Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa

      Osta mainontaa

    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Tarjouspyyntö
    • Foppa - joustavat maksuratkaisut
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Hammaslääkäriasema Helmiäinen otti Aamulehden natiiviartikkelit avuksi tunnettuuden kasvattamisessa

”Mainontaan laitettu raha on tullut asiakasvirtana moninkertaisesti takaisin”, kertoo Helmiäisen toimitusjohtaja Ville Männistö.
18.9.2023
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Tagit

Printtiratkaisut Aikakausmedia Digiratkaisut Natiivimainonta Sisältömarkkinointi Uutismedia

Hammaslääkäriasema Helmiäisen vastaanotto avautui Tampereella maaliskuussa 2020. Aloittava yritys tarvitsi mainontaa tietoisuuden lisäämiseksi. Keinoksi valikoitui natiiviartikkeli.

”Totesimme, että mielenkiintoa herättävä artikkeli on tehokkaampi kuin perinteinen mainos”, sanoo Hammaslääkäriasema Helmiäisen toimitusjohtaja, suu- ja leukakirurgi Ville Männistö.

Jo ensimmäisellä Aamulehden artikkelilla oli selkeä vaikutus asiakasmääriin, ja sen jälkeen tehty useita uusia.

”Tarkkaa vaikutusta on vaikea arvioida, mutta ihan varmasti voi sanoa, että mainontaan laitettu raha on tullut asiakasvirtana moninkertaisesti takaisin. Tämä on myös syy, miksi artikkelien tekemistä on jatkettu. Se on taloudellisesti kannattavaa toimintaa”, Männistö toteaa.

Aamulehden lisäksi natiivia on kokeiltu Hyvä Terveys -lehdessä. Taktisena elementtinä on ollut printtimainontaa ja CPC-bannereita.

”Aamulehti on toiminut talousalueellamme ehdottomasti parhaiten. Lehti tavoittaa pirkanmaalaiset ihmiset ja sen lukijakunta on 100-prosenttisesti kohdeyleisöämme, ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita laajasti erilaisista asioista.”

Artikkeleissa on tarjottu hyödyllistä tietoa Hammaslääkäriasema Helmiäisen erikoisasiantuntijoiden kautta.

”Sisältöjen ideana on informoida ihmisiä suun terveyteen liittyvistä asioista. Esimerkiksi parodontiitti aiheuttaa kohonnutta infarktiriskiä. Tavoitteena on jäädä ihmisten mieleen, jotta he osaisivat hakeutua meille tarpeen tullen. Meiltä löytyy asiantuntija jokaiselta hammaslääketieteen alalta.”

Tunnettuutta, uusia asiakkaita ja loistavaa palvelua

Sanoman avulla Helmiäinen on saanut tunnettuutta ja uusia asiakkaita sekä loistavaa palvelua natiivien tuotannoissa.

”Yhteistyö on sujunut todella hyvin. Meillä on oma kontaktihenkilö, jonka kautta on saatu hyvät tarjoukset ja ehdotuksia seuraaviksi toimenpiteiksi. Seuraavaa artikkelia suunnitellaan jo”, Männistö kertoo.

"Helmiäisen natiiviartikkelit ovat hyödyllistä ja kiinnostavaa sisältöä lukijoille, koska hehän etsivät juuri palveluita ja ratkaisuja helpottamaan omaa arkeaan. Me kaikki voimme sijoittaa itsemme tilanteeseen, jossa tarvitsemme joskus nopeastikin suun terveydenhuollon asiantuntemusta", sanoo Sanoman luovana tuottajana Pirkanmaalla työskentelevä Hannu Virtanen.

"Toinen olennainen asia on viestien tarinallistaminen: Aamulehden sisältövirrassa voimme kertoa tamperelaisesta erikoisosaamisesta, jolla on myös kasvot. Kolmantena piirteenä korostuu paikallisuus. Kun kaksi tamperelaista, Helmiäinen ja Aamulehti, tulevat yhdessä lukijan aamukahvipöytään tai nousevat mobiililaitteen uutisvirtaan, pirkanmaalainen lukija tietää saavansa laatuluettavaa", Virtanen lisää.

Yhteistyö on sujunut todella hyvin. Mainontaan laitettu raha on tullut asiakasvirtana moninkertaisesti takaisin.

Ville Männistö
Toimitusjohtaja
Hammaslääkäriasema Helmiäinen

Kiinnostuitko? 

Natiivimainonnalla sisältösi löytää sille sopivan yleisön.

Tutustu natiivimainontaan

Tutustu Sanoman uutismediaan

 

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Utö Akva -puuöljyn myynti tuplaantui monikanavaisella kampanjalla

    Julkaistu
    18.9.2023

    GVK Coating Technologyn kampanja koostui radion ohjelmayhteistyöstä, tv:stä ja digistä.

    Lue asiakastarina
  • L-Energyn verkkokaupan kävijämäärä ja myynti ampaisivat huikeaan kasvuun klikkipohjaisella bannerimainonnalla  

    Julkaistu
    14.9.2023

    Digimarkkinointi voi toimia äärimmäisen hyvin pienemmilläkin panostuksilla, huomasi L-Energyn toimitusjohtaja Juha Liimatta.

    Lue asiakastarina
  • Erikoisartikkeli ja Aku Ankka -liite – DNA tavoitti lapsiperheet laadukkailla sisällöillä

    Julkaistu
    13.9.2023

    ”Sanoman mediavalikko juuri tälle kohderyhmälle on vaikuttava”, sanoo markkinointipäällikkö Lotta Rechardt DNA:lta.

    Lue asiakastarina
  • Hailian manifesti HS:n etusivulla puhutti ja tavoitti

    Julkaistu
    11.9.2023

    Kannanotto kotimaisen kalaruoan puolesta toi yhteydenottoja, liikennettä verkkosivuille ja runsaasti positiivista palautetta.

    Lue asiakastarina
  • Lempi Kodinhoito nousi monimediallisella kampanjalla alansa tunnetuimpien brändien joukkoon

    Julkaistu
    8.9.2023

    Erottuva tv-, radio-, digi- ja printtikampanja Sanoman medioissa kasvatti reippaasti verkkosivujen kävijämääriä.

    Lue asiakastarina
  • Maj tavoitti kauneus- ja hyvinvointialan ammattilaiset tehokkaasti radio- ja digikampanjalla

    Julkaistu
    6.9.2023

    Tunnettuuden kasvu on näkynyt myös asiakasmäärissä.

    Lue asiakastarina
  • Hesarin etusivu räjäytti potin – ”Markkinointi on elinehto kunnille”

    Julkaistu
    31.8.2023

    Siikaisten kunnan ilmoitus sai ennennäkemätöntä julkisuutta medioissa ympäri maan.

    Lue asiakastarina
  • Monimediallinen kuntamarkkinoinnin kampanja houkutteli uusia yrittäjiä Savonlinnaan

    Julkaistu
    20.6.2023

    Radiota, tv:tä ja digiä yhdistänyt kampanja toi merkittävän kävijäpiikin Itä-Savon uusyrityskeskuksen sivuille.

    Lue asiakastarina
  • Markkinointitoimisto Parceron ja Sanoman välinen yhteistyö luo lisäarvoa asiakastyöhön

    Julkaistu
    17.5.2023

    Mainos- ja markkinointitoimistojen sekä Sanoman välinen yhteistyö pitää sisällään paljon muutakin kuin mediaostoja. Parceron kanssa se on ollut muun muassa yhdessä kehittymistä ja luovaa sparrausta.

    Lue asiakastarina
  • Radion ohjelmayhteistyö ja digikampanja toivat Epassille hurjan määrän liikennettä ja liidejä

    Julkaistu
    9.5.2023

    ”Kun katsoo näitä lukuja, on vaikea olla hymyilemättä”, sanoo Epassi Groupin markkinointijohtaja Aleksi Miikkulainen.

    Lue asiakastarina
  • Radiota, digiä ja liikkuvaa kuvaa yhdistänyt Finnkinon joulukampanja onnistui yli odotusten

    Julkaistu
    21.4.2023

    Monikanavainen kampanja vahvisti positiivista mielikuvaa ja kasvatti käyntiaikomuksia Finnkinolla.

    Lue asiakastarina
  • Kainuun pelastuslaitos erottui videon keinoin

    Julkaistu
    30.3.2023

    Rekrytointivideo tavoitti Ruudun kautta alueellisesti juuri oikean kohderyhmän.

    Lue asiakastarina
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400
    Arkisin klo 9-15

    0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min, sis. alv 24 %

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland