Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Näyttävä natiivimainonnan kokonaisuus HS Teemassa sopi täydellisesti Viking Linen kesäkampanjaan

Viking Linelle oli luonnollinen valinta olla mukana HS Teeman Ahvenanmaasta kertovassa Saaristo-julkaisussa.
Case Viking Line HS Teema artikkelikuva
1.7.2022
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Tagit

Natiivimainonta Uutismedia Vastuullisuus

”Meillä on vahvat ahvenanmaalaiset juuret. Oli selkeää, että haluamme olla siinä mukana antamassa kesävinkkejä siitä, mitä Ahvenanmaalla voi tehdä, sillä olemme alueen asiantuntijoita. Teema osui myös täydellisesti kesäkampanjaamme”, kertoo markkinointipäällikkö Annika Merenheimo Viking Linelta.

Sanoman luovan tuotannon tuottama kahdeksansivuinen natiivimainonnan liite HS Teemassa kertoi Viking Linen vastuullisuusteoista, esitteli Viking Linen uuden Glory-laivan ja tarjosi matkavinkkejä Ahvenanmaalle.

”Natiivimainonnan keinoin pääsemme kertomaan enemmän ja laajemmin toiminnastamme. Se vahvistaa bränditekemistämme ja tietoisuutta laajasta tuotevalikoimastamme. Emme kerro vain laivoista vaan myös kohteista, joihin niillä pääsee sekä siitä, mitä kaikkea laivoilla voi tehdä. Natiivimainonta on oiva valinta tähän tarkoitukseen”, Merenheimo kertoo.

Kampanja oli yksi osa Viking Linen laajaa mediavalikkoa, joten sen myynnillisiä tai brändillisiä vaikutuksia ei pysty tarkkaan erittelemään. Näyttävästä kokonaisuudesta on tullut Viking Linelle positiivista palautetta.  

”Meillä on Sanoman kanssa hyvä ja tiivis yhteistyö. On ihanaa, miten proaktiivisesti yhteyshenkilömme ehdottaa meille toimenpiteitä, kuten esimerkiksi näkyvyyttä HS Teemassa. Ratkaisut on mietitty nimenomaan meidän näkökulmastamme. Yhteistyö toimii todella hyvin”, Merenheimo kiittää.  

Viking Line HS Teema liite

Kiinnostuitko?

Lue lisää natiivimainonnasta

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla

    Julkaistu
    20.3.2023

    BookBeat panosti monikanavaiseen mainontaan ja brändin tunnettuuden kasvattamiseen uusilla markkinoilla yhteistyössä Sanoman kanssa.

    Lue asiakastarina
  • DNA:n erikoisartikkeli HS Visiossa keräsi yhdeksänkertaisen kävijämäärän tavoitelukuihin verrattuna

    Julkaistu
    15.3.2023

    DNA julkaisi Teknologiatrendit-raporttinsa joulukuussa kuudennen kerran. Raportin ympärille tuotetaan vuosittain erilaisia aktivoivia sisältöjä, artikkeleita, videomateriaalia ja somemarkkinointia. Tänä vuonna kokeiltiin ensimmäistä kertaa erikoisartikkelia HS Visiossa.

    Lue asiakastarina
  • Aluekohdennettu display-mainonta tuplasi kävijämäärän Kymppikylppäreiden verkkosivuilla

    Julkaistu
    8.3.2023

    "Iso oppi itselleni on ollut, että markkinointiin kannattaa satsata jo yrityksen ensitaipaleella", kertoo Kymppikylppäreiden Jussi Siikakoski.

    Lue asiakastarina
  • Sponsorointiyhteistyö ylitti kaikki Taksi Helsingin ja Urheilun ja liikunnan kulttuurikeskus Tahdon tavoitteet

    Julkaistu
    7.3.2023

    Natiiviartikkelit ohjasivat urheilijatarinoiden pariin ja toivat Taksi Helsingin ja Tahdon brändiviestit selkeinä esiin.

    Lue asiakastarina
  • Mainos Porilaisessa sai Pyöräpajan puhelimet soimaan

    Julkaistu
    7.3.2023

    Pormestarinluodon asukasyhdistyksen Pyöräpaja sai vauhtia toimintaansa lehtimainoksilla Porilaisessa. Mainoksiin käytetty investointi kuittautui nopeasti takaisin ja pajalle tärkeitä pyörälahjoituksia tehtiin ennätysmääriä.

    Lue asiakastarina
    pormestarinluodon_artikkelikuva.jpg
  • Kiinnostava tarina, teemaan sopivat tähdet ja aitous – eli brändiviihdettä parhaimmillaan

    Julkaistu
    20.2.2023

    Mutin Henri & Sirly Italiassa -brändiviihdeohjelma nousi marraskuun toiseksi katsotuimmaksi ruokaohjelmaksi Ruudussa. Erottuvat videoratkaisut ja vahva ohjaus sisällön pariin saivat katsojatavoitteet ylittymään reippaasti.

    Lue asiakastarina
  • Xploran natiivikampanja tavoitti kohderyhmän tehokkaasti

    Julkaistu
    13.2.2023

    Näyttävä erikoisartikkeli lasten kellopuhelimista tavoitti monikymmenkertaisesti lukijoita keskimääräisiin lukuihin verrattuna.

    Lue asiakastarina
  • Hesarin monikanavaisen etusivun avulla huimiin tuloksiin – Lumoral 14-kertaisti myyntinsä

    Julkaistu
    7.2.2023

    Etusivun natiivimainoksella saatiin herätettyä juuri oikeanlaista kiinnostusta oikeassa kohderyhmässä. 

    Lue asiakastarina
  • Svenska Kulturfonden i Björneborg – Myyttien murtaminen tarinoilla herätti kiinnostuksen yli odotusten

    Julkaistu
    26.1.2023

    Yli satavuotias säätiö käänsi sitkeät ennakkoluulot kasvun suuntaan tarinankerronnalla.

    Lue asiakastarina
  • Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua

    Julkaistu
    25.1.2023

    Keskusteluohjelma ja sen ympärille rakennettu sisältömarkkinointikokonaisuus rakensi Danske Bankista mielikuvaa taloudellisen mielenrauhan kumppanina.

    Lue asiakastarina
  • Natiivikampanjalla vaikuttavuutta Biolanin vastuullisuusviestintään

    Julkaistu
    23.1.2023

    Biolanin natiiviartikkelit HS.fi:ssä ja IS.fi:ssä tarjosivat kiinnostavaa sisältöä mullan ekologisuudesta. HS.fi:n artikkelia luettiin kaksinkertaisesti sivuston vertailulukuihin nähden.

    Lue asiakastarina
  • Sanoman ja Ifolorin yhteistyönä syntyy inspiroivia sisältöjä liikkuvan kuvan ja natiiviartikkelien keinoin

    Julkaistu
    20.1.2023

    Sanoman ja Ifolorin sisältömarkkinointiyhteistyö tarjoaa ideoita Ifolorin kuvatuotteiden monipuoliseen hyödyntämiseen ja varmistaa kävijävirran verkkokauppaan.

    Lue asiakastarina
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85 *

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400  **
    Arkisin klo 9-15

    * 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
    ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland