
Uutismedian etusivu
Valtakunnallista ja alueellista vaikuttavuutta
Monikanavainen etusivu on ohittamaton mainospaikka, jolla synnytät puheenaiheita ja saat aikaan toimintaa. Meiltä saat maan johtavien uutismedioiden monikanavaiset etusivut helposti yhdeltä luukulta.
Uutismedian etusivu on tutkitusti tehokas
Uutismedian etusivun monimediallisuus lisää tutkitusti kampanjasi vaikuttavuutta. Lukijan nähdessä mainontaa sekä painetussa lehdessä että digissä, kasvoi mainonnan teho verrattuna niihin, jotka olivat nähneet mainoksen vain toisessa mediassa.
Sanoma crossmedia tietopankki 2017–2022, Digitalist, tutkittuja kampanjoita 21 kpl

Näin asiakkaamme onnistuivat uutismedian etusivun avulla
Mehiläinen nosti kampanjassaan arvostavasti esiin suurimman ammattiryhmänsä
Kampanjan tavoitteena oli puhutella nykyisiä, entisiä ja tulevia lähihoitajia.
”HS:n etusivu on statement, joka kertoo myös Mehiläisellä sisäisesti, että olemme jonkin asian kanssa tosissamme. Se innostaa koko porukan jakamaan tärkeitä viestejämme eteenpäin ja luo pohjaa hyvän kierteelle. Olemme saaneet kampanjalla jälleen merkittävää positiivista liikehdintää aikaiseksi.”
Karolus Viitala, Mehiläisen henkilöasiakkaista ja markkinoinnista vastaava liiketoimintajohtaja

Hesarin monikanavaisen etusivun avulla huimiin tuloksiin – Lumoral 14-kertaisti myyntinsä
Etusivun natiivimainoksella saatiin herätettyä juuri oikeanlaista kiinnostusta oikeassa kohderyhmässä.
''Sinä päivänä, kun mainos oli lehdessä, myyntimme 14-kertaistui normaaliin myyntiin verrattuna. Merkitys on sitäkin laajempi, koska mainos pysyy myös ihmisten mielissä ja asettaa sen tiettyyn kategoriaan – lisää myös uskottavuutta.''
Nina Aspinen, Markkinointipäällikkö, Koite Health

Etusivut toivat huomioarvoa ja dynaaminen digikokosivu syvyyttä Järvikylän kampanjalle
”Tarkoituksenamme oli saada näkyvyyttä laaja-alaisesti ja siinä onnistuttiin oikein hyvin. Radiomainonta oli hyvä tuki printti- ja digimainonnalle. Viesti vahvistuu, kun se tavoittaa useammassa mediassa. Saimme Sanoman digikanavien kautta hurjasti näyttöjä aineistoillemme: yhteensä yli kolme miljoonaa. Se on meidän näkökulmastamme aivan huikea tulos.”
Sini Memonen, markkinointipäällikkö, Famifarm
Luukkoselle haettiin seuraajaa Hesarin etusivulla
Kampanjan vastaanotto oli 95-prosenttisesti positiivinen
"Hesarin etusivu näkyi kävijämäärissämme merkittävänä piikkinä. Liikennettä Porin kaupungin sivuille oli 43 % enemmän kuin normaalina päivänä ja Porisuhde-kampanjasivulle liikenne kasvoi huikeat 275 %. Huomio oli mitattavissa. Kaikki mitä uskalsimme edes toivoa täyttyi, ja tuli vähän extraakin. Olemme äärettömän tyytyväisiä.”
Sanna Närä, viestintäjohtaja, Porin kaupunki

Aamulehden ja HS:n etusivut toivat kävijäpiikkejä Pohjola Rakennuksen sivuille
Helsingin Sanomien ja Aamulehden etusivut ovat itsessään tietynlainen instituutio, joka vie brand safetyn omalle tasolleen. Molempien lehtien etusivut ovat olleet meille ehdottoman tärkeitä brändimielikuvan kehittämisessä.”
Ville Kuusimaa, brändi- ja markkinointipäällikkö, Pohjola Rakennus

Case Finlayson
"Aina kun meillä on jotain tärkeää kerrottavaa, haluamme sille arvoisensa paikan. Meille HS:n etusivu täyttää erinomaisesti tämän tarpeen. HS:n etusivua on vaikea ohittaa.”
Jukka Kurttila, Finlayson

HS etusivu toi Beelyn sivuille 700 % kävijämäärän kasvun
"Kampanjan avulla liikenne kasvoi yli 700 % verrattuna vastaavaan ajankohtaan. Sivustolla vietetty aika sekä vaihtoautoliidien määrä kasvoi huomattavasti edelliseen päivään verrattuna. Elo-syyskuun myyntimme on ylittänyt tavoitteemme ja uskon, että tämän on aiheuttanut laaja markkinointi Sanoman kaikissa kanavissa."
Jonna Hiltunen, markkinointijohtaja, Beely

Hesarin etusivu toi Huaweille myyntiennätyksiä
"Hesarin etusivulla on ihan kulttiasema. Se luo tunnettuutta, saa hyvän huomioarvon ja ihmiset antavat siitä proaktiivisesti palautetta.”
Elina Takala, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Huawei

Hesarin monikanavainen etusivu auttoi Moi Mobiilia saamaan merkittäviä tuloksia
"Vähän lahkeissa tutisi, kun muutimme kolmen vuoden jälkeen mainonnan viestin kuuden euroon simmistä rajattomaan turboon. loppujen lopuksi kaikki meni hyvin: teimme kaikkien aikojen parhaan myynnin kesällä ja Q3:lla. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä siihen, miten Hesarin monikanavainen etusivu tukee tunnettuuden kasvua ja jopa suoraan mitattavaa myyntiä, kun mainos ohjaa kuluttajaa aktiivisesti verkkoon.”
Ulla Koivula, markkinointi- ja myyntijohtaja, Moi Mobiili

HS-etusivu toi vipinää Aleksi 13 -tavaratalon loppuunmyyntiin
"Helsingin Sanomien etusivua parempaa ilmoittelupaikkaa ostovoimaisten pääkaupunkiseutulaisten tavoittamiseksi ei ole. Saavutimme ilmoituspäivänä merkittävän kasvun myyntiin ja kävijämääriin. Vaikutus ei jäänyt vain yhteen päivään, joten olemme erittäin tyytyväisiä panos-tuotos-suhteeseen."
Tarja Malinen, Head of Marketing, Luhta

Kiinnostuitko?
Onko sinulla jokin ohittamaton viesti, joka kaipaisi uutismedian etusivun arvoista mainospaikkaa?
Sinua voisi kiinnostaa myös
Monikanavainen uutismedia
Luetut ja luotetut uutismediamme tavoittavat kuluttajat kaikissa niissä kanavissa, joissa he viettävät aikaa. Arvostettu uutismedia niin printti- kuin digiversionakin tarjoaa kaupallisille viesteillesi vaikuttavan mediaympäristön, jossa mainonta koetaan tärkeäksi osaksi muuta sisältöä.
