanavainen kesäkampanjointi kasvatti myyntiä ja brändimittareita

    Julkaistu
    6.11.2025
    Radiopromootiot, festivaaliyhteistyö ja vaikuttajat toivat hienoa näkyvyyttä Pirkka-brändille.
    Lue asiakastarina
  • Juhla Mokka ilahdutti arkeen palaavia – monikanavainen kampanja ylitti odotukset

    Julkaistu
    5.11.2025
    Suomalaiset palasivat töihin kahvin voimalla. Monikanavainen kampanja kasvatti brändin näkyvyyttä ja tunnettuutta – ja toi hymyn huulille.
    Lue asiakastarina
  • Kun somemainonta ei riitä – Soldout Management löysi vaihtoehdon Sanomalta

    Julkaistu
    4.11.2025
    Kun tavoitteena on saada artistien kiertueet loppuunmyydyiksi, tarvitaan tarkkaa kohdentamista ja nopeaa reagointia. Soldout Management hyödyntää Sanoma Ad Manageria keikkojen ennakkomarkkinoinnissa. “Näyttökertoja tulee paljon, ja kampanjoita on helppo toteuttaa”, kiittää Aku Oikari.
    Lue asiakastarina
  • UPM Communication Papers kokosi ympärilleen paperinrakastajien kansainvälisen yhteisön

    Julkaistu
    3.11.2025
    Paper to Me antaa äänen printtimediaan uskoville kansainvälisille mielipidejohtajille. Sarja on onnistunut yhteisön rakentamisessa ja paperia koskevan puhetavan muuttamisessa.
    Lue asiakastarina
  • Helsinkiläiset innostuivat Helenin älykkäästä lämmitysratkaisusta

    Julkaistu
    3.11.2025
    Kohderyhmädata yllätti Helenin. Sen pohjalta tehty sisältöstrategia siivitti uuden kaukolämpötuotteen menestykseen.
    Lue asiakastarina
  • Kolmen uutuusoluen sarja löysi ostajakuntansa Sanoma kanavien kautta: ”Luvut ovat olleet huimia”

    Julkaistu
    30.10.2025
    Kuopiolainen pienpanimo Rock Paper Scissors (RPS) Brewing Co hyödynsi Sanoman monikanavaista markkinointia uutuusoluiden lanseeraamiseen.
    Lue asiakastarina
  • Hautausalan yrityksestä tehtiin tutumpi natiiviartikkeleiden avulla: ”Pystymme kertomaan laajemmin, mitä teemme”

    Julkaistu
    27.10.2025
    Oulussa toimivan J. Ala-Ahon Hautaustoimiston markkinointiin haluttiin löytää uusi näkökulma – jotain, mitä muut alan toimijat eivät ole tehneet. Menetelmäksi valikoitui Sanoman natiivimainonta, joka ylitti pienyrittäjän odotukset.
    Lue asiakastarina
  • Sanoma laittoi Pakkausteippi.fi:n mainonnan kuntoon: ”Kun sen hoitaa ammattilainen, siinä säästyy rahaa”

    Julkaistu
    24.10.2025
    Pakkausteippi.fi-verkkokauppa löysi uusia B2B-asiakkaita Sanoman Kasvupalvelun avulla. Google-mainonta ja uudelleenmarkkinointi osoittautuivat toimivaksi kokonaisuudeksi.
    Lue asiakastarina
  • Sporttikoneen ja Sanoman yhteistyö on tuonut näkyvyyttä ja vilskettä kivijalkamyymälöihin

    Julkaistu
    17.10.2025
    Alueellista digimainontaa, radioa, natiivimainontaa ja Google-markkinointia yhdistänyt tuloksellinen kokonaisuus on kasvattanut tietoisuutta Sporttikoneesta.
    Lue asiakastarina
  • Finnlinesin oivaltava kampanja puhuttelee heitä, jotka eivät koe olevansa risteilyihmisiä

    Julkaistu
    16.10.2025
    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Finnlinesin humoristinen kampanja rikkoo yleisiä käsityksiä risteilyistä.
    Lue asiakastarina
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland