Mainostaja, tule mukaan toimialasi uudelle markkinapaikalle!

Aamulehti ja Moro artikkelikuva

Parhaat on Moron uusi paikallisen mainostajan tarpeisiin kehitetty jatkuvan näkyvyyden markkinapaikka, joka kokoaa valittujen toimialojen yritysten tarjoaman yhteiseen osioon joka viikko. Uudella markkinapaikalla tavoitat laajasti potentiaalisia asiakkaitasi Pirkanmaalta.

Lukijoille kokoomat tarjoavat monipuolisesti ajankohtaisia ideoita ja vinkkejä markkina-alueen kiinnostavimmilta toimijoilta. Varaamalla paikkasi varmistat löydettävyytesi ja kasvatat tunnettuuttasi.

Näyttävät otsikkovinjetit sivujen reunoilla kiinnittävät lukijoiden huomion ja houkuttelevat tutustumaan kokooman sisältöön. Reilun kokoisissa ilmoituksissa mainostaja saa viestinsä houkuttelevasti esiin.

Lukijoille kokooma välittää monipuolisen ja ajankohtaisen tarjoaman omalta markkina-alueelta eri toimialojen kiinnostavimmilta toimijoilta. Mitä enemmän saman toimialan ilmoituksia on, sitä kiinnostavampi kokooma on myös lukijoille.

Moro Parhaat vinjetit

Parhaat-osion kokoomat ovat harrastukset ja vapaa-aika, koti ja sisustus, ravintolat ja kahvilat, kone-, mp- ja autoala sekä muoti, kauneus ja hyvinvointi. Näkyvyys myydään vuodeksi kerrallaan (yhteensä 12 kpl ilmoituksia) ja laskutetaan kuukausittain.

Viestimällä säännöllisesti aktivoit asiakkaitasi ja saat aikaan vaikuttavia tuloksia.

  • Kasvatat tunnettuuttasi ja vahvistat brändiäsi
  • Varmistat löydettävyytesi alasi toimijoiden keskuudesta
  • Tavoitat kohderyhmäsi säännöllisesti ja voit viestiä aina ajankohtaisimmista asioista

Varmista löydettävyytesi ja tule mukaan toimialasi parhaiden yhteiselle näyteikkunalle! Tavoitat Moron kautta 172 000 lukijaa. Moro ilmestyy joka torstai ja se jaetaan kaikille Aamulehden tilaajille lehden välissä.

Hinnat

Koko 99 x 180
282 € / kpl (norm. 1 408 €)
Sopimus 12 kpl  3 384 € (norm. 16 896 €)
etu -80 %

Koko 99 x 88
191 € / kpl (norm. 638 €)
Sopimus 12 kpl 2 292 € (norm. 7 656 €)
etu -70 %

Aineistoaikataulut

Varaukset ja valmistettavat aineistot: julkaisua edeltävänä maanantaina klo 12.

Valmiit aineistot: julkaisua edeltävänä tiistaina klo 12.

Julkaisupäivät 2023

Moron Parhaat julkaisupäivät
Liittyvät artikkelit
Case Valopilkku Terhi Salmi ja Tytti Stranding artikkelikuva

Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

Monikanavaisella markkinoinnilla ja johdonmukaisella mittaamisella on päästy huikeisiin tuloksiin.
Aikakausmedia
Audio & radio
Case
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
TV & video
Uutismedia
Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani
Case K-Citymarket pystyvideo artikkelikuva

Pystyvideolla tehoa viestin läpimenoon

K-Citymarketin videota katsottiin IS:fi:ssä enemmän loppuun saakka, mikä toi tehoa mainontaan ja kasvatti kokonaispeittoa.
Case
Digiratkaisut
Uutismedia
Pystyvideolla tehoa viestin läpimenoon