Näyttävä natiivimainonnan kokonaisuus HS Teemassa sopi täydellisesti Viking Linen kesäkampanjaan

”Meillä on vahvat ahvenanmaalaiset juuret. Oli selkeää, että haluamme olla siinä mukana antamassa kesävinkkejä siitä, mitä Ahvenanmaalla voi tehdä, sillä olemme alueen asiantuntijoita. Teema osui myös täydellisesti kesäkampanjaamme”, kertoo markkinointipäällikkö Annika Merenheimo Viking Linelta.
Sanoman luovan tuotannon tuottama kahdeksansivuinen natiivimainonnan liite HS Teemassa kertoi Viking Linen vastuullisuusteoista, esitteli Viking Linen uuden Glory-laivan ja tarjosi matkavinkkejä Ahvenanmaalle.
”Natiivimainonnan keinoin pääsemme kertomaan enemmän ja laajemmin toiminnastamme. Se vahvistaa bränditekemistämme ja tietoisuutta laajasta tuotevalikoimastamme. Emme kerro vain laivoista vaan myös kohteista, joihin niillä pääsee sekä siitä, mitä kaikkea laivoilla voi tehdä. Natiivimainonta on oiva valinta tähän tarkoitukseen”, Merenheimo kertoo.
Kampanja oli yksi osa Viking Linen laajaa mediavalikkoa, joten sen myynnillisiä tai brändillisiä vaikutuksia ei pysty tarkkaan erittelemään. Näyttävästä kokonaisuudesta on tullut Viking Linelle positiivista palautetta.
”Meillä on Sanoman kanssa hyvä ja tiivis yhteistyö. On ihanaa, miten proaktiivisesti yhteyshenkilömme ehdottaa meille toimenpiteitä, kuten esimerkiksi näkyvyyttä HS Teemassa. Ratkaisut on mietitty nimenomaan meidän näkökulmastamme. Yhteistyö toimii todella hyvin”, Merenheimo kiittää.
