Sivakan mainonta on huomattu – uudiskohteeseen ennätysmäärä hakijoita
Sanoma on Sivakalle tärkeä markkinointikumppani. Pääkanavana Sivakalla on digi, jossa asunnot liikkuvat.
”Sanoman digimediat tavoittavat hyvin Oulun seudulla. Mainontaamme on huomattu”, sanoo Sivakan markkinointisuunnittelija Marko Kaakkuriniemi.
”Myös Ruutu on ollut tehokas, ja alueellisella tv-mainonnalla on saatu hyvin kontakteja. Kokemukset yhteistyöstä Sanoman kanssa ovat olleet hyviä.”
Jatkuva mainonta pitää yllä hyvää asemaa markkinassa
Mainonnan tavoitteena on ollut saada hakijoita uudiskohteisiin. Toisaalta on tavoiteltu myös jatkuvaa yritysmielikuvan kehittämistä.
”Asunnon vuokraaminen ei ole yleensä heräteostos. Kun vuokraaminen tulee ajankohtaiseksi, tavoitteenamme on olla mielessä ensisijaisena vaihtoehtona. Yksi uudiskohteistamme on ollut ennätyssuosittu, mihin mainonnalla on ollut vaikutusta.”
Sivakalla on tällä hetkellä hyvä markkinatilanne.
"Vuokra-asuntojen kysyntä on kasvanut ja asukkaat pysyvät", Kaakkuriniemi kertoo.
Markkinointitoimenpiteitä tehdään jatkuvasti, jotta hyvä asema säilyisi.
”Erityisesti digimarkkinointi vaatii järjestelmällistä ja jatkuvaa panostusta.”
Yhteistyö Sanoman kanssa on ollut sujuvaa, millä on ollut vaikutusta kumppanuuteen.
"Aluksi ajattelimme, että lähdemme markkinoimaan vain paria uutuuskohdetta. Yhteistyötä laajennettiinkin kaikkiin viiteen tämän vuoden uudiskohteeseen."
Katso myös:
Alueellinen tv-mainonta on kustannustehokasta ja ketterää toteuttaa
Tutustu myös:
Display-mainos ja Ruutu-spotti
Millainen mainoskampanja sinulle saisi olla?
Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.
Suunnitellaan sinulle toimiva ratkaisu yhdessä.