Mainostaja, tule mukaan toimialasi uudelle markkinapaikalle!

Aamulehti ja Moro artikkelikuva

Parhaat on Moron uusi paikallisen mainostajan tarpeisiin kehitetty jatkuvan näkyvyyden markkinapaikka, joka kokoaa valittujen toimialojen yritysten tarjoaman yhteiseen osioon joka viikko. Uudella markkinapaikalla tavoitat laajasti potentiaalisia asiakkaitasi Pirkanmaalta.

Lukijoille kokoomat tarjoavat monipuolisesti ajankohtaisia ideoita ja vinkkejä markkina-alueen kiinnostavimmilta toimijoilta. Varaamalla paikkasi varmistat löydettävyytesi ja kasvatat tunnettuuttasi.

Näyttävät otsikkovinjetit sivujen reunoilla kiinnittävät lukijoiden huomion ja houkuttelevat tutustumaan kokooman sisältöön. Reilun kokoisissa ilmoituksissa mainostaja saa viestinsä houkuttelevasti esiin.

Lukijoille kokooma välittää monipuolisen ja ajankohtaisen tarjoaman omalta markkina-alueelta eri toimialojen kiinnostavimmilta toimijoilta. Mitä enemmän saman toimialan ilmoituksia on, sitä kiinnostavampi kokooma on myös lukijoille.

Moro Parhaat vinjetit

Parhaat-osion kokoomat ovat harrastukset ja vapaa-aika, koti ja sisustus, ravintolat ja kahvilat, kone-, mp- ja autoala sekä muoti, kauneus ja hyvinvointi. Näkyvyys myydään vuodeksi kerrallaan (yhteensä 12 kpl ilmoituksia) ja laskutetaan kuukausittain.

Viestimällä säännöllisesti aktivoit asiakkaitasi ja saat aikaan vaikuttavia tuloksia.

  • Kasvatat tunnettuuttasi ja vahvistat brändiäsi
  • Varmistat löydettävyytesi alasi toimijoiden keskuudesta
  • Tavoitat kohderyhmäsi säännöllisesti ja voit viestiä aina ajankohtaisimmista asioista

Varmista löydettävyytesi ja tule mukaan toimialasi parhaiden yhteiselle näyteikkunalle! Tavoitat Moron kautta 172 000 lukijaa. Moro ilmestyy joka torstai ja se jaetaan kaikille Aamulehden tilaajille lehden välissä.

Hinnat

Koko 99 x 180
282 € / kpl (norm. 1 408 €)
Sopimus 12 kpl  3 384 € (norm. 16 896 €)
etu -80 %

Koko 99 x 88
191 € / kpl (norm. 638 €)
Sopimus 12 kpl 2 292 € (norm. 7 656 €)
etu -70 %

Aineistoaikataulut

Varaukset ja valmistettavat aineistot: julkaisua edeltävänä maanantaina klo 12.

Valmiit aineistot: julkaisua edeltävänä tiistaina klo 12.

Julkaisupäivät 2023

Moron Parhaat julkaisupäivät
Liittyvät artikkelit
Pietari Korhonen artikkelikuva

Neljä hyvää syytä valita Sanoman uutismedia

Sanoman yhä digitaalisemmassa uutismediassa tavoitat sitoutuneet kohderyhmät kotimaisessa ja luotettavassa ympäristössä, kirjoittaa uutismedian kaupallisista ratkaisuista vastaava Pietari Korhonen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Uutismedia
Neljä hyvää syytä valita Sanoman uutismedia
IS feature_kampanja 2023 artikkelikuva

IS on myös syventävien sisältöjen koti

Ilta-Sanomat tarjoaa tiedonjanon sammutuksen lisäksi nautinnollisia ja rentouttavia hetkiä syventävien uutissisältöjen parissa, kirjoittaa Ilta-Sanomien Head of Marketing Karla Louhelainen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Uutismedia
IS on myös syventävien sisältöjen koti