Luottamus ratkaisi Autohuolto Lohilahden mainonnan kanavavalinnat
Luottamus on keskeinen syy sille, miksi Jaakko Lohilahti päätti siirtää Autohuolto Lohilahden markkinoinnin Sanoman kanaviin.
Myyntipäällikkö Jani Malinen hoiti Kalevassa vuosia Autohuolto Lohilahden asioita. Kun Malinen vaihtoi viime vuodenvaiheessa Sanomalle, Lohilahti seurasi perässä.
”Janiin on syvä luotto. Hän osaa suositella meille toimivia ratkaisuja”, Jaakko Lohilahti kiittää.
Monimediallinen mainonta vauhditti tarjouspyyntöjä
Google Ads -mainonta aloitettiin Sanoman kanssa helmikuussa. Aluekohdennettu digimainonta IS.fi:ssä ja HS.fi:ssä toimii hyvin Googlen tukena ja tuo koko ajan tasaisesti uutta kävijävirtaa sivustolle.
"Tilauskirjat ovat poikkeuksetta täynnä aina pari kolme viikkoa etukäteen. Varsinkin tänä vuonna on ollut mukavasti töitä. Panostimme mainontaan normaalia enemmän, kun vaihdoimme AD-ketjusta Autoasi-ketjuun. Halusimme varmistaa, että asiakkaat tietävät, että emme ole mihinkään kadonneet, vaikka huoltoketju vaihtuikin”, Jaakko Lohilahti kertoo.
Sanoman kanssa voi testata erilaisia kanavavaihtoehtoja. Elokuussa Autohuolto Lohilahti kokeili ensimmäistä kertaa alueellista radiomainontaa.
Kesän jälkeen töitä on ollut melkein enemmän kuin ehtii tehdä.
”Ehdottomasti parempi kuitenkin näin päin. Mainontaa tulee olla koko ajan, jotta pysymme asiakkaiden mielessä. Sanoman kanssa pystymme käyttämään ja testaamaan erilaisia vaihtoehtoja”, Lohilahti summaa.
Kuuntele radiomainos
Hyödynnä valtakunnallisia medioitamme ja kohdenna viestisi Pohjois-Pohjanmaalle tai Kainuuseen.
Millainen mainoskampanja sinulle saisi olla?
Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti. Suunnitellaan sinulle toimiva ratkaisu yhdessä.